|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Ciuatanejo i iogui, ja hi sou, us dic el mateix que als demés, aviat us ho faig arribar ok!!! :mrgreen:
Actualitzo la llista, cada vegada som més :mrgreen: : 1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix i 12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9- Cala 10- EvaV 11- kapitàMaranya 12- xguell 13- Arizona 14- Sabel 15- brujisa 16- piti 17- Correcitys 18- Rhisto.........................-pendent de dades- 19- Los Pacos 20- nanan 21- JJV 22- IGNASI 23- Tiramillas 24- Arcadix 25- Jepi 26- payvi 27- nouespai 28- mari 29- jordigaba i malena 30- Raboga 31- Tonio 32- Tiowillson 33- Garoppa 34- merce67 35- mar-mar 36- Joseluisgisela 37- Pelusilla 38- Conrad i echobelly.......... - pendent de dades- 39- Diana 40- Aleixenia 41- Saur 42- Ciuatanejo i iogui Queda algú? :roll: Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola companys,
Us acabo d'enviar a tots la tercera actualització del llistat. Si hi veieu qualsevol cosa, no dubteu en fer-m'ho saber d'acord? Seguirem informant......... :mrgreen: Actualització de la llista: 1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix i 12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9- Cala 10- EvaV 11- kapitàMaranya 12- xguell 13- Arizona 14- Sabel 15- brujisa 16- piti 17- Correcitys 18- Rhisto.........................-pendent de dades- 19- Los Pacos 20- nanan 21- JJV 22- IGNASI 23- Tiramillas 24- Arcadix 25- Jepi 26- payvi 27- nouespai 28- mari 29- jordigaba i malena 30- Raboga 31- Tonio 32- Tiowillson 33- Garoppa 34- merce67 35- mar-mar 36- Joseluisgisela 37- Pelusilla 38- Conrad i echobelly 39- Diana 40- Aleixenia 41- Saur 42- Ciuatanejo i iogui Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
CIM, et paso les meves dades, no sabia d'aquesta bbdd., per quan la actualitzis. Gracies y bones vacances !!!!!
Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
|
Hola Carles:
Encara que som nous, ens agradaria apuntar-nos a la llista. Et passem les nostres dades. Salutacions. |
|
|
Toti i marti, ja us he afegit a la llista, aviat faré la quarta actualització amb totes les novetats i us la faré arribar a tots. Deu ni do!!!!, ja en som 44 :mrgreen:
Actualitzo llista: 1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix i 12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9- Cala 10- EvaV 11- kapitàMaranya 12- xguell 13- Arizona 14- Sabel 15- brujisa 16- piti 17- Correcitys 18- Rhisto 19- Los Pacos 20- nanan 21- JJV 22- IGNASI 23- Tiramillas 24- Arcadix 25- Jepi 26- payvi 27- nouespai 28- mari 29- jordigaba i malena 30- Raboga 31- Tonio 32- Tiowillson 33- Garoppa 34- merce67 35- mar-mar 36- Joseluisgisela 37- Pelusilla 38- Conrad i echobelly 39- Diana 40- Aleixenia 41- Saur 42- Ciuatanejo i iogui 43- Toti 44- Marti Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Torno a pujar aquest fil per si algú dels que ha entrat darrerament hi està interessat en afegir-se a la llista.
Fa pocs dies em vaig creuar en la carretera amb en Ross i gràcies a tenir-la ens vam telefonar i vam estar xerrant una estona. Es tracta d'un llistat començat per CiM, que tenim molts usuaris, en la que figuren els telèfons de qui els ha volgut donar. Les dades es passen per misatge privat de manera que només té les dels altres qui ha ofert les pròpies. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Ens hem afegit, i he enviat un MP.
Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
carles, et passo els nostre mòbils.
|
|
|
Hola Carles també volem entrar a la llista te passo per privat els nostres tlfns.
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
|
Caram!!! això ha recussitat del fons de l'oceà!!!
CarlosK75, Mirypaco i willi rebuts els vostres privats, però us heu deixat una cosa primordial, una adreça de correu electrònic per poder-vos passar la llista. Si algú dels inscrits a modificat l'adreça de correu o els números de mòbil que m'ho faci saber, igualment si algú vol que sigui esborrat de la llista. Deixaré passar uns dies per si hagués algun canvi o nova adhesió per enviar-vos a tots la llista actualitzada. Salut 1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix i 12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9- Cala 10- EvaV 11- kapitàMaranya 12- Xguell 13- Arizona 14- Sabel 15- Brujisa 16- Piti 17- Correcitys 18- Rhisto 19- Los Pacos 20- Nanan 21- JJV 22- IGNASI 23- Tiramillas 24- Arcadix 25- Jepi 26- Payvi 27- Nouespai 28- Mari 29- Jordigaba i malena 30- Raboga 31- Tonio 32- Tiowillson 33- Garoppa 34- Merce67 35- Mar-mar 36- Joseluisgisela 37- Pelusilla 38- Conrad i echobelly 39- Diana 40- Aleixenia 41- Saur 42- Ciuatanejo i iogui 43- Toti 44- Marti 45- CarlosK75 46- Mirypaco 47- Willi No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Doncs quina raó que tens...
ja està enviada. Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Carles (CIM), veig que estic a la llista (no recordo haber donat els meus telefons, em dec fer vell), pero jo no he rebut cap llistat. Si et plau mel fas arribar ? Gracies
Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
|
Toti ha escrit:
Jordi (Toti), sí que m'ho vares fer arribar en el seu moment, el que m'extranya és que no t'arribes la llista No pateixis que en breu us faig arribar la llista a tots de nou. Carlos, rebuda l'adreça. Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Carles ja t'he enviat la nostra adreça.
Fins la pròxima. El que s'escriu dura,
|
|
Carles, a veure si pots fer un enviament amb les noves incorporacions, si us plau, que és molt útil.
Per altra part aquells que no coneixíeu la existència d'aquesta llista us podeu apuntar. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per nouespai.
|
|
Hola, la veritat nosaltres també passem les dades Fina/Igni i envio el mail a en Carles per privat. Gracies per fer la feina
|
|
|
nouespai ha escrit:
Caram!! això està recuperat del fons de l'oceà!! Farem una cosa, deixo passar uns dies per si algú més (a part de la Fina) s'hi apunta, llavors faré el reenviament. Si algu dels que hi sou heu cambiat de fix, mòbil o adreça de correu, feu-m'ho saber doncs els vostres telèfons sortiran errònis i serà impossible enviar-vos-ho. Per cert, ara repassant m'he adonat que en Martí, en Toti i en Rhisto no podeu tenir la llista perquè no us la vaig enviar. Tranquils, ja la rebreu conjuntament amb tothom. Perdoneu-me Salut Llista actualitzada (09/03/09) 1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix i 12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9- Cala 10- EvaV 11- kapitàMaranya 12- Xguell 13- Arizona 14- Sabel 15- Brujisa 16- Piti 17- Correcitys 18- Rhisto 19- Los Pacos 20- Nanan 21- JJV 22- IGNASI 23- Tiramillas 24- Arcadix 25- Jepi 26- Payvi 27- Nouespai 28- Mari 29- Jordigaba i malena 30- Raboga 31- Tonio 32- Tiowillson 33- Garoppa 34- Merce67 35- Mar-mar 36- Joseluisgisela 37- Pelusilla 38- Conrad i echobelly 39- Diana 40- Aleixenia 41- Saur 42- Ciuatanejo i iogui 43- Toti 44- Marti 45- CarlosK75 46- Mirypaco 47- Willi 48- Fina No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Hola Carles,
Jo tampoc vaig rebre la llista. Si us plau me la podràs enviar?. Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Hola Carles jo tampoc he rebut la llista.
Si necessites alguna dada més m´ho dius i t'ho envio per privat, moltes gràcies. Dolors. El que s'escriu dura,
|
|
Carles (CIM), t'he enviat un privat amb els nº de mobil nous.
Salutacions. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|