• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Gràcies Carreras fa 20 anys 3 setmanes #1485

Ahir al matí vaig tenir una grata sorpresa.En Carreras un dels forers d'aquest lloc,es va presentar a la fabrica tot aceptant una invitació que l'hi vaig fer quan hem va dir que per feina venia a Navarcles.Jo que en aquell moment no estava allí,no el vaig poder saludar.El vaig trucar per telefon i ell no hi era i finalment al vespre varem estar xerrant molta estona per telefon de viatges,de muntanya,passions que compartim.
A ell l'hi vull agrair la deferencia que va fer venint a saludar-me,intentant parlar amb mí per telefon i en definitiva fer amistat amb gent que tenim la mateixa afició.L'autocaravana.Cada dia quedo gratament sorpres de la bona gent que hi ha al món.
Gràcias Carreras per venir,espero poder coneixet en persona ben haviat .
Escric aixo per que sapigueu que tenim molt bona gent posada en aquest forum.
Salutacions a tots i molt especialment a en Carreras.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Carcasonne +

Aquest cop el destí tornava a estar al sud de França, ens venia de gust arribar-nos a Carcasona i vam aprofitar el "pont del Pilar". Vam agafar l’autopista direcció a Llegir més
  • Le Tarn i l'Ariège +

Després d'un llarg parèntesi sense fer ruta amb l'autocaravana, ens venia molt de gust fer aquesta escapadeta. Quan ens vam començar a plantejar la sortida, teníem clar que seria a Llegir més
  • El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12