|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Finalment ha arribat el desitjat dia :-)) :-)) :-)) , demà marxem amb la nostre estimada caravana-ou cap al País Basc dance . Ens pendrem uns pinxos i un Patxaran a la vostra salut. :D
Doncs res companys, esperem retrobar-nos a la tornada. :mrgreen: Feliç quedar!!! Carles i Marta. No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
que tingueu unes bones i merescudes vacances :D :D , compte amb la carretera.
Fins la tornada. Joan i Francesca |
|
|
buen viaje.
|
|
|
Per l'hora que és "egun on".
Que disfruteu molt i no us atipeu massa de pixitos, que a la tornada no hi haurà temps fins al 13 d'octubre per baixar els quilets de més =)) Preneu-vos unes canyetes a la nostra salut brindem |
|
|
Bon viatge i vigileu amb la "kale borroka"
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
|
Doncs "egu on" i a veure si per la botifarrada ens feu una petita mostra d´aquest pinxos que us menjareu
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
CiM,
Que tingueu un bon viatge i que el temps us respecti les vacances. Fins aviat. |
|
|
Uns a la platja i altres al Benelux :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
|
Jo m'apunto a fer de catador de la mostra gustós gustós gustós gustós brindem ja vaig possant cervesetes a la nevera :D |
|
|
Jo marxo ja cap a la platja..... adeu fins al setembre.....
Que acabeu de pasar tots bones vacances i els que no tinguin ja doncs a disfrutar de la feina Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|