|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Segons m'ha comentat en Toni de Ros, ha sentit a Catalunya Ràdio que a Blanes, per allò de que "per a nassos, els meus" tancaran avui l'àrea d'autocaravanes.
El dissabte es va conformar el pacte al nou Ajuntament, i seguint la seva idea de fa uns mesos, fins que no la tanquin no pararan. Doncs si això prospera i no la tornen a fer, encara que sigui "millor i en un altre lloc" a mi no em veuran ni per beure una cervessa. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
A mi tampoc en veuran per veure una cervessa, ara si son 4 o 5 me pensarè, que no hem de tornar a geixar cuartos a aquest poble.
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
|
www.blanes.net/llibrevisites.nsf/LTOT/?open&start=31&count=30&Idioma=C
Si llegiu el llibre de visites entendreu el que està passant. |
|
|
A partir d'ara governaràn el PDB, PP,CIU i Esquerra, els que estavan en contra de l'aparcament d'autos.
Estem arreglats. |
|
|
jo creo que para darles una leccion deberiamos ir todos con nuestras autos a estilo de navarcles , para que vean lo que se han perdido en ese pueblo , a modo de manifestacion silenciosa , tan solo dandonos una vuelta por el pueblecito y aparacando en los laterales del paseo , es lo que mas les hara percibir nuestro desagrado a esta politica que hacen ...
bueno es tan solo una opinion .... |
|
|
creo que seria la unica forma de promover nuestro mundo y los beneficiosque cualquier pueblo pudiera sacar de nuestras visitas , y de paso perder la imagen tan amarga que tenemos ...
que os parece.... |
|
|
joseluisgisela,penso que la teva proposta es molt encertada.
Pero d'aixo ja hi habia un fil que en parlaba del assumpte, i es va arribar a la conclucio, de que es molestaria el veinat, i tampoc es tracta d'aixo. Pero continu pensan que es una bona proposta. |
|
|
NO entenc el pacte d'aquests partits polítics tan diferents i molt menys aquesta tossuderia a tancar una àrea de servei que els pot aportar més beneficis que perjudicis. Fot ràbia i la veritat és que si aconsegueixen el tancament a MI no m'hi veuran el pèl, mira que ens anava bé...i ni molt menys els campings de Blanes, tindran coll****ns
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
|
Rectifico:
Area de servei No, sino un simple aparcament...quan és la seva obligació posar-lo com a alternativa, quan a la ciutat no podem ni estacionar La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
|
Jofranc, molestar als veins si anem a Blanes ??? No ho crec pas. Potser molestaríem als que van a passar el cap de setmana a l'apartament i faríem mal a la vista a la gent dels campings. Per la zona dels Pins els únics veíns de Blanes que trobarem serà els empresaris dels campings, la resta serien com nosaltres, uns quants turistes que volen passar un dia de platja tranquil i en família.
|
|
|
Aquest mati he parlat amb l'alcaldia, que no amb l'alcalde, i m'han dit que no en sabien res del tancament, tot i que El matí de Catalunya Radio i l'Antoni Bassas solen ser fonts fidedignes.
El que m'ha fet una certa gràcia és que el meu interlocutor, fent una mena de reflexió en veu alta, m'ha comentat que l'ajuntament ha canviat de signe i que el nou alcalde va prendre possessió dissabte, i que en el seu parer creu que segurament deu tenir coses més importants que fer d'entrada que tancar el parking. És una opinió personal seva, és clar, però crec que és significativa del que segurament la gent espera del nou ajuntament. A veure demà com ens llevem... Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
Jo aquest mateix mati he enviat un mail a l´ajuntament explicant tot el que penso jo i els demes.Podiem intentar ametrallar-los de e-mails.
He pensat que s´havia de fer alguna cosa. |
|
|
www.blanes.net/llibrevisites.nsf/LTOT
També es pt seguir el llibre de vistes e intervindre de quan en quan. |
|
|
Estic d'acord. Caldria actuar d'alguna manera. D'entrada m'agrada la idea del "bombardeig" pacífic, mitjançant cartes i correus-e, adreçats a l' Ajuntament. Potser ajudarem a sensibilitzar, encara que ho dubto, però segur que d'aquesta manera tindran el nostre record. Jo ara mateix els hi envio un correu-e, agraint el fet de que tinguin l'àrea, com aquell qui no vol la cosa.
Ànims ... però a l'estiu altre cop cap a Europa, on estem més compresos. |
|