• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

vendo mi caravana fa 19 anys 2 mesos #14562

Buenas tarde chicos, pues eso qu evendemos nuestra caravana, aquí os mando el enlace para que podais ver como está. Un saludo a todos

Carlina ya he leido tu mensaje, aunque un poco tarde pues hace tiempo que no me conecto, pero mas vale tarde.... un abrazo.

espanol.pg.photos.yahoo.com/ph/bilko11111/album?.dir=448dre2...oo.com/ph//my_photos

www.campingsalon.com/segundamano/mostrar_articulo.asp?idarticulo=5397

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: vendo mi caravana fa 19 anys 2 mesos #14591

Bilko la CV se ve muy bien cuidada.
Pero....¿Otro mas que se pasa a las AC?
Espero que la vendas pronto.
Saludos a la familia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • Bretanya +

Hem sortit de Montcada i Reixac amb la caravana cap a les 6,50 del matí cap a La Jonquera, Perpignan, Narbonne, Toulouse, Bordeaux i La Rochelle. Som a 7 d'Agost, Llegir més
  • Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • Vinaròs i Penyíscola +

El dissabte dia 3 de desembre, cap a les 7:30 vam sortir des de Sabadell cap a Peníscola. Vam agafar l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. A l’arribar a Amposta vam Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12