• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

FOTO fa 15 anys 6 mesos #1546

A l´anar mirant el fòrum, al veure la foto de la persona que escriu, ja saps de qui es tracta i de qui és.
No n´havia vist mai cap de repetida fins avui quan me adonat compte que una altre persona del mateix fòrum, posa la mateixa fotografía que tinc jo, no és per a res, però resulta que aquesta fotografía, que és fent una travesía amb bastante neu, resulta que és la meva esposa, no entenc com aquesta persona, registrada molt abans que jo, hagi triat aquesta foto, és tracta de "fr1".
Jo li agrairïa, si li plau, de que fes un canvi. Es com si jo poses la fotografía de una autocaravana de una altre persona. Pero jo parlo de autocaravanas i la foto és de la meva dona.

Moltes gràcies i espero que és pugui arreglar.
Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: FOTO fa 15 anys 6 mesos #1553

Ahir quan ho vaig veure, li vaig enviar un correu per tal de que canviés la foto que havía posat, segurament sense donar-se compte,
( i sense haver llegit les normes del fòrum :( ) .

Segur que en breu la canvía, sino la treurem del seu perfil.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

FOTO fa 15 anys 6 mesos #1555

Per a Webmestre.
Agraeixo la seva atenció, amb aixó no voldría molestar a ningú, és que al ser una fotografía familiar, m´agradaría que només la podés fer servir jo.

Al ser una fotografía no gaire corrent amb un foro de campisme, el fet d´utilitzar-la dues persones diferents, podría donar peu a posibles confusions per als altres foristes.

Li repeteixo el meu agraiment per la seva atenció.

Jordi Carreras
Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.

Re: FOTO fa 15 anys 6 mesos #1560

Carreras,perdre la foto de la dona i anar a parar a les mans d'un altre
aixo fa pensar no? =)) =)) =))
Es broma :mrgreen:

Re: FOTO fa 15 anys 6 mesos #1582

Al meu avatar tambe el fan servir unaltre usuari, cuan jo el feia servir am el antic forum catala, pero es igual suposo que el debian agafar de la llista de avatars que ja ala llista del forum per donarsa de alta aquest forum. Per part nostra no ja cap problema, saltacions per tots.

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Sierra de la Demanda +

Destí: Sierra de la Demanda Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • Midi Pyrenées +

Ja havia passat un mes des que vam tornar de les vacances i teníem l´auto una mica abandonada. Aprofitant que era la diada i que el cap de setmana era Llegir més
  • Països Baixos +

Diari de viatge als Països Baixos, del 5 al 21 d’Agost de 2006, escrit sobre la marxa. Viatgem l’Imma, el Xavi i la Irene (8 anys) en una camper Marco Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12