• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Matricular caravana del '87 fa 19 anys 3 mesos #13317

Hola a tots,

com vaig dir en la presentació ens han regalat una caravana, una Bürstner City, el model és una 530 em sembla.

Ja la tenim buida i pràcticament neta, però ara ens trobem amb un problema: matricular-la.

Té una MMA de més 750 kg. (uns 1.100) per tant necessita matrícula pròpia, però no tinc fitxa tècnica. He trucat a Cargol Caravanes (distribuidor de Bürstner a Catalunya) i m'ha dit que per poder-me fer la fitxa els hi haig de portar la caravana (en grua), deixar-la uns 45 dies, pagar 570 € i ho ha de demanar qui la va comprar. Això últim encara ho podria aconseguir, doncs el meu tiet li va comprar la caravana a un amic i per tant puc localitzar al primer propietari.

Si no tinc cap altre manera de resoldre el problema m'hauré d'esperar a estrenar-la. Per aixó voldria saber si algú de vosaltres sap alguna altre manera més sencilla, ràpida i econòmica de fer-li la fitxa tècnica.

Moltes gràcies per la vostra atenció.

Bitxitos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Matricular caravana del '87 fa 19 anys 3 mesos #13318

a ver si te puedo ayudar, he mirado en "buscar" "ficha Tecnica" y hay varios hilos, quizas alguno se ajuste a lo que necesitas.
venga, manos a la obra que las vacaciones te estan esperando.

Re: Matricular caravana del '87 fa 19 anys 3 mesos #13321

Gracias Tonio, pero ya havia mirado por "Buscar" y todo lo que he encontrado habla de ligeras (750 kg MMA o menos).

La mia hace unos 1100 kg. :cry: :cry: :cry: :cry:

Re: Matricular caravana del '87 fa 19 anys 3 mesos #13322

Hola Bitxitos,

Una altre opció seria anar a l'Itv d'Igualada i exposar-li el cas a l'ingenier per si té una solució, si ell no t'hi pot fer res es possible que et derivi cap a una altre estació més gran que tinguin compentències per fer-ho.

Pensa que també hauràs de pasar l'inspecció per poder-la matricular.

Que hi hagi sort

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Matricular caravana del '87 fa 19 anys 3 mesos #13323

Gràcies CIM,

ja ho havia pensat però anirè a la de Manresa ja que la tinc al K3.

Bitxitos

Re: Matricular caravana del '87 fa 19 anys 2 mesos #13381

Hola Bitchitos no se si et servira lo que te posi ,el porta la ac arregla i perdre la ficha tecnica ba se tota una ,la ben puge consagui anan a itv demanan un duplicat no mes ems demanaban el document de acreditacio del propietari diguen el papers y pasar una revisio de seguritat ems ban cobrar 35 € papers i 22€ revisio espero et servetxi de algo.

Re: Matricular caravana del '87 fa 19 anys 2 mesos #13418

Gràcies aventureros,

el problema és que no tinc CAP documentació de la caravana.

Me l'ha regalat un tiet, el qual li va comprar farà uns 15 anys a un amic.

Re: Matricular caravana del '87 fa 19 anys 2 mesos #13548

:cry:
M'hauré d'esperar una mica a estrenar la caravana, al final l'única solució es portar-la al concesionar. Peró explicant-m'ho amb més calma i la persona que realment porta aquest tema la cosa no surt tanc cara.

Amb el preu de 570,00 € està inclós pasar la ITV i els tràmits de matriculació, és a dir, que quan em truquin per que ja pugui recollir la caravana podré anar-hi amb el meu cotxe i marxar tranquilament. La grua del K3 (Manresa) al Cargol Caravanes (Molins de Rei) em surt per 142,80 € (sense IVA).

Per tant, legalitzar la caravana seran 712,80 €, a part les reparacions necessàries (llums, frens, tren de rodatge...), calculo un total de uns mil euros.

Re: Matricular caravana del '87 fa 19 anys 2 mesos #13565

El que importa de debò es que la puguis matricular i correr amb tota la legalitat i tranquilitat, a més, la seguretat no te preu!!!. Ara que t'ho fagin rapit i bé i que ben aviat la pugueu gaudir al màxim.

Sort i enhorabona!!! :mrgreen:

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Matricular caravana del '87 fa 19 anys 2 mesos #13704

La cosa puja 300 € més, li haig de canviar l'estabilitzador ja que el meu tiet va deixar la base de les ballestes en el Nissan Patrol que tenia abans ja que amb el Terrano no les enganxava.

L'adaptador per collar la base a la bola de coll de cigne el puc trobar, peró la base ja no la fabrica ningú i encarregar-la expressament hem surt més car, per tant, estabilitzador Al-ko AKS 2004 amb kit de seguretat (antirrobatori).

Per altra banda les rodes tenen poc més de quatre anys i no s'han deformat gens. La caravana estava aparcada de nord a sud i l'espai entre caravanes era tant just que amb prou feines els hi tocava el sol. Miraré d'aguantar-les un any més, així compenso una mica l'imprevist de l'estabilitzador.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • Midi Pyrenées +

Ja havia passat un mes des que vam tornar de les vacances i teníem l´auto una mica abandonada. Aprofitant que era la diada i que el cap de setmana era Llegir més
  • Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12