• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 4 setmanes #15902

Hola Jepi, la meva sencilla opinio i espero que tambe em puguis entendra i que pot ser valida com la tots els que aveu donat la vostra, es que es molt trist tindra que arribar aquest extrems per com dieu enriquir o millorar aquest foro.
Las cosas crec que es podan millorar i enriquir amb la humiltat i el companyerisma i amb el bon traball de tots plegats.
Salutacions Jepi.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 4 setmanes #15903

Hola Gunila i tant si es bona la teva opinio,faltaria més,almenys ho es per a mi.
Jo per desgracia ,no he nascut ensenyat,quan vaig aprendre a parlar m'equivocava i a base de caure vaig aprendre a caminar i a base d'osti..s aprens a circular per aquest món.Et prometo que la situació no m'agrada i com tots a les nits no es facil agafar el son,abans era tot com una bassa d'oli i et conectaves i no hi havia res fora de to ni que trenques gaire l'armonia.Ara ha passat i jo crec ,tal com diu el Manolo que ho hem d'aprofitar per donar un pas endevant,si més no per adonar-nos que som persones i que som diversos i aixo es una realitat.
Si d'aixo én surt que ens deixen uns bons companys,malament,haurem deixat escapar una oportunitat d'or per intentar tornar a caminar.Si hem tingut d'arribar aquí perque pases tot l'enrenou,es un camí que no l'hem triat ni tu ni jo ni nigu expresament,el mon n'està ple d'exemples.
Seguirem aquí cada dia per veure si ha servit de quelcom o si tot torna a la normalitat ,aixó la majoria de gent ho marcarà,tu i jo entre ells.
Una abraçada Gunila i recorts a tota la família.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 4 setmanes #15907

Tiramillas se puede decir mas alto pero no mas claro... Estoy totalmente de aucerdo contigo... :mrgreen:

Besitos
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 4 setmanes #15912

Todos sabemos decir palabras grandilocuentes, que si tolerancia que si respeto a las decisiones de los demás, etc., ahora solo falta aplicarse la receta cada uno a si mismo.
Yo no he visto que se quisiera quemar a nadie, lo único un poco así fue cuando a alguien se le califico como de mal autocaravanista, he incluso ahí creo que no fue entendido o que estuvo mal expresado.

La quedada de Vilanova nació mal, yo tuve un enfrentamiento con el Sr. Martí, y de no haber sido por las buenas artes de Tiramillas la kedada no se hubiera hecho, el trabajo de la quedada de Vilanova lo hizo en un 70% Tiramillas, Tiramillas se retiro de kedada en un momento, digamos, de rauxa, que respeto pero no comparto, a una semana vista de una kedada con 170 personas, con todo el dinero cobrado, no se cuantas veces se lo pensó, seguro que muchas, creo que se lo tendría que haber pensado una vez mas, repito respeto su decisión, no así que se vanaglorie de ello, por mucha conviccion uno cuando organiza una cosa asi, con casi 200 camping cheque cobrados y 170 menus ya cobrados tiene una responsabilidad.

Yo tambien pensaba que esta charla, podria hacer bien a la larga al foro, pero ahora lo dudo, tambien estoy tocado, triste y tocado.

nos vemos a la vuelta de vacaciones
un saludo a todos
Tonio

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 4 setmanes #15916

"Tonio" va escriure: Todos sabemos decir palabras grandilocuentes, que si tolerancia que si respeto a las decisiones de los demás, etc., ahora solo falta aplicarse la receta cada uno a si mismo.
Yo no he visto que se quisiera quemar a nadie, lo único un poco así fue cuando a alguien se le califico como de mal autocaravanista, he incluso ahí creo que no fue entendido o que estuvo mal expresado.

_Esta es tu opinión... tan respetable como cualquiera... pero llegados a este extremo debes pensar que si lo decimos ...es por algo que alomejor se te ha escapado ...y a otra gente no ;-)

La quedada de Vilanova nació mal, yo tuve un enfrentamiento con el Sr. Martí, y de no haber sido por las buenas artes de Tiramillas la kedada no se hubiera hecho, el trabajo de la quedada de Vilanova lo hizo en un 70% Tiramillas, Tiramillas se retiro de kedada en un momento, digamos, de rauxa, que respeto pero no comparto, a una semana vista de una kedada con 170 personas, con todo el dinero cobrado, no se cuantas veces se lo pensó, seguro que muchas, creo que se lo tendría que haber pensado una vez mas, repito respeto su decisión, no así que se vanaglorie de ello, por mucha conviccion uno cuando organiza una cosa asi, con casi 200 camping cheque cobrados y 170 menus ya cobrados tiene una responsabilidad.

Nadie se vanagloria de nada.... ;-) ... es más el final de la experiéncia me resultó amarga.... pero de ella aprendí mucho.... ;-) .Había un proyecto en común creado por dos personas que al final una de ellas lo cambió..."por sus conviviones".. en este caso estoy hablando de las tuyas... y la otra parte pidió que no se llevara a cabo.. osea yo.. pero se llevó hasta el fin ...por eso dejé de creer en en ese proyecto.....
Si dejo de creer y confiar no puedo continuar... porque la decepción no me deja hacerlo. .. y me da igual si la época es " rauxa" :-| rosa o azul...No quieras darle a mi intervención un toque sarcástico.. porque està escrito desde la sinceridad y sin acritud....

Que pases unas felices vacaciones!

Mª José

.

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 4 setmanes #15920

Gunila, t´he enviat un privat.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 4 setmanes #15924

Amics, tenim un tema familiar greu, i demà al mati marxem a valència, suposo que estarem un temps sense conectar-nos ja que alli no tenim internet (de tant en tant des de la bibioteca o un ciber).

Ens agradaria, que a la tornada, el forum tornes a ser el d'abans, ja sabem que serà molt dificil, pero ara que ens trobem amb dificultats familiars greus, l'únic consol que ens quedaria és el de connectar-nos i trobar de nou un bon ambient i companyerisme i no el que s'esta produint ultimament, i que no haguessim de "trobar a faltar ningú".

Si en algun moment, i sabem que és aixi, alguns companys d'AC o CV s'han pogut sentir molestos per algun comentari nostre, ho sentim.

Que us ho passeu molt bé en la propera trobada, amb manifestació o sense.

Una abraçada per tots i bones vacances.

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 4 setmanes #15926

Es triste, pero la vida es así ¡¡¡
Afortunadamente durante los siglos de los siglos han habido gentes que han luchado para que el ser humano de hoy fuera lo que és: imperfecto, vulnerable, intolerante, a menudo quisquilloso y casi siempre deseoso de ser centro de atención.
Pero también gracias a esas gentes luchadoras y con visión de futuro, alguien aprendió a hacer fuego, construyó la primera rueda, levantó una catedral, descubrió la penicilina y mandó al hombre a la luna............
Otros, entre los cuales me incluyo, pasaremos por esta vida sin pena ni gloria, sin involucrarnos en grandes acontecimientos ni luchar por intentar cambiar el mundo............
Con esto intento decir que hay gustos y opciones de vida personales, distintas y variadas para cada uno de nosotros, y el colectivo de caravanistas y autocaravanistas no somos una exepción. Mientras unos negocian con alcaldes de diversos pueblos para que instalen áreas para AC, otros no estamos de acuerdo en que nos obliguen a aparcar en un lugar determinado de la población que quieren vendernos a bombo y platillo como una maravillosa área, sin ser mas que un aparcamiento lleno de polvo y sin ningún servicio. Mientras unos quieren el boicot a los campings de esta localidad (Blanes) por cerrar el área, otros boicoteamos desde hace años todos los campings de Sant Pere Pescador porqué los consideramos responsables de la colocación de barras de altura en los accesos a sus playas. Mientras unos.............otros.................
Siento en el corazón que los intereses de unos vayan contra los intereses de los otros.............. Aquí no hay buenos ni malos, vencedores o vencidos; simplemente no todos pensamos igual y cada uno debe actuar según sus propias convicciones e ideales sin cuestionar las del resto de compañeros.

Dejar que los ánimos se calmen y que cada uno actue como crea necesario, pero para los que habeis decidido marchar, ruego que recapaciteis y aunque os cueste no abandoneis el foro; somos muchos los que os echaríamos en falta.

Saludos y abrazos para todos .........sin exepción ¡¡¡

Neus
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 4 setmanes #15931

Hola Jepi amb lo de las tropasadas , caigudas i cops de la vida s'apren com dius tu i pot ser una bona sortida per que aquest mal que sa fet es pogui repara i tot torni a ser com sempra, cosa dificil ara per ara per el que veig la cosa be d'anrradera. Pregunto amb tots els cops que portem fets i feridas i experiencias acumuladas amb els anys que tenim ja (la comunio ja la em fet tots), ¿tenim ancara que caura mes?¿no temim prou experiencia acumulada? em de vigilar amb las caigudas a la nostra edad, que a lo millor algun dia ja no ens podrem tornar a fica de peu.
Feia temps que no participaba al forum per X, pero al veura el que a pasat i volgut donar la meva opinio sencillament com cuansavol altra forista.
Ens sap greu per els companys que an pres una determinacio de no tornar a participar al forum i la respeto i tambe espero que algun dia tornin.
Domes afagir i acabo ja, que desitjo que uns de aquests companys avans esmantats tot aixo no l'afecti per el viatge que ben aviat faran per vacanças i que nosaltras tenim el ple d'acompanyarlos i si fos aixi ja m'ancarragare de que aixo no sigui aixi.
Bonas vacanças a tots i TOTAS.
Jepi.

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 4 setmanes #15938

Bones vacances a tothom !!

A la tornada hauré carregat piles i refredat els sentiments, que no la meva forma de veure el turisme itinerant.

Vull disfrutar del temps amb la gent amb qui hi estic bé i m'aprecio, no desaprofitar ni un moment (Mercè, em gravo la frase, tot avui que la tinc al cap). No vull allunyar-me'n pel fet d'haver descobert que n'hi ha d'altra amb qui no compartim uns principis bàsics.

Em sap molt de greu la marxa d'en Toni, una persona sempre recta, treballadora, íntegra, coherent, i en el meu cas un referent, i un exemple, amb qui penso que algunes persones han estat molt injustes, però com ell mateix ha de saber, en té d'altres que se l'aprecien molt, no podia ser d'una altra manera.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 4 setmanes #15941

M'alegro molt de llegir això, Eva. Molt bones vacances també a vosaltres.
Mercè & Cia.

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 4 setmanes #15946

EVA.... no et pots imaginar lo felissos que ens fas !!!!!!!!!!!!

UN PETONAS!!!!!!!!!!!

Manolo i Mª José :mrgreen:

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 4 setmanes #15954

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Espero el teu retorn de les vacances, per poder llegir, entre altres coses, els teus fantàstics relats.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 4 setmanes #15955

Eva,ens fa molt feliços lleguir les teves paraules.Esperem que tornis de vacances per compartir les vostres vivencies que de segur seràn extraodinaries.
Igualment per en Gunila que juntament amb vosaltres compartireu alguna part del viatge.Obriu un camí que segur despres de vosaltres serà explorat pels que venim al darrera.
Avui us prometo que dormire una miqueta més tranquil,sapiguent que L'Eva ,el David i les nenes son entre nosaltres.
Se que el Toni no hem lleguira,perque es persona de paraula ,pero crec que hauria de saber que el seu pas per aquí es i serà molt important com a referent que era de molta gent.
Una abraçada a tots.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 4 setmanes #15974

Eva, m'afegeixo a l'alegria dels altres forers per les teves paraules i us desitjo unes magnifiques vacances.Fins la tornada una abraçada.
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 4 setmanes #15981

Eva yo me alegro de que las cosas se vayan enfriando y que des tiempo al tiempo... Pero me alegraria de igual manera, si tu decisión te hubiera llevado por otros derroteros... ¡Ya lo sabes!, solo me hubiera sabido mal por que os hubiera echado de menos...!!!

Creo que los amigos tienen que estar a las duras y a las maduras... Y aqui estamos... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Pasarlo GENIAL en vuestras vacaciones, y luego colgar el relato para disfrutar de el...

Se os quiere...!!!!!
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 4 setmanes #15982

Bonas vacances Eva per tu i la teva familia

Una abraçada.

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 4 setmanes #15985

Hola a tothom,

Jaume (arizona) espero que el tema familiar grave se resuelva satisfactoriamente y tengas una buenas vacaciones, recuerdos a la Maria,
y esperos veros prontos.

Jepi, en todas las kedadas que hemos coincidido, siempre hemos tenido un rato, para hablar de la situación actual de nuestro sector, ya sea sobre las areas en Francia, la de Navarcles, las de otras poblaciones en Catalunya o el resto del estado, problemas en la costa, etc,.Que han quedado como meras inquietudes?, pues si, para que lo vamos a negar, espero verte pronto y me gustaria tener una conversación en persona no virtual para intercambiar impresiones. Saludos a la familia y buenas vacaciones.

Eva me alegro de la decision tomada, espero poder compartir con vosostros muchos buenos momentos, recuerdos a David y besos a las niñas.

Toni, seguire tus andanzas en viajarenautocaravana.com, Saludos y recuerdos para Carme y Miquel. Buenas vacaciones y espero poder verte por cualquier sitio,

Me alegro de que despues de la tormenta, reine la calma. Saludos a todos

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 4 setmanes #15986

El que ha escrito antes soy yo :roll:

Manolo

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 4 setmanes #16014

Eva ens alegrem molt de que segueixis entre nosaltres.

Esperem que tingueu molt bones vacances.
Fins aviat

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

Cercador

Alguns viatges

• Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • Midi Pyrenées +

Ja havia passat un mes des que vam tornar de les vacances i teníem l´auto una mica abandonada. Aprofitant que era la diada i que el cap de setmana era Llegir més
  • Carcasonne +

Aquest cop el destí tornava a estar al sud de França, ens venia de gust arribar-nos a Carcasona i vam aprofitar el "pont del Pilar". Vam agafar l’autopista direcció a Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12