|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola a tots, algu em podria informar sobre aquest camping, calitat, tracte, entorn? i sobre el seu acces en caravana?, porto un cotxe de gasolina . 1600cc i 110cv, cv 375metres, gracies.
jordi |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bona nit jordigarde nosaltres hi anem sovint pel meu gust es un bon camping amb bons serveis ara uns de nous, per arribari hi ha un giravol dolent a Albenyà, però el demes esta fet de nou, te unes gorgues molt boniques i netes de moment i per mi si està molt be i tranquil, espero haberte ajudat.
|
|
|
Merces per la teva informacio, xguell, es dificil la carretera de Figueres al camping?, hi han moltes curves?. Salut.
jordi |
|
|
Hola Jordi,
Seguint el que et diu en Xavier (Xguell), ell va muntar una trobada on també hi varem ser-hi presents nosaltres. El record que en tinc es d'un càmping molt bonic, confortable, amb bons paratges a la vora i amb uns directors i personal molt trempats, amables i disposats pels seus clients. La carretera de Figueres a Albanyà la recordo estreta però bastant recte, l'unic aquest revolt que si no ho ceneixes i vas de nit es un pel complicat de fer-lo (passes entre dues parets i es super tancat, obre't bé!!!, així segur que passaras). D'Albanyà al càmping ha un camí que només hi passa un cotxe amb la caravana , vol dir que tingues precaució. Per l'amplada no pateixis, passaràs perfectament. A veure si la Brujisa treu el nas per aquí i et pot donar més explicacions, tant ella com l'Xguell es coneixen molt bé aquella zona Salutacions No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
gracies,aquestes vacances i anirem per visitarlo.
|
|
|
Hola Jordi , perdona per el retard , pero es que no habia tret el nas fins ara :oops: aveure...personalment per mi es un dels millors campings que hi han ´, de fet estic fen temporada en ell,es tranquil amb bones instalacions (aquest any han fet la zona dels lavabos nova) te un petit supermercat amb las coses mes basiques, també té restaurant-bar , i una terraza que dona a la piscina (una gozada) totes las instalacions ho tenen molt ben cuidat i molt netes.
En quant a las parcelas no tindras cap problema son grans i mb força ombre, una de las coses que agrada del camping es que fan animació gairebe cada setmana venen pallassos que fan las delicies dels petits. i als messos de estiu el cap de setmana solan fer disco - movil o fan cantada de boleros. En quant a la zona...a nosaltres ens encanta tens el riu al costat mateix del camping amb unas gorges molt boniques, amb un aigua transparenta. per arribar al camping no tindras problemas la carretera de figueres a albanya encara que siguiun xic estreta apenas hi han curves , i el unic entrebanc que pots tenir es a l'arribada de albanya , la famosa curva que has de passar entre dues casees, per tal cosa te has de obrir bastant, pero no et preocupis que tots hi hem passat!!! En quant a la direcció del camping no crec que tinguis cap problema, sont gent molt amable igual que el personal. I si vens per un cap de setmana no te estaran a sobre per la hore de marxar...cosa que és de molt agrair i que alguns campings haurien de pendre ejemple. si tens algun dubte no dudis ham dir-ho. Salutacions desde Tordera. Isabel |
|
|
Estic molt agrit per les vostres explicacions, ara tinc la cv al costat de Palamos i potser m´agradaria fer la temporada del bolet al Bassegoda, estic mirant diferents opcions y de moment es la que m´agrada més. Sabeu si hi plou molt a la tardor? i si fà molt de fred?. Una pregunta, dieu que el cami d´albanya al camping sols i passa un cotxe, que feu? truqueu al camping quan arribeu per a dir que no vingui ningú en direcció contraria , o be us i arrisqueu, Gracies.
Jordi |
|