Benvingut,
Convidat/da
|
|
S´ha parlat força dels sistemas de seguretat de les Ac, però no tant de les caravanes.
Vosaltres posseu algun sistema anti-robament a las cv quan les deixue al pàrquing? Jo estic pensant de posar-la el antirrobament al estabilitzador...no em preocupa els diners, em sembla que son 20 euros...però no sé si fins ara he estat massa confiada... o si m´estic tornant una neuròtica ja que cada vegada sento parlar més de robaments als pàrquings... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Aggggggggg...,m´he equivoctr d´apartat.!!!! això hauria d´anar al calaix destre , no?
si us plau jefe ¿m´ho canvia? :oops: ![]() Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Si el pàrking està mínimament vigilat i tens assegurança, potser no cal posar res, per no haver de posar i treure.
Jo porto un antirobatori per posar on entra la bola dins l'estabilitzador, i depenent del lloc on estic la poso. A veure si el webmaster et canvía el fil i el posa al seu lloc. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Hola Marta,
Nosaltres portem l'estabilitzador AKS 1300 d'alko. Varem comprar l'antirobo per aquest estabilitzador (molt baratet) i a més portem una sirga que envolta la maneta que l'obre. Ja se que si se la volen emportar se la emportaran, però com més dificultats els hi posem millor. Potser a l'anar a agafar-la s'ho pensaran i agafaran la del costat. (que espero no sigui la teva ![]() Per tant jo soc de l'opinio que, encara que el parquing tingui una bona assegurança. millor protegir-la. Pensa que si un dia pares a dinar en un restaurant, te la poden desengaxar del cotxe i emportar. Salutacions Salutacions
|
|
yo le compre un antirobo para el enganche, la verdad q es mas para el viaje q para cuando la tengo guardada ya q tienen todo el tiempo del mundo para hacer lo q quieran con la cv. saludos
|