|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Per a qui pugui interessar:
www.areapuntocontrol.com/idioma1/intro.asp?idioma=1 Algú els coneix ? Toni, aquesta és la teva auto ? T'han pagat drets d'imatge, al menys ? Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
M'has passat a davant. Ara ho anava a penjar!!
Pot estar bé, no? Sobretot tenint en compte els poblemes que s'han trobat alguns per haver de fer una cosa tan simple com canviar l'oli o fer una revisió i no trobar un taller on hi càpiga l'AC per l'alçada! |
|
|
de moment ho tenim aquí, però quan el web estigui acabat, totes aquestes coses han d'anar allà.
A veure si aquest webmestre espabila !!! :evil: Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Gracies, Nouespai, sempre va bé tindre un lloc de referència por si algun dia el necessitem, ja que on vaig comprar la caravana (M3), jo no la duc a reparar ni fart de vi.
|
|
|
M3 :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Bona paguina per aquells que viviu a l'area metropolitana.Nosaltres per sort per fer els canvis d'oli la Fiat de Manresa esta preparada per alçades i mai he tingut cap problema.Pel que sembla molt aprop tenim un taller on la Mireia hi està reparant la seva auto,...que més podem demanar,si estem molt ben situats aquests del cor de Catalunya :mrgreen: :mrgreen: .
salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Bona nit a tots y totes.
Josep Maria, gracies per la informació. |
|