• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

De Portugal a la vida diària fa 18 anys 11 mesos #16920

Nosaltres també som aquí des d'ahir dissabte. Hem estat amb els TioWillson voltant per Portugal. Ens ho hem passat de meravella. Ara ens toca aterrar i continuar amb la vida "normal". Quina llàstima!! :(

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: De Portugal a la vida diària fa 18 anys 11 mesos #16923

Esperem impacients el relat de les vostres aventures per Portugal :D :D :D

Benvinguts a cassa ¡¡¡
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: De Portugal a la vida diària fa 18 anys 11 mesos #16931

Bienvenidos Mireia & Cia, bienvenidos a la vida "normal". nosotros ya llevamos mucho tiempo en ella, ya volvemos a necesitar de vacaciones.

Re: De Portugal a la vida diària fa 18 anys 11 mesos #16932

Els que no em fèt vacances encara ens conformem em els relàts qu'envièu
que siguin xulos , por fa.

Salutacions

Re: De Portugal a la vida diària fa 18 anys 11 mesos #16935

nosaltre igual que el Tonio, fa 8 dies que estem per aqui i ja en fariem quinze mes de vacances :mrgreen:

Benvinguts :D

Re: De Portugal a la vida diària fa 18 anys 11 mesos #16936

Bienvenidos familias, nos alegramos de que lo halláis pasado bien.
Hace nada, estábamos planeando las vacaciones y ya estamos de
vuelta y casi a punto de preparar las próximas jejeje.
Un saludo y hasta pronto.

Re: De Portugal a la vida diària fa 18 anys 11 mesos #16939

Com molt bé ha comentat la Mireia ja hem tornat a la normalitat del dia a dia, però amb l'agradable sensació d'haver recarregat les piles... i no us preocupeu pel relat de la Mireia. Hem pogut comprovat personalment l'eficiència i la sistemàtica que aplica abans, durant i després dels viatges i la paraula que ho resumeix és: espectacular.

Bona tornada al món real a tothom !!!!

.. i als privilegiats que encara esteu de vacances, a disfrutar-les al maxim !!

Re: De Portugal a la vida diària fa 18 anys 11 mesos #16951

Hola parelles, benvinguts! el tiowilson m'ha deixat amb la curiositat..Mireia fes-nos cinc cèntims de com t'ho fas per ser tan eficient, please..nosaltres sempre comencem molt bé i acabem per deixar el diari dels viatges a mitges..
Un petó
Glòria
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re: De Portugal a la vida diària fa 18 anys 11 mesos #16956

Hola Glòria!!

El Tiowillson m'ha tirat més floretes del compte, però sí que es veritat que el viatge me'l treballo tant abans com durant i després de fer-lo. Gairebé m'ho passo tan bé en la preparació i recull final com durant el viatge. Aconsegueixo viure'l tres cops!!! :D

Suposo que cadascú té el seu estil i ho prepara segons el que creu que necessita. Segurament penjaré alguna cosa del que tinc, però sempre em reservo una part només per a mi i els que m'han acompanyat: el diari del que hem fet junt amb les sensacions més personals que hem tingut. M'agrada molt fer aquesta part i per això durant el viatge vaig prenent moltes notes de tot plegat.

Re: De Portugal a la vida diària fa 18 anys 11 mesos #16960

Hola Mireia!
a nosaltres ens falta aquesta constància que tu tens. Tot i que la nostra intenció primera és tenir també plasmades, a més de l'explicació dels llocs que anem descobrint, les emocions que ens produeixen en aquells moments concrets... a mida que avancen els dies el diari queda en segon plà...de la mateixa manera que no acabem de fer el recull final quasi mai. Aquest any espero que no ens passi. Des de que tenim la càmara digital no fem àlbums i els trobo a faltar.

Una abraçada
Glòria
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re: De Portugal a la vida diària fa 18 anys 11 mesos #16972

Benvinguts, ens alegrem de la vostra tornada...i esperem amb impaciència aquest relat...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• 3 dies pel sud de França +

Dia 6 A les 7 del matí tots de peus a terra per anar a buscar l’ac i marxar direcció al sud de França. Només creuar la frontera ens adonem Llegir més
  • Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12