Benvingut,
Convidat/da
|
|
aquesta setmana m'han enviat per correu la tarjeta sanitaria europea, pero a la dona encara no l'hi han enviat. La teniu vosaltres ?
Joan |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
No l'hem rebut. No savia que l'enviaven per correu, jo creia que es tenia de anar a demanar
Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)
|
|
a nosaltres tambe ens ha sorprès, es la primera vegada que l'envian a casa, normalment a mitg juliol les anavem ha buscar totes, les feien al moment.
Pero aquest any, vaig rebre una carta del Ministeri de Treball i Afers Socials, que deia mes o menys aixo, us comuniquem que la tarjeta sanitaria europea us caducara en breu, per la vostra comoditat, us enviem la renovacio de l'esmentada tarjeta. Millor, de fet per els que normalment la demanem, ja tindrien de tenir algun detall, que per aixo pagem els impostos |
|
Ja va be que poc a poc vagin fent coses com aquesta.
Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)
|
|
Jofranc, jo també he rebut la meva aquesta setmana passada, però els de la resta de la família no. Suposo que la rebran aviat.
|
|
Si senyor aquest país comença a funcionar com cal, nosaltres també l’hem rebuda tot just quan estava buscant un moment per anar a renovar-la, es d’agrair doncs estalvia un munt de temps.
SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci. |
|
Perduneu, on hem d'anar perquè ens la facin per primera vegada, a cuansavol CAP?????
|
|
En aquesta adreça pots trobar el lloc on et faran la targeta
www.seg-social.es/inicio/?MIval=cw_usr_view_Folder&ID=11566 Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)
|
|
a nosotros tambien nos llegaron a casa, es la primera vez, normalmente ibamos a buscarlas a finales de Mayo, pero este año nos llegaron a casa las cuatro.
Payvi en la agencia de la SS del Paral·le te la hacen al momento, normalmente hay menos cola por la tarde que por la mañana. |
|
Quina sorpresa!!! jo les vaig demanar fa un parell de mesos....
Vicens , a la teva oficina de la seguretat social de Castelldefells la fan, heu d´anar amb la cartilla blanca i el DNI i la persona que ho demana per signar-la, si no es pot et donen una autorització i l´has de tornar omplerta. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Gràcies a tots
Marta nosaltres tenim les targeta, no tenim cap cartilla blanca. Serà el mateix???? |
|
Vicens , no és el mateix, es necesita la cartilla de tota la vida, la de paper, si l´has perduda segurament l´hauràs de fer nova.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
I creieu que les envien a tothom ?
Crec que seria una despesa inútil. Segurament les envien a aquells que voluntàriament l'han demanat l'any passat i els hi ha caducat. Ens tenen controlats, fins i tot als que sortim del pais i als que no. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Segons em va informar un amable funcionari la setmana passada, s'enviaran les renovacions, és a dir, si ja l'heu sol.licitat un cop quan caduqui la targeta s'enviarà la nova.
|