|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola companys,
Després d'estar uns dies voltant per Euskadi, ja tornem a ser a casa. Malgrat la metereología (que ha estat fatal) tornem enamorats d'una terra fantàstica en tots els aspectes i sentits. Ara toca entrar en el ritme de la vida diària, escalfant motors a tope per la propera trobada que farem i amb moltes ganes d'estar amb tots vosaltres. Doncs res, donem la benvinguda a tots els que heu anat arribant durant aquests dies de la nostre absència i desitjar unes bones vacances als que encara tenen la sort d'estar-ne. Una abraçada per tots. Carles i Marta No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Benvinguts a la feina
Un petonas per tu y la Marta HF |
|
|
¡Hola familia!
Nos alegramos mucho de vuestro feliz regreso. Ahora a trabajar...... Esperamos veros pronto. Un beso. |
|
|
eih cim com estas , jo tambe he tornat a la feina pero que be m'ho he passat , un petonet i a veure si ens veiem aviat
|
|
|
:D :D Bienvenidos a casa, nos legramos que os haya gustado Euskadi.
Nos vemosssss. Un abrazo. |
|
|
Benvinguts! :mrgreen:
|
|
|
Benvinguts, esperem que us ho hagueu passat molt bé.
Salutacions. |
|
|
................Que trista es la vida :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Les vacances s'acabent, pero la feina continúa ¡¡¡ Benvinguts ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
benvinguts sigueu a la vida real un altre cop. :mrgreen:
Ja s'apropa el pont del once de setembre, qui el faci està clar :D , jo no :twisted: Salut |
|
|
Benvinguts a casa, a mi tambe m'agrada molt Euskadi
|
|
|
Gràcies a tots!!!, ara toca enfrontar-te amb la monòtona vida diària.
Joseluis, m'he fotut uns quants pinxos a la teva salut!!! :mrgreen: , ens veiem aviat Joan, jo tampoc puc fer el pont de l'11 de setembre :evil: Ja en som dos!!! Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
bienvenidos y yo si q estoy oensando en el siguiente finde semana y no digamos para el puente
|
|