• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

mirar lo que han hecho nuestros amigos de webcampista fa 15 anys 4 mesos #14468

video.google.com/videoplay?docid=-1200482396622748469

=)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: mirar lo que han hecho nuestros amigos de webcampista fa 15 anys 4 mesos #14470

=)) Como se lo curran !!!! =))

Re: mirar lo que han hecho nuestros amigos de webcampista fa 15 anys 4 mesos #14471

Lo que nos hemos reído los papis, y lo que les hemos tenido que explicar a las niñas para ponerlas en contexto !!!
Muy bueno, hemos pasado un buen rato ante el ordenador.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: mirar lo que han hecho nuestros amigos de webcampista fa 15 anys 4 mesos #14472

podeis mirar en el youtube el video original, para ver lo mucho que se lo han trabajado.

¡¡¡¡ y lo mucho que se han divertido !!!!!

Re: mirar lo que han hecho nuestros amigos de webcampista fa 15 anys 4 mesos #14473

El més important és com s'ho deuen haver passat preparant-lo i rodant-lo.
:mrgreen: :mrgreen:
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: mirar lo que han hecho nuestros amigos de webcampista fa 15 anys 4 mesos #14475

Que bé que hu han passat, un aplaudiment ben fort.
:-))

Re: mirar lo que han hecho nuestros amigos de webcampista fa 15 anys 4 mesos #14478

se lo habrán pasado bomba, nos hemos reido mucho, es estupendo.

Re: mirar lo que han hecho nuestros amigos de webcampista fa 15 anys 3 mesos #14486

=))
una pasada!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: mirar lo que han hecho nuestros amigos de webcampista fa 15 anys 3 mesos #14487

son unos maquinas se lo han currado mucho , estupendo............
ç

:-P :twisted: :-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: mirar lo que han hecho nuestros amigos de webcampista fa 15 anys 3 mesos #14503

esta gente hace virguerias q tiemble el spilberg q aun le quitara la peli de tintin

saludos a tod@s

Re: mirar lo que han hecho nuestros amigos de webcampista fa 15 anys 3 mesos #14511

Muchísimas gracias a todos por las respuestas, me acabo de llevar una grata sorpresa al enterarme de que tambien anda por aqui el video.

Ahora mismo no funciona el enlace directo en el hilo de webcampista, pero os dejo aqui uno directo a google videos.

video.google.es/videoplay?docid=-409169039219922034

Hacia mucho que no paraba por aqui, un saludo a todo el foro.

Con un poco de suerte volveremos a vernos en la Fira.

Saludos, Juan.

Re: mirar lo que han hecho nuestros amigos de webcampista fa 15 anys 3 mesos #14516

Hola Juan, no pude evitar colgar aqui el video, estais "SUPERIOR"
Enhorabuena.

Re: mirar lo que han hecho nuestros amigos de webcampista fa 15 anys 3 mesos #14518

Felicidades visitante69

Un saludo desde Castelldefels, esperamos que nos sigas visitando

Re: mirar lo que han hecho nuestros amigos de webcampista fa 15 anys 3 mesos #14520

Visiiiiii!!! es que eres mundialmente famoso...hasta en la Catalonia ... :mrgreen: ...Un besote Monstruo!!!1 :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: mirar lo que han hecho nuestros amigos de webcampista fa 15 anys 3 mesos #14525

Marta, no te pases, Visi es feo,,,,vale ,,,,,,,,,,,,, pero llamarle monstruo es demasiado =)) =)) =)) =)) =))

Re: mirar lo que han hecho nuestros amigos de webcampista fa 15 anys 3 mesos #14550

Bonisim.

M'he ho he passat bomba, m'he rigut molt, jajajajajajjaja.

Felecitacions als autors.

Re: mirar lo que han hecho nuestros amigos de webcampista fa 15 anys 3 mesos #14577

Me he quedado sin palabras..

Que curradaaaaa!!!!!! 8O 8O
Felicidades a todo el equipo .
Y en especial a dos actores (Juan Madrid y Susi) que he reconocido en este video y que tuve el placer de conocer esta semana santa en Caceresy de los que guardo un gran recuerdo

Re: mirar lo que han hecho nuestros amigos de webcampista fa 15 anys 3 mesos #15027

Bé...... jo, millor no dic res, que desprès se sap tot, jejejejejeje, pero si ens ho ven pasar molt, i molt be, i lo millor de tot es el bon gust a la boca que ens va quedar a totes les families desprès d´haber compartit aquest dies, jo, com a l´altre costat, solsamente donar les gracies al nostre director y cap de files.

Re: mirar lo que han hecho nuestros amigos de webcampista fa 15 anys 3 mesos #15030

Tal i com vaig dir a webcampista, ens va agradar molt el video que vau fer, jo en principi dubtava si ereu campistes o actors o les dues coses... :mrgreen: Felicitats!! navegante, tu vas ser el càmara no? Vaja equip que portaveu (en el making-of el vam veure)!!!
Una salutació
Glòria
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re: mirar lo que han hecho nuestros amigos de webcampista fa 15 anys 3 mesos #15048

!! navegante, tu vas ser el càmara no? Vaja equip que portaveu (en el making-of el vam veure)!!!
Una salutació
Glòria

No, yo no era el camara, aixo ho va fer el mateix visi, jo en principi solsamente anava invitat, per si volia fer de zombie, pero clar, la meva por escenica...... es molt gran, aixi que vaig fer de cuiner, i al final, per els pocs coneixements que tinc de fotografia, vaig acabar encarregant-me de la iluminació.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Alguns viatges

• Baix Empordà, pobles amb encant +

Vam anar a la comarca gironina del Baix Empordà, amb l'autocaravana, amb la intenció de visitar uns pobles, encara que petits, encantadors, que deixen un grat record en la memòria Llegir més
  • Ripoll i Camprodon, la ruta del ferro +

Aquest cap de setmana hem aprofitat que no teníem els nens per fer la Ruta del ferro amb bicicleta i visitar els 3 monestirs de la contrada. El de Ripoll, Llegir més
  • Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • Baviera, Selva Negra i Alsàcia +

Som dues families amb 4 nens ( 2 nenes de 6 anys, una nena de 4 anys i un nen de 2 anys), i anem amb 2 caravanes. Sortim el dissabte Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12