|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Des de que varem parlar ahir, per desitjar-te que tingue-ho tota la família un bon viatge, aquesta nit tant la meva dona com jo no em pogut dormir, pensant amb el viatge que esteu a punt de fer. Sobretot quan em vas dir que el viatge més llarg que havieu fet era des de Sant Feliu de Guixols, fins a Palamós i amb el tom-tom, per tal de no perdre-us, vareu anar a parar a Montserrat, cuidado que si aneu a Cap Nort, amb la proporció de desviament no acabeu al Pol Sud.
Si us pasés aixó, al primer policia que trobis, que t´indiqui per anar a cal Carreras i vindràs directe a casa. Bromes apart, que tingueu molt bon viatge, per poder-nos retrovar a la tornada. Una abraçada a tots. Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Tranquil Pelusilla que el nord sempre es amunt i si miras l'estel del Nord tu cap allí.Jo no havia voltat gaire i també vaig trobar el Sol de mitjanit.I mira que soc patata conduint.Pero si et perds i trobes en Carreras avisans que vindrem tots a sopar a casa seva. :mrgreen: :mrgreen:
Salutacions ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Jepi, a casa meva tens les portes obertes, per quan vulguis venir a sopar o a dinar, l´únic que has de fer és avisar-me amb un parell de dies.
La distància que ens a separa és poca i a més com que també havia corregut amb cotxe, la carretera de Monistrol de Calders, Sant Llorenç Savall, Castellar és la preferida meva, per la quantitat de curves que té. Repeteixo, tal com t´he dit a dalt, quan vulguis venir només m´ho has de dir. Records a la teva Senyora i als fills. Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.
|
|
|
Espero no perdrem, la veritat es que no em fa gaira por això. el que em fa mes riure de tot es lo del Tom Tom, no se ni com el faria servir, soc força patatorra amb aquestes coses.
es cert quesom novatos totals en aquest mon de l'Autocaravana, però crec que no ens perdrem. poder si jo mires els planols, segurament no arribaria ni a Platja d'aro, pero els planols els mira el meu home que d'aió en sap un piló i jo condueixo que es que realment m'agrada. hem viatgat molt, però sempre de joves amb motxilla a l'esquena i de sorpresa en sorpresa, sense programar res de res. quan ja van ser mes grandets anavaem amb el cotxe i amb tenda de campanya. amb els nens i fins l'any passat tambe amb tenda de campanya, pero com que el que ens agrada es corre i veure mon, dons hem pensat que la millor opció serà aquesta. JA VEUREM!!!!!!!. :D tan punt arribem, us explicaré l'expleriència autocaravanera, i les impressions que tenim sobre aquest món. de fet nosaltres, fara més de 20 anys, ja vàrem estar a Noruega, pero vàrem anar amb tren i amb la motxilla penjant, i la veritat es que sempre ens va quedar aquella cosa de tornar amb temps i amb vehicle propi per poder anar per tot arreu. i finalment ho hem aconseguit. bé, estic contenta de formar part d'aquest foro i trobar-me amb gent tant amable i simpatica com en Carreras o en Jepi. Jordi, quan tornem, pots tenir molt segur que ens trobarem i ens explicarem tot el viatge, vidrem allà on calgui per fer la trobada tant esperada. petons a tothom. |
|
|
Primer de tot gràcies Jordi pel convit.Espero que sigui posible algún dia.Ja vas veure que nosaltres tenim l'agenda atapeida amb aquesta colla de nens.Pero segur que trobarem forat per seguir parlant dels nostres somnis,il.lusions i passions i com no de muntanya i viatges.Records a la dona i els gossos.
Pelusilla,el món de l'autocaravana es simple i a Noruega molt més.Tingues sempre els diposits vuits i tindras molta tranquilitat.Nosaltres vuidabem les residuals sempre que podiem i allí era molt sovint,on trobavem un punt ho feiem.Aixi ens evitavem patir per si un dia anavem molt plens ,les males olors de les grises,etc.Sempre trobavem aigua i teniem el diposit ple per rentar plats i dutxes de tant en tant.El diposit de gasoil,també el portavem omplert ,no el deixavem baixar gaire i un cop que ho varem fer,la varem espifiar.Erem a Suecia i varem passar dues betzineres obertes,pero anavem rapids per arribar a Rovaniemi doncs la nostra filla feia anys i voliem despertar al parc del Pare Nadal.Es van fer les vuit del vespre i allí tanquen d'hora a tot arreu,pero es pot possar gasoil amb la visa i ho probem,de primer creiem que no ho feiem bé,pero despres va venir un senyor del pais i ens va dir que algunes vises de fora no funcionaven,total que ja ens veus passant la nit all´doncs anavem molt vuits i la propera tambe era de pagar amb visa,per tant a les 6 del matí quan van arribar els treballdors de la betzinera vaig pagar en metalic i cap problema,quan la nostra filla va despertar a les 10 del matí estavem devant del Parc del pare Nadal i trevessant el cercle Polar artic.La experiencia d'aquell dia va ser crucial,sempre portavem el diposit del gasoil ple,les grises vuides i el wc a cada benzinera i havia una tapa de les croacques que et deixaven utilitzar per buidar. Són petits detalls que ajudena anr tranquil tot el viatge.Per dormir alla dalt es un paradis,a tot arreu trobes companys autocaravanistes per estar acompanyat,i si tu et pares el primer segur que algú et fara companyia. Bon viatge i ja queda menys,quin cuc a l'estomac,no? Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|