|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
De la mateixa forma que vam aconseguir un descompte al taller d'accessoris AreaPuntoControl pels usuaris de Totcàmping, ( lloc amb el qual, sembla que ho hem encertat ) vull intentar el mateix però amb un taller de mecànica, si ho creieu interessant.
Caldria que féssiu propostes d'algun lloc que pel seu servei i preu sigui per començar, recomanable. He vist que els companys d'ACPasion tenen un tracte especial amb Fiat Auto 88, però no sé si els coneixeu. Fiat: Mercedes: Ford: Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
jo he estat en aquest taller però només a buscar recambis per tan no tinc massa opinió. si que van ser molt atents però res més. El taller està al carrer Santander.
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
|
Jo he portat les dues autocaravanes a Auto 88 fins que s'ha acabat la garantia. Estic molt satisfet del tracte i del servei, però són molt cars, i altra gent opina el mateix.
Area Punto Control no fa també mecànica? Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
em semble que no fan mecanica
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
|
Si més no el que si que fan són les revisions de manteniment: canvi d'oli, filtres, frens, pneumàtics, bateries... un company de feina l'acaba de portar i n'ha quedat molt satisfet. Jo almenys ho tinc clar, quan acabi la garantia dintre d'uns mesos, la portaré allà. I insisteixo en que només puc dir bé d'Auto 88, però el preu... :evil: Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
Hace ya casi 20 años que tengo Fiat, entre coches y Autocaravanas, y siempre he acabado yendo a Auto88, el resultado siempre ha sido mejor en Auto88 que en otros concesionarios Fiat de Barcelona, y conozco unos cuantos, en cuanto al precio, no varía de unos a otros (concesionarios Fiat).
Os cuento mi experiencia en concesionarios Fiat. Saludos. |
|
|
Hola,
sé que potser no és el lloc més adequat, però haig de pasar-li la revisió del gas i fer unes petites reparacions a la caravana i pel que he llegit a AreaPuntoControl ens fan uns bons preus i ens donen bon tracte. Però: .- Agafen també caravenes? .- On són? .- Com sa de fer per disfrutar del preu "especial"? Moltes gràcies. |
|
|
Bitxitos a la secció de descàrregues de l´esquerra de la pàgina, a "enllaços" tens l´adressa del taller i el telèfon per trucar i preguntar-ho...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|