• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Consulta toldilles isotermes fa 19 anys 4 mesos #11959

A veure si m’explico bé: la meva AC, una integral Bavaria del 2005, te les típiques toldilles isotermes interiors ,de ventosa, i des de sempre he notat que quan les col•loco no s’adapten bé a la curvatura del parabrisses frontal, s'enganxen però sempre hi ha un extrem massa tens i procliu a caure; pensava que era irremediable: les toldilles tenen una geometria standard i cada parabrisses té el seu disseny.
La qüestió és que l’altre dia vaig veure, al parquing d’AC, una integral (crec que Hymer) amb toldilles interiors isotermes i s’adaptava perfectament al vidre, com un guant.
Sabeu si hi han toldilles específiques per a integrals?
He començat a sospitar que igual tinc unas toldilles de cabina fiat standard, ideals per a perfilades i caputxines, pero que per al parabrisses d’una integral no és el mateix.
Què em podeu dir del tema?
Gràcies i salutacions.
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Consulta toldilles isotermes fa 19 anys 4 mesos #11980

Doncs et dic que és clar! Les toldilles de cabina Fiat no es poden adaptar de cap manera al parabrises de la integral. O t'han enredat on te les han venudes o has volgut aprofitar les de la Moncayo per no gastar un duro més del compte. Com sou els de Cornellà!
La meva, com que és de gamma alta no com d'altres, porta les toldilles integrades en forma de cortinetes plisades que es tanquen en un plis-plas (algún dia t'explicaré fins on n'estic d'algunes d'aquestes pijades), però segur que n'han d'haver per a parabrises d'integral, o si no tampoc ha de ser molt difícil fer-les, no?
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: Consulta toldilles isotermes fa 19 anys 4 mesos #11983

Doncs les que tinc venien amb l'auto, noves i ben plegadetes en la seva bossa. I el que és evident és que no s'adapta a la curvatura del parabrisses. Pensava que era una cosa normal en totes les ACl : es fabrica una model standard de toldilla i després totes les cases d'AC intenten aprofitar-lo de amb major o menor fortuna...fins que vaig veure aquella AC del parquing.
Per cert la pijada que dius de les cortinetes plegades en acordió: t'aïlla bé? vols dir que aïlla igual que les toldilles normals? ho pregunto perquè comparo aquestes cortinetes amb el tros de manta que és la toldilla...i no sé que dir, sembla que la toldilla seria millor...sempre i quan ocupi tot el vidre, és clar :( .
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• La Garrotxa i els volcans +

Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12