
|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
:D :D Habia de ser la primera aturada de les vacances ,anavem direcció banyoles per l´eix transversal i quan vaig arribar em decebre bastant el lloc,al mig de la pista d´atletisme i a més a més era tot mig abandonat que em va donar una mica de por.Vam continuar fins l´area 24h. de gurb.
La pregunta es si sempre esta aixi o hi pernocta algú. Jo vec més una zona d´evacuació d´aigues per als de la zona que un area de pernocta,no se ,no sabia ben bé on aturar,al mig de pista a la mateixa pista. Un saludo Jorge |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Jorge.Durant aquest temps desde la ignaguració i havia un interes de l'Alcaldessa en anar millorant el lloc.Ara calia especificar els llocs de parking tot encimentant la part de l'entrada de la pista.Un cop fet aixo la seguent tasca era marcar un seguit de rutes en bicicleta i una miqueta de planell turistic per visitar la zona.Amb aquestes ariben les eleccions i ha un canvi de gobern i la cosa va canviar,varen deixar creixer l'herba al lloc i han cobert de sorra els llocs destinats a aparcar-hi les autos,el projecte està encallat i esperem que quan s'haguin col.locat comencem a parlar altre cop del projecte de millora de l'area.De mentres han anat venint autos,no a 100 ,pero si que han aparegut per aquí,el que passa es que es troben com tu que nosaben ben bé on han de posar-se.De moment tenim el lloc i tinc l'esperança que ben haviat podrem solventar i millorar els problemes del lloc.Sento que no t'agrades el lloc,la veritat es que a voltes quan arribes a un area i no hi ha cap altre auto fa impresió,a mi m'ha passat a França,però reconec que avui he passat per allí i està una mica abandonat.Ho recuperarem.Un canvi d'ajuntament no pot desfer el somni de moltes persones.No creieu?
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Es trist saber que en el nostre pais i en la resta del territori espanyol també, no és fa POLITICA DE GOBERN sino POLITICA DE PARTIT;...........només falta que el que está en el gobern, ja sigui alcalde o president digui A parque quand hi hagi canvis, el partit de la oposició digui B.
.........Aixís no tirarem mai endevant Salutacions ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Gracies Jepi per la resposta ,no era una critica sino un punt de vista.Amb això no vol dir que no tornare ,no soc rencorós.
Com habia dit a un altre fil al mateix viatge vaig anar inclus a blanes. Per cert ,com va perfilant-se l´equip a l´acb? Un saludo Jorge :D |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola:
Y ademas, una del as indicaciones apunta a la izquierda, cuando has de ir ala derecha. Un saludo Miss viajes: lofini.blogspot.com/
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |





