|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Felicitats Jesús!!!
, avui dia 13 ja ets un any més vell !!! happy birthday
També et felicitarem en persona, perquè en aquests moments estem TOTS JUNTS a Portugal, però serà una sorpresa fer-ho també així i que els altres s'hi puguin afegir!! pastis bufaespelmess Mireia & Cia. :mrgreen: (Encarrec fet per la Mireia el passat 24 de juliol i que gustosament, així s'ha fet :mrgreen: ) No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
happy birthday happy birthday happy birthday
Doncs efectivament, nosaltres també ens hi volem afegir i sentim no poder estar més a la vora, per fer-te una bona tibada d'orelles. :mrgreen: Moltíssimes felicitats Jesús!!! brindem Carles i Marta No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Ostres !!! us heu adevantat!!! :evil: que jo també ho savia i aquesta nit estava treballant!!!
Donsc res , moltes Felicitats i que ho celebris d´alló més bé. pastis bufaespelmess pastis Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Moitas felicidades amigo portugués
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
|
MOOOOLTES GRÀCIES !!!!!!!
A tots... des de la tornada de les nostres vacances a Portugal amb la Mireia i family. Ara som a El Puerto de Santa Maria (Càdis) i demà tenim previst un dia de parc aquàtic amb els nens. Un súper-petonàs a tots/es.... i moltes grpacies de nou !!. Jesús -´Tiowillson ara de tornada de les nostres vacances. PD: Carles... l'encàrrec de la Mireia molt bé... ara ja m'encarregaré jo personalment de donar-li les gràcies amb ella. Per la Marta un petó molt fort i per a tu una forta abraçada !!! Boas noites !! |
|
|
Gràcies Carles, veig que ets un xicot que cumpleix amb els seus compromisos. Un petó molt fort
:D EPS!!!!!!!!!!!!!!! que aquesta sóc jo, la MIREIA!!!!!!!! però he seguit amb la connexió del Tiowillson. |
|
|
Hey,
Jesus..... per molts anys. :D :D Salutacions a tota la "troupe". Bon Viatge de tornada.... si penseu tornar , es clar Josep |
|
|
Hey .
Jesus, per molts anys Salutacions a la "troupe". i bon viatge de tornada. |
|
|
pastis F E L I C I D A D E S
happy birthday
|
|