|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Tots ja sabeu al viatjar molt que per sortir per Europa, s´ha de portar la targeta sanitaria Europea.
Tingue-ho en compte els que aneu per Andorra que aquesta targeta allà no és vàlida, s´ha de tramitar a la Seguritat Social el certificat de Conveni amb aquest País. Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
carreras Moltes gràcies per tota la informació que ens estàs passant, jo no havia pensat en la targeta Sanitària. El Dijous vaig demana la informació del Mt Sant Michel a la web de turisme que vares indica i avui l’he rebut.
Gràcies |
|
|
Jo intentaré anar posant el que se, dins de les meves posibilitats, doncs tan sols fa tres anys que viatjo amb AC.
Abans d´aquest temps, dels 16 anys fins quasi els 40, els meus viatges han estat a ficar-me a sota terra, per coves, avencs i rius subterranis, tant del Pirineu com d´altres zones. Sempre m´ha quedat l´espina de no haver pogut fer un avenc de menys mil metres de profunditat. El que m´agradava més eren els rius subterranis del Pirineu i després d´aixó, tot te una edat límit, varem seguir amb l´ alta muntanya, la cual fent espeleo també pràcticavem. Ara alternem, els caps de setmana, el sortir amb AC per fer muntanya i els viatges quan hi ha més dies. Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.
|
|
|
Per ampliar informació: www.viajarenautocaravana.com/DyC/SSyAExt.htm
En general a tot l'apartat de "Datos y Consejos" hi ha molta informació interessant per als viatgers, no únicament en autocaravana. Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
Ja veus Jordi,si estas amb pleno apojeo,no parlis tant de l'edat que molts no et seguiriem pas per la muntanya,ni per les coves.
Gràcies per recordar lo de les targetes doncs a voltes un es capfica en la ruta i s'oblida de coses importants com la salut.Records a la Margarita. salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|