• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

EM CONEGUT A JEPI fa 20 anys 3 setmanes #1548

Dissabte a la tarda, pasavem aprop de Navarcles i vam fer una trucada a Jepi, per saber si eren a casa i si els hi anava bé de que els anessim a veure. Vam quedar que si.
Al arribar a casa seva, va sortir en Jepi i al veurens, va exclamar:
PERDONIN SI BUSQUEN EL CASAL DELS AVIS, S´HAN EQUIVOCAT.

Li vaig haber de dir, sóc el Carreras i la Margarita, li vaig haber d´ensenyar el carnet d´identitat i després ens va deixar entrar a casa seva, dient-nos que perdonessim, que no estava acostumat a rebre visites de gent tant gran.

Ara bromes apart, després de varis intents per a coneixer-nos, al final ho varem conseguir aquest dissabte, vam estar fent una xerradeta, sobre els viatges i anécdotes, varem veure que teniem moltes coses en comú, sobre gustos i aficions, una d´ellas, que és la que pràctiquem nosaltres, la muntanya.

Agraïm a Jepi i la seva Senyora, la bona acollida rebuda i moltes gràcies pel bon rato passat.
Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: EM CONEGUT A JEPI fa 20 anys 3 setmanes #1571

Has conegut una molt bona familia, Carreras, t´ho puc assegurar.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: EM CONEGUT A JEPI fa 20 anys 3 setmanes #1592

Bona pero que molt bona.familia

Re: EM CONEGUT A JEPI fa 20 anys 3 setmanes #1601

Benvolgut Carreras,ja fa dies vaig publicar un fil parlant dels intents de trobada que vares fer venint a veurem al treball,ara ja puc dir amb molta joïa que coneixem a dues persones maravelloses a les cuals vaig tenir l'honor de que ens fesin una visita,encara que no tant llarga com hauriem desitjat ja que les obligacions familiars ens van fer correr una miqueta.
El món del campisme es infinitament gratificant,dues parelles de edats difernts,pero amb els mateixos somnis,viatjar,coneixer llocs tranquils ,fer muntanya,etc..
No cal dir que en cap moment vaig mirar l'edat,no son pas grans ,son més joves que molta gent que jo conec i que tenen menys anys.Són molt bona gent i crec que a partir d'ara uns bons amics.Gràcies per la visita i esperem que no sigui la ultima.
Salutacions Carreras i Sra.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: EM CONEGUT A JEPI fa 20 anys 3 setmanes #1649

Payvi,Matrix,despres us pago el que haviem quedat pe que diguesiu que som bona gent =)) =)) .
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Noruega - Nordkapp +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Sí Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Sierra de la Demanda +

Destí: Sierra de la Demanda Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • República Txeca +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12