|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
Doncs aixó, qué sóc molt tafaner i voldría saber on anireu
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
A CASA
Tengo paletas..... ¡que Santa Barbara me proteja! |
|
|
Jo estic a casa, aquest cap de setmana em toca treballar !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
nosaltres a casa, ens toca treballar (li toca treballar a la dona), pero la proxima sortida sera cap els ports de Beseit i rodalies (a finals de març)
encara faltan dies :twisted: De totes maneres que tinguis un bon estreno. :D :D Com el Lluçanes no hi ha res :mrgreen: :mrgreen: molta calma i tranquilitat |
|
|
Nosaltres estem de carnestoltes,ens disfresem el dissabte,i el diumenge finalment una miqueta de panxing,espero que plogui ben fort tot el cap de setmana tal com preveuen.Hem sap greu si volies estrenar el auto,pero es que conve que plogui.A Navarcles i ha carnestoltes i a la nit ball i botifarrada.L'area no esta oberta pero el carrer esta permes apracar.
Una abraçada i bona estrena. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
A casa, aquest cap de setmana no toca
Però aniria... no ho sé, hi ha un munt de llocs que m'agraden i no em cansen. La Garrotxa és un d'ells, la Vall d'en Bas ens relaxa. Aniria a aparcar a Hostalets d'en Bas i des de allí agafaria les bicis fins a trobar la ruta del carrilet. Per no fer gaires kms. m'arribaria fins al final, a Olot. Faria una visiteta al museu dels volcans, una volta per una ciutat que m'encanta (per què tindrà tantes òptiques?) i de retorn a l'auto xino xano. A Hostalets, naturalment, compraria pa i coca de forner al forn del pople, un dels 5 que queden a Catalunya totalment tradicionals. Segurament aniria a dinar a la Fonda Carmelita de Sant Privat. Per dormir, a on vulguis: Hostalets, Sant Privat, Olot, Santa Pau... els dos primers són on més m'agrada. És una idea... Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
Sembla que aquest cap de setmana tots ens hem posat d'acord: nosaltres també ens quedem a casa i aprofitem per anar a veure als avis que ens troben a faltar, als grans no massa, sobretot a les nenes.
A més, el temps s'ha portat molt bé amb nosaltres: quan hem sortit la climatologia ha estat esplendida i ara que decidim quedar-nos, aprofita per ploure (que bona falta fa). Però pels propers mesos l'agenda ja comença a estar una mica plena i l'autocaravana preparada per tornar a sortir de ruta, i fins a Setmana Santa no tenim quasi res lliure. Ens falten caps de setmana !!!! |
|
|
Nosaltres a part de tenir ganes d'estrenar la AC hem tingut paletes a casa i, com encara no han acabat, millor no quedar s'hi. Ens anirem a fer una volta per Moià i rodalies, ja us explicarem. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Nosaltres a caseta que fa mal temps!!!!!!!! REservant forces per les seguents setmanes
Una abraçada |
|
|
Bona nit la idea primera era avui a veure la rua de carnestoltes a Platja d'aro, i demà tenim una calsotada ja que no podem venir a la de totcamping perquè tenim un dinar amb el club, però de moment hem passat el dia a casa per la pluja molt benvinguda per altre banda, i demà tan si plou com si no a menjar calçots a Sant Ferriol.
|
|
|
A casa ens quedem, una mica per culpa de la pluja i una altre mica per vagansia, jajajajaja...., per cert ja era hora que plogues caray!!!!!! que si no l'estiu es farà molt carregós. Apa adeusiau i gracies. 8-)
qui no carda a Olot, no carda enlloc
|
|
|
Nosaltres anirem a la auto pero a fer "zafarranxo" de neteja, fa 15 dies vem decidi vendre-la i el dijous l'entreguem i la volem entregar bé.
Estarem un tems sense auto fins que m'entreguin la nova CHALLENGER MAGEO 107, un me aproximadament, espero tindre-la per anar a Navarcles. Salutacions. Jaume . |
|
|
Doncs arribo tard... :evil: ...nosaltres ahir sí que vàrem sortir, a pesar del mal temps, ja que tenim tant pocs dies lliures que tant s´ens fa el temps que fagi, que nosaltres sortim...
En previssió de la meteorologia teniem dos plans...A y B, al final vam escollir el plan b, o sigui, el de la pluja. Vam anar a Moià, a les coves de Toll i al museu arqueològic....que en ser dos llocs coberts ...eren els més adients pel dia que feia...de tornada a Taradell on Jave 4 tenien la cv plantada vam gaudir d´aquest paisatges de la plana de Vic ensorrada per la boira i nosaltres pel damunt...una preciositat, i de l´esglèsia de Santa Eugènia de Berga, una joia del s. XI impresionant. Llàstima que a aquestes hores ja estareu fent km... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Hola Matrix, m'agradat la idea aquesta de anar a Taradell, la cual l'apunto per un cap de setmana. M'agradaria que si pots, m'expliquis una mica lo de las coves aquestes, com es va, on s'aparca, on es pot pernoctar, en fi una mica tot, t'ho agraieixo per avançat.
Una salutacio des d'Olot. qui no carda a Olot, no carda enlloc
|
|
|
Hola mansel, perdona que m'hi fiqui però crec que aquesta escapada de VEA et pot interessar, el nostre company Marce és molt detallista en aquestes coses: www.viajarenautocaravana.com/escapadas_detall.php?idg=9799 Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
Nosaltres també ens hem quedat per casa...la veritat és que estic desitjant fer una escapadeta ben aviat però sempre surgeix una cosa o un altra. M'apunto els vostres recorreguts!! DE fet ens els apuntem sempre.
I sí Montse que bé que aquest cap de setmana faci mal temps!!! UNa salutació Tinc el mono La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
|
Gracies Toni, aixó està de conya, no crec que triguem gaire a anar-hi a passar un cap de setmana.
A més m'agradat molt la pagina web, la trobo molt complerta. De nou et dono les gracies. Una salutació. 8-) 8-) qui no carda a Olot, no carda enlloc
|
|
|
Doncs Mansel, ja t´ha respós en Toni, i a més amb una ruta per tot un cap de setmana.
Tenim moltes coses al voltant per veure. Divendres, quan li vaig dir a la meva filla on anàven, em va comentar: "Tantes coses hi ha a Catalunya per veure???"...amb una veu com dien...una altre vagada sotirm???......i és que té l´edat de trobar una mica rotllo sortir amb els pares... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Al final que heu fet??? es que sóc una mica xafardera... :roll:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Doncs no us vam veure... :evil: :evil: :evil:...per Moià, es clar que nosaltres vam estar diumenge. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
|
|