• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Hola, de nou fa 16 anys 10 mesos #1342

• Anonymous
  • Avatar de Anonymous Autor del tema
  • Visitant
  • Visitant
bueno, doncs això: que hola, que està molt bé la nova web i que per fi he pogut registrar-me....o no, ja veurem si s'acava penjant aquest missatge perquè farà unes setmanes no vaig saber registrar-me i com estava una mica mandrós vaig optar per només llegir.
Salutacions.
Marce.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Hola, de nou fa 16 anys 10 mesos #1347

Hola Marce.Benvingut a casa teva.A tots ens costa aixó dels registres pero un cop fet ,ja està.Esperem veure't sovint per aquí per aportar-nos la teva saviduria en el món del campisme.
Salutacions de nou.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Hola, de nou fa 16 anys 10 mesos #1370

Benvingut, Marce.
Sembla que encara no estas registrat doncs el teu misstge surt com invitat.
esperem veure´t sovint per aqui. :)
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Hola, de nou fa 16 anys 10 mesos #1390

Benvingut siguis HF

Si ja ho dic jo, aquest pas haurem de fer una kdd per ajudar a registrar-se a tota la gent que te problemes :D

Salutacions ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Aaaara! fa 16 anys 10 mesos #1398

Ja està, ara si que estic fitxat :). Doncs això, que hola, ja ens llegirem per aquí, companys :) .
Saludos
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Hola, de nou fa 16 anys 10 mesos #1402

Ben retrobat, Marce !!! Jo també m'alegro de poder comptar amb tu i les teves aportacions al fòrum.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Hola, de nou fa 16 anys 10 mesos #1410

Benvingut i a passar-ho be.
Joaqui

Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia.

Re: Hola, de nou fa 16 anys 10 mesos #1415

Benvingut !!
Salutacions

Re: Hola, de nou fa 16 anys 10 mesos #1437

Tap, tap! (això són palmadetes a l'espatlla)
;-)
Records a la Montse, al Ferran i a la Sara. Em sembla que fa segles que no els veig.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge en autocaravana per Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria Llegir més
  • Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Albi i retalls de l'Aveyron +

Teníamos 3 destinos claros para este viaje: Albi, Millau y Roquefort. Salimos el viernes por la tarde, sin mucha prisa, del parking sobre las 6.30. Encontramos bastante retención, lo que Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12