|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola de nou.Algu sap si al mercat i ha alguna publicacio relativa al mon del caravaning.Estic donant-l'hi voltesal cap ja que fa uns anys tambe hem vaig interesar per aquest mundillo,encara que amb no tanta "força",i si no mal recordo vaig llegir alguna publicacio,pero no estic segur.Salutacions
I si no hi a res aqui i ha una ideia de negoci :roll: :roll: :roll: :D :D |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola, hauras de buscar un altre negoci, perque de revistes que jo conegui hi ha tres, pero jo normalment, quan algun mes compro alguna revista, estic entre "super caravaning", i "el mundo del caravan" que aquesta ultima fa poc temps que esta en el mercat. Les revistes normalment constan d´articles de AC i CV, de campings nacionals o internacionals, de bricolatge, preguntes de lectors, mercat nou i segona mà,etc
|
|
|
Per mi la millor revista de les que conec, és amb diferència per ésser més objectiva, le caravanier, però és en francés.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
yo tinc la revista que tu menciones en castella , nouespai , si vols quanarribi a casa te dono mes explicacions...
|
|
|
i si no es molt preguntar ha on es pot trobar aquesta revista "le caravanier"
|
|
|
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
joseluisgisela,estem esperant les referencies a lapublicacio en castella
Salutacions |
|
|
perdoneu me la vaig deixar a la auto , sense faklta te passare la referencia en quant estigui en la mateixa ...
perdò.. :roll: :roll: |
|
|
perdoneu de nou , es de la editorial MC , caravan es el seu nom i es una pasada de revista els viatges son una maravella.....
si necesiteu alguna dada mes , esta a barcelona la publicacio i tinc el numero de telefono. |
|
|
Joseluis, la revista "Caravan" i "Le Caravanier" són de diferentes editorials, no és una traducció de l'altre. Le Caravanier és de motor-presse i que jo sàpiga no es tradueix, es compra per subscripció, o als kioscos ( no sé si a Barcelona es podrà trobar ) i crec que pots baixar-te articles per internet, previ pagament. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|