• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

avance / sobre avance fa 20 anys 1 mes #1044

Ueps! Algú em sabria dir quina diferència hi ha entre un avance i un "sobre avance", no sé si estic encertat, però diria que és un tendall que va a sobre del avance. Si és així, com es munta? quins avantatges suposa? quines marques existeixen i quines em recomaneu? i on en puc trobar?

Gràcies d'avantmà.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: avance / sobre avance fa 20 anys 1 mes #1120

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Crec que és per protegir el sostre de l'avancé, però estàs segur de voler portar més "trastos" ?.
Les marques que conec d'avancès suposo que tindran.
Inaca, trigano, stil.

D'on ets ?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: avance / sobre avance fa 20 anys 1 mes #1150

No és l´allargament que es fa del avancè, estil "toldo playero"?
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: avance / sobre avance fa 20 anys 1 mes #1161

Si marta es un toldo que se monta a continuacion del avance, para tener mas sombra. en general lo montan los que están fijos y así tienen el avance cerrado con los muebles.....

Re: avance / sobre avance fa 20 anys 4 setmanes #1303

Gràcies per les respostes, em quedo doncs amb la idea que el sobre avancé és per allargar l'avancé.
Sóc com el meu nom indica, del nord-est, Girona, i molt novato

Gràcies altre cop per les vostres respostes.

De fet no tinc caravana, sempre hem anat en "plan gitano", furgoneta adaptada per no dir transformada o deformada i avall, i ara ens estem mirant el tema de les caravanes.

Segurament penjaré ara un altre tema, però potser algú aquí m'ho pot aclarir.
D'una manera resumida, quines són les característiques que condicionen, haver de passar ITV, matriculació, Assegurança pròpia de la caravana, carnet E...és que ara amb el tema dels punts...resulta bastant més important.

Gàcies a tots.

Re: avance / sobre avance fa 20 anys 3 setmanes #1512

Hola nord-est,

Entenc que vols saber en que et condiciona el tenir una caravana.

Si la caravana és de MMA <= 750 quilos res de res, ni itv, ni matriculació, ni assegurança obligatoria.

Si la caravana és de MMA > 750 quilos llavors ja tens més obligacions:
- ITV, sino recordo malament la primera als 6 anys i la resta cada 2 anys
- Matriculació de remolc (vermella)
- Assegurança de responsabilitat civil (60 - 70 € / any), ja que es considera un altre vehicle.
- Carnet E si la suma dels MMA del cotxe i la caravana sobrepassa els 3.500 quilos.

En tots els casos, has de mirar si la polissa et cobreis l'assistencia en carretera del remolc, ja que si no ho cobreix i si s'espatlla el cotxe, la grua s'emportarà el cotxe, però et deixarà la caravana. Llavors cal fer una assegurança d'assistencia en carretera per la caravana.

També tens l'opció (si vols) de fer una assegurança a tot risc de la caravana.

Espero haber-te ajudat.
Salutacions

Re: avance / sobre avance fa 20 anys 3 setmanes #1519

caram! MERCURI...més que haver-me ajuda't m'has il·lustrat.
Si ningú més ha donat la seva opinió estic segur que és perquè la teva resposta l'ha clavat de plè.
Moltes gràcies. no hi ha més dubtes.

salut

Re: avance / sobre avance fa 20 anys 3 setmanes #1566

Un patit detall,, mira´t la capacitat d´arrossegament del teu cotxe (pmr c/fre) no ajustis massa el pes, doncs no aniras gaire segur...i patiràs...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12