• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

JA LA TENIM!! fa 20 anys 3 setmanes #1558

Sí, finalment la tenim. Ha estat més llarg que un dia sense pa!!
I no és pas per culpa del mecànic.

Primer de tot... CiM: l'Àngel (el mecànic) es mereix un 10!! Se n'ha preocupat més que si fos seva. La pega ha estat el dels suministres. És inimaginable la manera que tenen de servir. :evil: DOS MESOS per fer arribar unes peces, i encara en falta alguna. Serveixi com a exemple el fet que NO TENEN cap adhesiu de la marca!! M'explico...

A dalt de la caputxina hi ha un emblema de la Knaus i un dibuix (una ziga-zaga) amb tres colors. Doncs ni una cosa ni l'altra l'han servit. Diu que no en tenen!! L'ha hagut de fer el propi mecànic: l'ha fotografiat i ha pres les mides de la imatge real. A partir d'aquí ha creat per ordinador un motlle-plantilla amb la imatge definitiva i l'ha utilitzat per a pintar-la. I em sembla que encara em deixo algun pas més que va haver de fer!! Un altre hagués dit que no li servien l'adhesiu i s'ha acabat!! Si s'hi ha dedicat tant per un simple dibuix, imagineu si no s'hi deu haver fixat amb la resta de coses que ha hagut d'arreglar!! Bé ja ho he dit, un 10 per a ell.

Ens falta encara una peça de plàstic que cobreix l'extem del final de les barres del sostre. Els que em vau ajudar a desmuntar-ho ja deveu saber a què em refereixo, però això només serveix per a fer bonic. Quan arribi (l'any que ve??) ja li posarem.

Només em queda agrair-vos l'ajuda prestada en tot moment i en especial al Josep M (Sabel) al Toni i al Carles, per les estones dedicades a consells, trucades i passos que heu fet.

I ara A VIATJAR!!!!! ;-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: JA LA TENIM!! fa 20 anys 3 setmanes #1559

Mireia ens en alagrem molt que ja puguis tornar ha fer servir l'Ac i que
tot es resolgui favorablement.Enhorabona

De paso esta be saber un lloc on poder anar en cas de tenir problemes
nosaltres tambe la vem comprar a M-3 i si alguna vegada em fet alguna cosa,d'entrada ja ens deien sempre millor camviar l'Ac :evil:

Re: JA LA TENIM!! fa 20 anys 3 setmanes #1569

Mireia, m´alegro moplt d´aquesta bona noticia. I que pugueu gaudir de les vacances.
Ja ens veurem....casi ha estat com si la ac fos de tots nosaltres.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: JA LA TENIM!! fa 20 anys 3 setmanes #1572

Mireia, no saps com m'alegra de que ja la tingueu acabada i que la torneu a tenir entre vosaltres per poder-la tornar a disfrutar. :mrgreen:
Ha costat molt, paciència i disgustos, però el resultat final es el que compte i si ha sigut satisfactori millor que millor.
L'Angel no m'ha fallat, creia que us ho faria perfecte i així ha sigut.
Doncs res, a gaudir-la un altre cop i un 10 per l'Angel!!!! :mrgreen:

Salutacions a tota la família i ja sabeu on som ok!!!

Una abraçada ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: JA LA TENIM!! fa 20 anys 3 setmanes #1574

Quina alegriaaaaa!!!!!
Ens alegrem moltisim !!!!! :-))

Mª josé :g)

Re: JA LA TENIM!! fa 20 anys 3 setmanes #1575

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Ens alegrem molt i molt de que ja tingueu l'AC.

Per l'adhesiu que us falta, sempre pots posar un ben gran de TOTCAMPING, a la davantera. :)

A la part de darrera podríes posar un altre de gran amb el nom d'aquells que no saben quina és la seva feina.

He sentit que molt aviat hi haurà un mòdul per felicitar i criticar càmpings i tallers. Els hi podem donar el trist honor d'encapçalar la llista. :evil:
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: JA LA TENIM!! fa 20 anys 3 setmanes #1578

Nouespai, no em falta l'adhesiu. Que fins i tot ha fet ell el que els altres no li han servit!!!
També espero posar-hi ben aviat el "nostre" i que estigui obert l'apartat de felicitacions i crítiques que em dius. Jo hi posaré alguna cosa de seguida.

Re: JA LA TENIM!! fa 20 anys 3 setmanes #1581

FELICITATS MIREI, NASI I FAMILIA !!!
Ens en alegrem molt que ja torneu a tenir l'AC.
Vinga, ara a fer-la rodar.
BONES VACANCES!!
Salutacions

Re: JA LA TENIM!! fa 20 anys 3 setmanes #1583

Mireia, ens alegrem molt que torneu a estar operatius, davant l'operació vancances !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: JA LA TENIM!! fa 20 anys 3 setmanes #1585

Ufff!!!, menys mal!
Estic molt content que finalment estigui tot arreglat i de manera satisfactòria, i que a més tinguem un taller de referència per quan calgui.
Es ben cert que hi ha qui es guanya la fama que té a pols, i que els gegants amb peus de fang acaben per caure per molt alts i forts que siguin.
Només un dubte, el tema de l'assegurança també està resolt?
Que disfruteu molt de la "nova" autocaravana!
:D
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: JA LA TENIM!! fa 20 anys 3 setmanes #1590

Doncs el tema de l'assagurança també va lent, com em sembla que va tot. Hem d'esperar que la companyia contrària "obri l'expedient". Es veu que amb dos mesos no en tenen prou. De moment nosaltres hem de pagar la franquícia i, quan els altres acceptin la culpa, la podrem recuperar. Jo al·lucino perquè és a la meva companyia a qui interessa més de moure el tema perquè la broma val més d'un quilo (exactment no sé quant pasa d'aquest preu, però que passa... segur).

Un altre punt favor del taller: ens vam endur l'AC sense pagar res perquè no ho tenen comptat.
- No patiu, ja ens ho pagareu!!! Vosaltres aprofiteu-la que ja fa massa dies que esteu sense - ens van dir.

Quan tinguem la pàgina de felicitacions hi escriuré tots els detalls per tal que tothom sàpiga on pot anar i en quedarà content, començant pel tracte personal.

Re: JA LA TENIM!! fa 20 anys 3 setmanes #1591

Estem, però que molt, molt contents, tenim moltes ganes de veure-us :-)) :-)) :-))

Un abraçada ben forta

Vicenç y Paquita

Re: JA LA TENIM!! fa 20 anys 3 setmanes #1608

Mireia and family,
Felicitats :-)) es una sort que ja la tingeu

Ara a anar amb compte
En quan sapigueu tot el referent al taller ho poseu al fil

Fins aviat
Subió Al Escenario,, Llegó A Lo Más Alto!

Re: JA LA TENIM!! fa 20 anys 3 setmanes #1610

Moltes felicitats per la bona nova, tant de bo que aquest bon tracte rebut vingui acompanyat d'una reparació feta a conciència.
Ara molts kms i bones vacances.
Ahhhhhhhhh, ja tinc conexió un altre cop.
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Re: JA LA TENIM!! fa 20 anys 3 setmanes #1611

Els de Navarcles ens alegrem molt que tot hagui acabat bé.De fet us hem enyorat molt a Sant Pere Pescador.No era el mateix sense vosaltres.Ens alegrem molt ,també de tenir tant a la vora una gent que sap treballar amb les autos tant bé com dieu.Esperem que pogueu gaudir d'unes bones vacances amb tota la família i que recupereu aquests temps perdut.
Petonets a tota la colla i sobretot un petonas de part del Pau i la Judit.
salutacions
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: JA LA TENIM!! fa 20 anys 2 setmanes #1758

Hola Mireia,que alegria :-)) :-)) :-)) :-)) ya era hora...... en Sant Pere ya dejasteis un hueco :8} :8} :8} espero que nos podamos ver pronto.
Molts petons
La vida es bella, asi que vivela a tope antes de que se acabe.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • Le Tarn i l'Ariège +

Després d'un llarg parèntesi sense fer ruta amb l'autocaravana, ens venia molt de gust fer aquesta escapadeta. Quan ens vam començar a plantejar la sortida, teníem clar que seria a Llegir més
  • Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12