|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Como que he estado un poco despistado la semana pasada y ésta, se me ha acumulado la faena.
PERDONEN QUE NO LES FELICITE A CADA UNO EN SU HILO, PORQUE SON MUCHOS, PERO FELICIDADES A: Marta (por el cumpleaños y por lo que Vd., yo y otros sabemos) Malena-Jordi (por el bebé. El parto, dadas las dimensiones de la criatura, debe haber sido para colgarlo en youtube) Tonio (por el cumple) Jordi (sin Malena) por el cumple Conrad-echo: por los últimos relatos. Iogui, por los 3ypocos Los del TotCamping F.C. que AUN no se han lesionado, por sobrevivir al deporte de aventura. Etc., etc, etc. PERDON A TODOS AQUELLOS QUE ME DEJO, PERO ESTE FORO CORRE CADA DÍA, Y ALGUN HILO SE ME HABRÁ QUEDADO EN EL TINTERO. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Encara que jo no hi sigui,moltisimes gràcies =)) =)) =)) .
Una abraçada,fam´lia. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Muchas gracias Quincho!
Todo un detalle decir 30 y pocos y no casi...4? Un saludín Glòria La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
|
Quincho...moltes gràcies per tot el que em toca :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Nosaltres també us volem felicitar a tots els que teniu algo per celebrar. I als que no tinguem res per celebrar, dons també felicitats.
De fet hi ha molts fils de felicitacions, però ultimament no tenim massa temps per connectar-nos i no hem felicitat a ningú. Aprofitem aquest fil per felicitar-vos. Salutacions
|
|