|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
Para las mujeres del foro..
Cuántos me echais?????? Me falta practica en el foro :roll: , la respuesta de antes a Carolina hace referencia a esta pregunta. Marta nuestros mensajes han entrado al mismo momento, pero igualmente tienes racion doble de chocolate en la proxima Gracias loli, muak muak |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
xoco2 xoco2 hecho!!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Manolo!!!!! 8O que amagat que ho tenies punyetero :mrgreen: .
Doncs encara que sigui amb retard, no vull deixar de dir-te: Moltíssimes felicitats maco!!!! . Per la calçotada ja farem les tibades d'orelles corresponents :mrgreen: . Un petó ben fort a les tres "senyores" de casa i una abraçada ben forta per tú. Fins aviat família!!! No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Muchísimas felicidades happy birthday
|
|
|
Encara que sigui amb retard, FELICITATS MANOLO bufaespelmess
|
|
|
no me puedo creer que sean 44......... si parece que tienes 42, joer que bien te conservas
FELICIDADES TOCAYO..!!!!! <strong> Tras un Mundo Nuevo !!</strong>
|
|
|
Ostres, un dia sense entrar i al Manolo se li acut complir anys, doncs apa, enhorabona "Y QUE CUMPLAS MUCHOS MÁS..." (y yo que lo vea).
Un petonàs molt fort per a tota la familia, per a tu dos. Mercè & Cia.
|
|
|
Rokcinante,yo le ponia 43 ,pero,44 nunca de la vida lo abria dicho. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Un saludo a Alcalá de Henares. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
bufaespelmess bufaespelmess bufaespelmess
MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!! |
|
|
Hostia Manolo, me has ganado por un día....el primer bisiesto que llegue te pillo.
Felicidades. |
|
|
Specialized,aixo que vol dir que avui es el teu aniversari?,pel que pugui ser per molts anys a tu també.
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Mª Jose Felicitats per porta tam be els 44 bufaespelmess
|
|
|
No es el meu cumple.. Vicens........ jo en tinc 20 :roll: dance " en cada pota" :oops: .. es el carcamal del meu Manolo que en´ha fet 44 =))
Un petonàs a la Paquita i la " sogra" :mrgreen: i una estirada d´orelles per a tu :mrgreen: Mª José |
|
|
Gracias a todos por las felicitaciones y felicidades Paco (specilized) por tu cumple.
Un saludo Manolo |
|
|
Jajajajajajaja, ja m'extranyava a mi que tu tinguesis 44 anys, però fa temps que no entraba al forum i de veritat que no me aclarooooo.
Et demano mil disculpes. Al Manolo si te cara de gran :mrgreen: Una abraçada ben forta, ja tenim moltes ganas de veure-us. Un petò ben fort per la Mare. |
|
|
Manolo felicitats y a tu Tiramilles per la part que at toca
|
|
|
Mil perdones Manolo, :oops: pero me acabo de enterar que ha sido tu cumple,(hacia unos cuantos dias que no entraba en el foro)veo que ya estas con las dos sillas, pues que conste que las llevas muy bien puestas
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡FELIZ CUMPLEAÑOS MANOLILLO!!!!!!!!!!! con unos pocos dias de retraso happy birthday bufaespelmess happy birthday Un super brindis de felicidad, de parte de toda mi famili, para ti y tu famili y esperando veros muy pronto brindem brindem hola hola hola La vida es bella, asi que vivela a tope antes de que se acabe.
|
|
|
MOLTES FELICITATS MANOLO !!!
Perdona pel retard. bufaespelmess happy birthday pastis Salutacions
|
|
|
Anys i anys.... per molts anys...
Una abraçada. |
|
|
¡¡ Caram quants aniversaris !!!! i jo m´els estic perden tots,. Ho sento MANOLOCO fa poc que estic pel forum. MOLTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSIMES FELIÇITATS. Espero que hagis passat un molt bon dia de festa :-)) :-)) dance dance
Una salutacio desde Barcelona |
|
|
|
|