• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

TEMA:

Re: Adquisició caravana nova fa 18 anys 9 mesos #19399

Familia, a disfrutar-la força. :D

Encare pasarem el dia 1, a veure com es fa una instal.lacio d'aquesta mena. :twisted: .
Suposso que anan al camping i demanan per el Senyor Marti de Sabadell,
"lo manc del valles" restara tot solucionat, i encare posaran la catifa vermella , no ? 8O

Si pots ser, a l'hora de l'apat, no sigui que tinguem que ajudar en alguna cosa, que aixo del braç, sembla una maniobra per no fotre cop. martell .

posa Mosto en fred. :oops:

Com deia abans, a disfrutar-la força. :-)):-)):-)):-)):-)):-)).

P.D. Ostres , quantes coses verdes que surten.

Jajaja...m´has llegit el pensament, però jo pasaria casi casi al sopar, no sigui que no hagin tingut temps i ens facin "ajudar" desprès del dinar :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Adquisició caravana nova fa 18 anys 8 mesos #19644

Bé amics, ja hem passat el primer pont amb la caravana-ou

Tot va anar fantàstic, el camping, la parcela, la tranquilitat, els ocellets, en fi, tot un paradís.
Cada matí, com sóc sempre el que em llevo el primer, em feia el meu cafetó, un cigarret (això va pels que tenim mals vicis), m'assentava a l'avancé i a llegir un llibre, la veritat nois, estava "al séptimo cielo". :5}

Ja tenim ganes que arribi el cap de setmana per tornar-hi. :-))

Agraïr a uns amics nostres OXO que ens van ajudar a muntar l'avancé, que per cert, tampoc ho vam trobar tant dificil, els pals anaven numerats.
Total, només ens hi pensavem estar el mes de Novembre, però ha quedat tant ben muntada "la paradeta" que ens hi estarem fins a finals de Febrer.

Salutacions.

Re: Adquisició caravana nova fa 18 anys 8 mesos #19651

Hola Martí,

Celebrem moltíssim que l'estrena hagi estat super-positiva. :mrgreen:

Doncs res, desitjar-vos una bona estada d'hivern i a gaudir al màxim de la caravana-ou .
Ja veuras com aquests aires campistes et fan recuperar-te més aviat del canell. Records a la família :mrgreen:

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Adquisició caravana nova fa 18 anys 8 mesos #19682

Ja t'imagino Martí com un Maraja :mrgreen: :mrgreen: ,alla al avance, super cadira ,estufa i tranquilitat sense nigu que trenqui la tranquilitat d' un bon despertar.
Que per molts anys ho puguis anar fent junt amb tota la família.Això es la gracia del campisme.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Cercador

Alguns viatges

• Escapada al Solsonés +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Normandia i Puy du Fou +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • Midi Pyrenées +

Ja havia passat un mes des que vam tornar de les vacances i teníem l´auto una mica abandonada. Aprofitant que era la diada i que el cap de setmana era Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12