• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Seguretat per la caravana fa 18 anys 2 dies #141

S´ha parlat força dels sistemas de seguretat de les Ac, però no tant de les caravanes.
Vosaltres posseu algun sistema anti-robament a las cv quan les deixue al pàrquing? Jo estic pensant de posar-la el antirrobament al estabilitzador...no em preocupa els diners, em sembla que son 20 euros...però no sé si fins ara he estat massa confiada... o si m´estic tornant una neuròtica ja que cada vegada sento parlar més de robaments als pàrquings...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Seguretat per la caravana fa 18 anys 2 dies #142

Aggggggggg...,m´he equivoctr d´apartat.!!!! això hauria d´anar al calaix destre , no?
si us plau jefe ¿m´ho canvia? :oops: :cry:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Seguretat per la caravana fa 18 anys 1 dia #152

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1810
  • Gràcies rebudes: 46
Si el pàrking està mínimament vigilat i tens assegurança, potser no cal posar res, per no haver de posar i treure.
Jo porto un antirobatori per posar on entra la bola dins l'estabilitzador, i depenent del lloc on estic la poso.

A veure si el webmaster et canvía el fil i el posa al seu lloc.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Seguretat per la caravana fa 17 anys 11 mesos #523

Hola Marta,

Nosaltres portem l'estabilitzador AKS 1300 d'alko.
Varem comprar l'antirobo per aquest estabilitzador (molt baratet) i a més portem una sirga que envolta la maneta que l'obre.
Ja se que si se la volen emportar se la emportaran, però com més dificultats els hi posem millor. Potser a l'anar a agafar-la s'ho pensaran i agafaran la del costat. (que espero no sigui la teva ;-) )
Per tant jo soc de l'opinio que, encara que el parquing tingui una bona assegurança. millor protegir-la.
Pensa que si un dia pares a dinar en un restaurant, te la poden desengaxar del cotxe i emportar.

Salutacions
Salutacions

Re: Seguretat per la caravana fa 17 anys 11 mesos #910

yo le compre un antirobo para el enganche, la verdad q es mas para el viaje q para cuando la tengo guardada ya q tienen todo el tiempo del mundo para hacer lo q quieran con la cv. saludos

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Albacete +

Destí: Albacete Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12