• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Seguretat per la caravana fa 17 anys 1 dia #141

S´ha parlat força dels sistemas de seguretat de les Ac, però no tant de les caravanes.
Vosaltres posseu algun sistema anti-robament a las cv quan les deixue al pàrquing? Jo estic pensant de posar-la el antirrobament al estabilitzador...no em preocupa els diners, em sembla que son 20 euros...però no sé si fins ara he estat massa confiada... o si m´estic tornant una neuròtica ja que cada vegada sento parlar més de robaments als pàrquings...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Seguretat per la caravana fa 17 anys 1 dia #142

Aggggggggg...,m´he equivoctr d´apartat.!!!! això hauria d´anar al calaix destre , no?
si us plau jefe ¿m´ho canvia? :oops: :cry:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Seguretat per la caravana fa 17 anys 17 hores #152

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Si el pàrking està mínimament vigilat i tens assegurança, potser no cal posar res, per no haver de posar i treure.
Jo porto un antirobatori per posar on entra la bola dins l'estabilitzador, i depenent del lloc on estic la poso.

A veure si el webmaster et canvía el fil i el posa al seu lloc.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Seguretat per la caravana fa 16 anys 11 mesos #523

Hola Marta,

Nosaltres portem l'estabilitzador AKS 1300 d'alko.
Varem comprar l'antirobo per aquest estabilitzador (molt baratet) i a més portem una sirga que envolta la maneta que l'obre.
Ja se que si se la volen emportar se la emportaran, però com més dificultats els hi posem millor. Potser a l'anar a agafar-la s'ho pensaran i agafaran la del costat. (que espero no sigui la teva ;-) )
Per tant jo soc de l'opinio que, encara que el parquing tingui una bona assegurança. millor protegir-la.
Pensa que si un dia pares a dinar en un restaurant, te la poden desengaxar del cotxe i emportar.

Salutacions
Salutacions

Re: Seguretat per la caravana fa 16 anys 11 mesos #910

yo le compre un antirobo para el enganche, la verdad q es mas para el viaje q para cuando la tengo guardada ya q tienen todo el tiempo del mundo para hacer lo q quieran con la cv. saludos

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Sud de Catalunya +

Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Escapada al Solsonés +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Normandia i Puy du Fou +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12