• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Taller mecànic per autocaravanes fa 19 anys 4 mesos #12336

De la mateixa forma que vam aconseguir un descompte al taller d'accessoris AreaPuntoControl pels usuaris de Totcàmping, ( lloc amb el qual, sembla que ho hem encertat ) vull intentar el mateix però amb un taller de mecànica, si ho creieu interessant.

Caldria que féssiu propostes d'algun lloc que pel seu servei i preu sigui per començar, recomanable.

He vist que els companys d'ACPasion tenen un tracte especial amb Fiat Auto 88, però no sé si els coneixeu.

Fiat:

Mercedes:

Ford:
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Taller mecànic per autocaravanes fa 19 anys 4 mesos #12338

jo he estat en aquest taller però només a buscar recambis per tan no tinc massa opinió. si que van ser molt atents però res més. El taller està al carrer Santander.
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?

Re: Taller mecànic per autocaravanes fa 19 anys 4 mesos #12345

Jo he portat les dues autocaravanes a Auto 88 fins que s'ha acabat la garantia. Estic molt satisfet del tracte i del servei, però són molt cars, i altra gent opina el mateix.
Area Punto Control no fa també mecànica?
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: Taller mecànic per autocaravanes fa 19 anys 4 mesos #12352

em semble que no fan mecanica
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?

Re: Taller mecànic per autocaravanes fa 19 anys 4 mesos #12353

em semble que no fan mecanica

Si més no el que si que fan són les revisions de manteniment: canvi d'oli, filtres, frens, pneumàtics, bateries... un company de feina l'acaba de portar i n'ha quedat molt satisfet.
Jo almenys ho tinc clar, quan acabi la garantia dintre d'uns mesos, la portaré allà.
I insisteixo en que només puc dir bé d'Auto 88, però el preu... :evil:
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: Taller mecànic per autocaravanes fa 19 anys 3 mesos #12422

Hace ya casi 20 años que tengo Fiat, entre coches y Autocaravanas, y siempre he acabado yendo a Auto88, el resultado siempre ha sido mejor en Auto88 que en otros concesionarios Fiat de Barcelona, y conozco unos cuantos, en cuanto al precio, no varía de unos a otros (concesionarios Fiat).
Os cuento mi experiencia en concesionarios Fiat.
Saludos.

Re: Taller mecànic per autocaravanes fa 19 anys 3 mesos #12428

Hola,

sé que potser no és el lloc més adequat, però haig de pasar-li la revisió del gas i fer unes petites reparacions a la caravana i pel que he llegit a AreaPuntoControl ens fan uns bons preus i ens donen bon tracte.

Però:

.- Agafen també caravenes?
.- On són?
.- Com sa de fer per disfrutar del preu "especial"?

Moltes gràcies.

Re: Taller mecànic per autocaravanes fa 19 anys 3 mesos #12451

Bitxitos a la secció de descàrregues de l´esquerra de la pàgina, a "enllaços" tens l´adressa del taller i el telèfon per trucar i preguntar-ho... ;-)
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Dinamarca +

Dinamarca, el nostre objectiu per aquest estiu 2009, és el més petit dels països escandinaus. Format per moltes illes, les més importants Sjaelland i Fyn, i per la península de Llegir més
  • Països Baixos +

Diari de viatge als Països Baixos, del 5 al 21 d’Agost de 2006, escrit sobre la marxa. Viatgem l’Imma, el Xavi i la Irene (8 anys) en una camper Marco Llegir més
  • Via Verda per la Terra Alta i Baix Ebre +

Un cap de setmana de tres dies fent bici per la Via Verda de la comarca de la Terra Alta i el Baix Ebre. El projecte de construcció del ferrocarril Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12