• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

¿¿¿¿¿¿¿¿ ???????? fa 19 anys 1 mes #14794

8O
Algú coneix al senyor Conrado ??????

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: ¿¿¿¿¿¿¿¿ ???????? fa 19 anys 1 mes #14796

Ostres Kapità!!!!! quan temps :mrgreen: quina alegria de veure'l per aquí.

Jo no conec a cap Conrado, l'unic que coneixem per aquí es el nostre apreciat amic Conrad :mrgreen: .
Per que ho demaneu?
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: ¿¿¿¿¿¿¿¿ ???????? fa 19 anys 1 mes #14805

Jo també anava a dir el mateix. De fet, sospito que aquest tal senyor Conrado podria molt ben ser el mateix que aquest altre personatge que ens volta per nostre fòrum.
Segons informacions rebudes, aquest tal Conrad s'ha fet anomenar, al llarg de la seva vida, amb diferents versions del nom actual. Si no recotrdo malament, una d'aquestes versions havia estat Conrado...

Capità... segueixi la pista que li indico, a veure què pot arribar a esbrinar (aquest Conrad no és massa de fiar :mrgreen: )

Re: ¿¿¿¿¿¿¿¿ ???????? fa 19 anys 1 mes #14807

Jo conec una tal Conrado Son, el que no se si es el mateix o no.
L'altre que conec de senyor no té res, es que està aparellat a una madrilenya.`Ja em diràs?
:-))
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: ¿¿¿¿¿¿¿¿ ???????? fa 19 anys 1 mes #14835

8O El senyor Conrado que jo he vist porta corbata i va molt mudat, i em sembla que el vostre Conrad és una mica gitanillo d'estar per casa. :mrgreen:

Re: ¿¿¿¿¿¿¿¿ ???????? fa 19 anys 1 mes #14836

jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajja

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hola estimado Sr. Maranya:

Me parece, que ya se por que pregunta eso usted.... jajja no se debera a alguna publicación en la que ha aparecido dicho caballero????

Por que si es asi, a ese Sr. Conrado que usted se refiere, no tengo el placer de conocerle jajjajaj... Va tan peripuesto y trajeado... Que no se yo.... jajajja

No tiene pinta de ser un personaje de fiar... jajaja

Pero claro, no se si se referira usted a ese tema..???

Reciba usted, un cordial saludo.
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Re: ¿¿¿¿¿¿¿¿ ???????? fa 19 anys 1 mes #14871

La lástima es que haya salido vestido, con la ilusión que tiene el Jose de JJV de volver a verlo sin ropa... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: ¿¿¿¿¿¿¿¿ ???????? fa 19 anys 1 mes #14874

Que esto no se hace.........tanto misterio y me estais dejando con la incertidumbre!!!!! :mrgreen: :mrgreen: A ver que tenemos a un famoso, que sale en un medio y yo sin enterarme? Con lo cotilla que es una...jeje. Cuenta, cuenta Echo que el Sr Conrad no se manifiesta...

Un petó
Glòria
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re: ¿¿¿¿¿¿¿¿ ???????? fa 19 anys 1 mes #14875

jajjajaja sin comentarios. Tu por si las moscas no bebas demasiado cuando nos veamos, no vaya a ser que aparezcas de alguna guisa que no te gustará verte...

Tendremos la camara preparada para inmortalizar el momento jajaja...

Besitos.
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Re: ¿¿¿¿¿¿¿¿ ???????? fa 19 anys 1 mes #14876

Que no!!! Esteu confosos!!! El que pasa es que jo tinc un germà besó, molt seriós i responsable. De petits sempre anavem junts, ... pero amb el temps, vem anar per camins separats. Ell, un traballador responsable mentres que a mi els mojitos i les varietes em van fer perdre el cap i dedicarme a la vida dels “tarantos”. Primer em vaig comprar una caravana, després una auto, y quan acabi el curset que estic fent per aprendre a de fer pulseretes de cuir segur que m’en puc comprar una de mes gran!

PD: I jo que pensaba que la secció d’economia dels diaris nomes es feia servir per encendre la llar de foc a l’hivern!
hthttp://blog.kampistas.com/

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12