• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Pregunta sobre conducción fa 15 anys 3 mesos #15543

Hola a todos,

En casa nos hemos quedado sin internet :twisted: :twisted:
Ayer mientras volviamos de Las Palmeras tuvimos un susto muy grande con la caravana. Nos empezo a culear por detras 8O 8O y nos asustamos mucho. Primero pensamos que podia ser por la carga mal repartida y la distribuimos mejor??? .Pero nos volvio a pasar lo mismo.
No corriamos mucho.... Tampoco hacia mucho aire...
Es normal que pase esto????? Estamos muy asustados porque parecia que ibamos en barco y que la caravana podia con el coche.
Es normal que esto pase?????
Por favor explicarnos vuestra experiencias y recomendaciones !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Pregunta sobre conducción fa 15 anys 3 mesos #15544

OSTRES!!! Quin ensurt!!

No, nomal no és! :( Sí que passa amb vent o quan s'avança un vehicle molt gran però si no és així no ho hauria de fer. A veure què hi poden dir els més experts.

Re: Pregunta sobre conducción fa 15 anys 3 mesos #15545

Caram Eli, deu ni do!!! 8O
Normal no ho es, excepte que faci vent o que us passi quan avanceu o us avanci un camió, bus o similar.
Portaveu l'estabilitzador ben posat? t'ho demano perquè algú l'hi ha passat. No ho sé, si portaveu la carrega ben posada, la presió dels pneumàtics correcte i l'estabilitzador en posició correcte no s'em acut gaire cosa més :roll:

Tan debó no es repeteixi, perquè t'agafa un cangueli quan fa això.... :(
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Pregunta sobre conducción fa 15 anys 3 mesos #15547

normal no lo es, opino igual que los demas, con el estabilizador puesto, con un peso sobre la bola de entre 30 y 50 kgr, a una velocidad inferior a los 100 km/h y sin viento, con vuestro coche no tendria que pasar eso, pero bueno, vosotros teneis mucha experiencia en conducir con la caravana detras, no sois novatos, ¿que explicacion le dais?

Re: Pregunta sobre conducción fa 15 anys 3 mesos #15549

Eli, vigila los neumáticos, puede que los veas bien por fuera y
por dentro no lo estén.
Te lo digo por experiencia.
A mi se me despegó la cubierta de la banda de la tela y se me quemó
un trozo, de rozar.
Estos problemas pueden ser de los neumáticos "MATADOR"

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Re: Pregunta sobre conducción fa 15 anys 3 mesos #15555

Jordi no te dejes liar, que Eli ya te esta pidiendo una AC.
Bueno bromas a parte, a nosotros nos ha ocurrido alguna que otra vez viajando por la AP7 zona del Delta del Ebre, pero siempre ha sido por el viento, que en esa zona es muy fuerte.
Estoy totalmente de acuerdo con Los Pacos, los neumáticos son muy importantes.

Re: Pregunta sobre conducción fa 15 anys 3 mesos #15556

¿le ha salido algún (huevo) a alguna de las ruedas por su cara interior?

mirar la banda de rodadura , justo en los surcos del digujo por si se hubiera abierto

Re: Pregunta sobre conducción fa 15 anys 3 mesos #15558

Doncs si són els pneumàtics és per posar una denúncia, que acaben d'estrenar la caravana!!! Ara ja entenc perquè us vam veure aturats al peatge. Jo tinc poca experiència, potser l'estabilitzador no estava ben col·locat...
Mercè & Cia.

Re: Pregunta sobre conducción fa 15 anys 3 mesos #15561

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1805
  • Gràcies rebudes: 46
Nosaltres hem anat amb la caravana per França ( on la velocitat màxima és de 130 km/h ) força més ràpid del que tu dius, sense vent ( ahir no en feia gaire ) i hem avançat a camions, autocars, etc, i mai hem tingut aquesta sensació que comentes. Jo crec que alguna cosa et falla.

Has revisat que la pressió de les rodes sigui correcte? Quina portes ?
Jo portava rodes XC i anava amb 4.5 kgs. que era el que el fabricant deia però les rodes de les sport em sembla que porten uns 2.5 kgs.

L'estabilitzador estaria ben apretat, oi ?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Pregunta sobre conducción fa 15 anys 3 mesos #15577

Hola a todos,

En casa nos hemos quedado sin internet :twisted: :twisted:
Ayer mientras volviamos de Las Palmeras tuvimos un susto muy grande con la caravana. Nos empezo a culear por detras 8O 8O y nos asustamos mucho. Primero pensamos que podia ser por la carga mal repartida y la distribuimos mejor??? .Pero nos volvio a pasar lo mismo.
No corriamos mucho.... Tampoco hacia mucho aire...
Es normal que pase esto????? Estamos muy asustados porque parecia que ibamos en barco y que la caravana podia con el coche.
Es normal que esto pase?????
Por favor explicarnos vuestra experiencias y recomendaciones !!!

Quan dius la carga mal repartida i la distribuiu millor, a què et refereixes? Com la duieu? Què hi duieu? Com la vareu redistribuir?
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: Pregunta sobre conducción fa 15 anys 3 mesos #15605

Eli , mira´t aquest fil de webcampista a veure si tens el mateix estabilitzador
www.webcampista.com/foro/foro-campista/8600-estabilizador-al...elta-la-carraca.html
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Pregunta sobre conducción fa 15 anys 3 mesos #15606

Hola, a on porteu el diposit de aiguas netas, si al porteu al darrera de tot de la caravana, proveu anar sense ni gota d´aigua.

Re: Pregunta sobre conducción fa 15 anys 3 mesos #15610

jordi solo se me ocurre una cosa ,estabilizador,otra cosa ,cuando balanceo te lo hizo cabezeando primero y luego espanto o te empezo a dar bandazos sin ton ni son,por que lo primero puede ser carga o si no ruedas o estabilizador,presiones ect
com m´ agrada ser lo que soc, campista y amic de totom

Re: Pregunta sobre conducción fa 15 anys 3 mesos #15635

Hola, fa díes que no em conectava, i ja ho trobava a faltar.

Jo recordo anant amb el meus pares cap a Suïssa, ens va passar el mateix, els tres carrils de l'autopista per nosaltres sols!!!!! Quin "cangueli" Tot vasser culpa del estabilitzador.

Crec que potser no el tenieu ben posat o no funciona prou bé. A mí m'han recomenat que mai es posi greix a la bola del cotxe, i que tant sols es netegi amb un drap sec.
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!

Re: Pregunta sobre conducción fa 15 anys 3 mesos #15636

me parece por los sintomas q explicas q tenga algo q ver con el estavilizador, seguramente llevaras el alko1300 ese q se le va dando vueltas a una ruleta, asegurate q este bien apretado ya q este estavilizador hay gente q tiene problemas vease en el hilo q te ha puesto matrix

Re: Pregunta sobre conducción fa 15 anys 2 mesos #16113

Hola eli:

Ara no recordo quina caravana tenies, pero si te puc explicar la meva experiencia.

Yo tinc una 550 y segons m´expliquen napotigre, nicedana, y labrit. que han anat darrera meu unes cuantes vegades, o inclús el meu patró que vem baixar desde Sant Pere Pescador fins Tarragona, m´hi van explicar que la meva caravana anava tot el viatge culeixant, per sota de 100 ni el noto, per sobre de 110 comenso a notar algu al volant, per sobre de aixo ni ho intento.

Yo en principi ho atribueixo a massa llargada de caixa per un sol eix, y encara que no estigi avançant o mestiguin avançant, la massa d´aire moguda, y el buit creat darrera la caravana, es prou important per moura-la d´aquesta manera(bé, aixo pensava jo). Pero si algú se li ocurreix un altre motiu li estarem ven agraïts per posarli solució.

una salutació

Re: Pregunta sobre conducción fa 15 anys 2 mesos #16115

jaime tu sabes que la mia es mas corta pero pesa 1150 kg en vacio y como passe de 110 lo noto en el volante y eso que mi coche pesa.un abrazo.

Re: Pregunta sobre conducción fa 15 anys 2 mesos #16130

Este fin de semana fuimos al Vilanova que no esta muy lejos para probar y para ir nos culeo un poco. Alli encontramos a Mario y Eva que nos comentaron que primero habia que roscar la rueda y despues bajar la palanca del estabilizador. Cosa que nosotros haciamos al reves. Y VOILA para volver no tuvimos ningun problema :D :D
Ahora estamos un poco mas tranquilos, espero volver a probar y si es asi...... :-)) :-))

Muchas gracias a todos por vuestra respuestas.

Re: Pregunta sobre conducción fa 15 anys 2 mesos #16131

mira yo tuve ese estabilizador en mi otra cv y le hice mas de 15000 km y nunca me paso nada,claro es que primero dos vueltecitas y lurgo la palanca,bueno espero que se solucione.

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Marroc en Setmana Santa +

Destí: Marroc Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Podeu veure o descarregar també la Llegir més
  • Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12