|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Jo crec que si tot continua aixi ,es molt probable una trovada per aquestes dates.Obrim ja la llista? je,je,je
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Jepiiiiiiiiiiiii, no la lies...... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: deixans descansar una micaaaaa.......
Per quan dius que és la pròxima :?: :?: :mrgreen: :mrgreen: Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Els de càmping-xec m'han respost al correu: "En breu li telefonarem, gràcies".
:roll: Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Nouespai----4 xecs
Gordis 2 xecs Jepi.............3 xecs EvaV...........3 xecs Nesc............4 xecs Tiramillas.....4 xecs Gunila......... 3 xecs Mercè67.......2 xecs Enric............2 xecs damon.........3 xecs PAYVI..........3 xecs Sabel...........4 xecs La vida es bella, asi que vivela a tope antes de que se acabe.
|
|
|
Nouespai----4 xecs
Gordis 2 xecs Jepi.............3 xecs EvaV...........3 xecs Nesc............4 xecs Tiramillas.....4 xecs Gunila......... 3 xecs Mercè67.......2 xecs Enric............2 xecs damon.........3 xecs PAYVI..........3 xecs Sabel...........4 xecs Los Pacos....3 xecs |
|
|
Uns més a la llista:
Nouespai----4 xecs Gordis 2 xecs Jepi.............3 xecs EvaV...........3 xecs Nesc............4 xecs Tiramillas.....4 xecs Gunila......... 3 xecs Mercè67.......2 xecs Enric............2 xecs damon.........3 xecs PAYVI..........3 xecs Sabel...........4 xecs Los Pacos....3 xecs Mireia..........4 xecs |
|
|
Avui m'han telefonat de càmping-cheque. Han tingut molt greus problemes telefónics i ara encara en tenen.
Les condicions que ens faríen pels TOTcampistes seríen les mateixes que per Solocàmping o el RACE, :-)) es a dir: Ens ofereixen els xecs a 13,60 € ( en lloc del preu normal, 14€ ) i ens cobren 5€ de despeses d'enviament ( enlloc de 6€ ). Ens donen una guía de càmpings per tothom de la trobada que la vulgui, compri o no compri xecs. El preu per xec a demanar serà de 14 € sense més despeses, doncs amb els cèntims que sobren de cada xec donarà per pagar l'enviament, com la darrera vegada. La data límit per demanar els xecs sería el 26 d'Agost, l'últim dissabte. Jo marxaré uns díes a l'Agost, quan torni sumaré els que s'hagin demanat, repassaré els ingressos i els demanaré, no hi haurà més temps. Els que en volgueu xecs, si teniu el meu compte, m'ingresseu, quan vulgueu, l'import i a qui no tingui el número, per privat li dic. SI US PLAU, A L'INGRÉS, AL MENYS POSEU EL VOSTRE NICK, si voleu poseu el vostre nom, però el nick sobretot. Així m'ho feu més fàcil. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Doncs trobo fantàstic que ens regalin a tots els assistents de la trobada una guia de càmpings, un aplaudiment per ells!!!!
Nosaltres fins més endevant no podem confirmar si en volem o no, ara ja hi han les pautes a seguir ben explicades. Gràcies per preocupar-ten :D Records No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Gracias Nouespai , i cuan vulguis en pasas el numero de conta a on ting que fer el ingres que jo no el ting.
Ja queda meins per las vacancesssssssss |
|
|
Nouespai, yo tampoco tengo el numero de cuenta, cuando puedas me lo pasas.
Gracias. Un saludo. |
|
|
Jo també necessito el número del compte. Gràcies!!
|
|
|
Uns més a la llista:
Nouespai----4 xecs Gordis 2 xecs Jepi.............3 xecs EvaV...........3 xecs Nesc............4 xecs Tiramillas.....4 xecs Gunila......... 3 xecs Mercè67.......2 xecs Enric............2 xecs damon.........3 xecs PAYVI..........3 xecs Sabel...........4 xecs Los Pacos....3 xecs Mireia..........4 xecs Tonio...........3 xecs |
|
|
i jo
No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella
|
|
|
Vui dir jo tqmbe necesito el nº de conte gracies
No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella
|
|
|
:?: :?: Josep Maria, jo també necessito el número del compte.
Gràcies!! La vida es bella, asi que vivela a tope antes de que se acabe.
|
|
|
Hola
Jo tambe necessitaria el numero de compte. gracies |
|
|
Uns més a la llista: Nouespai----4 xecs Gordis 2 xecs Jepi.............3 xecs EvaV...........3 xecs Nesc............4 xecs Tiramillas.....4 xecs Gunila......... 3 xecs Mercè67.......2 xecs Enric............2 xecs damon.........3 xecs PAYVI..........3 xecs Sabel...........4 xecs Los Pacos....3 xecs Mireia..........4 xecs Tonio...........3 xecs Cala.............2 xecs Quan puguis m´envíes un privat amb el número de compte que no el tinc present de la última compra. Gràcies Josep María |
|
|
jo tabe nessecite el nº de comta gracies
|
|
|
Caram quin fart de llegir m'he fet!!. Aixo d'estar mes d'un mes sense conectarme es molt dur... jejeejeje
Veig que ja esta tot en marxa i tot lligat. Aixo esta be!!! Nosaltres tambe voldriem camping xecs. Suposo que encara arribem a temps (en voldríem 6) Nouespai......4 xecs Gordis...........2 xecs Jepi...............3 xecs EvaV.............3 xecs Nesc.............4 xecs Tiramillas......4 xecs Gunila...........3 xecs Mercè67........2 xecs Enric..............2 xecs damon...........3 xecs PAYVI.............3 xecs Sabel.............4 xecs Los Pacos......3 xecs Mireia............4 xecs Tonio.............3 xecs Cala...............2 xecs Jauarizona.....6 xecs La vida es bella, asi que vivela a tope antes de que se acabe.
|
|
|
Nouespai......4 xecs
Gordis...........2 xecs Jepi...............3 xecs EvaV.............3 xecs COBRATS Nesc.............4 xecs Tiramillas......4 xecs Gunila...........3 xecs COBRATS Mercè67........2 xecs Enric..............2 xecs damon...........3 xecs PAYVI.............3 xecs Sabel.............4 xecs COBRATS Los Pacos......3 xecs Mireia............4 xecs Tonio.............3 xecs Cala...............2 xecs COBRATS Jauarizona.....6 xecs A part, veig per internet que he rebut dues donacions: :mrgreen: :mrgreen: que venen sense nom. Una ja sé que es de Badalona ( potser Manolo ???, gràcies ) i una altre de la oficina 539. Potser arriba un paper per correu dient de qui son... SABEL, dius que vols 6, però escrius desprès 4 i rebo el pagament de 4. Potser penses que estan de rebaixes, i fan 6x4 ??? =)) Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|