• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Trens fa 19 anys 9 mesos #6648

Avui quan m'he llevat a les sis i mitja, el radio s'engegat i parlaban dels
trens de Barcelona que si no arriban, que si no ens hi possen cap bus
que si el metro s'anredareix, que no ens volen embarcar les maletes.
Arribo a casa a les vuit del vespre i continuo sentin el mateix, al final ja
hem puja la mosca al nas i faig el seguent comentari : jo i com jo molts
que per anar a traballar tenim de fer cada dia uns 100 kms. per una carretera turtuosa, on els pneumatics no et duran mes de 3 mesos per exemple i fa mes de 25 anys que reivindiquem una carretera una mica
digna i no hi ha collons de fer moure un pam de terra.
Aqui no tenim ni trens, ni autobusos per anar enlloc, ni metros, ni aeropots,amb prou feines taxis i no per tot aixo en fem el nostre pa de cada dia.
Rectifico, ens faran mitja carretera nomes 9 kms fins a Olost.
Per cert tambe ens han possat una ambulancia nova perque ens poguem morir mes comodes pel cami :mrgreen: :mrgreen:
Per tots els politics i periodistes Catalunya comença a Sta. Coloma de Gramanet i acaba a Casteldefels, es vergonyos. :twisted:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Trens fa 19 anys 9 mesos #6692

Quanta raó que tens Jofranc i quantes son les mancances que tenim als pobles petits en comparació a les grans ciutats. :roll:
Però si vols que et digui la veritat, jo no ho canvio, :mrgreen: jo soc dels que quan baixo un dia a Barcelona, procuro estar-mi el just i necesari perquè amb tant bullici de gent, de trànsit i tant soroll acabo agobiat i atabalat. :(

Salutacions ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Trens fa 19 anys 9 mesos #6737

Sobretot el dia de la fira Carles que vas agafar un empatx de ciutat.
Ara seriosament.Jo no tinc d'agafar el cotxe molt sovint i per aixo ja m'està bé,pero no visc a Prats on crec que no seria dolent comunical millor amb Manresa o Vic.
Salutacions desde la part rural de catalunya.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Trens fa 19 anys 9 mesos #6771

Vigileu, que a la que millorin les carreteres venim tots els pixapins a liar-la ;-)

Ara parlant seriosament, crec que tens molta raó, els que decideixen aquestes coses haurien de mirar menys cap a la ciutat i més cap als pobles, segur que per les eleccions prometen un munt de coses, ja veurem quines acompleixen i quines no!!!

De totes formes, vius en un entorn envejable!!!

Una abraçada,
Mercè & Cia.

Re: Trens fa 19 anys 9 mesos #6781

A mi m´agrada molt la montanya.. pero de vacances i caps de setamana... jijiji soc una rata de ciutat.. m´agrada el soroll, la gent . les botigues, els museus, no podria viure molt de temps lluny de Barcelona.... i lluny del mar ufffffffffff
M. Josçe :roll:

Re: Trens fa 19 anys 9 mesos #6786

Hola Merce, tens de tenir en compte que els caps de setmana tota la
comarca queda ple de "pixapins", les cases de pages vuides les ocupan aquesta gent les casas rurals igual, sempre a tope, ja ens agrada que vinguin, fan gasto a les botigues, els campings, tambe sempre plens.
Tiramillas a nosaltres igual que el Cim la ciutat ens agovia, em un dia ja en tenim prou, quedas fart de sorolls i de gent per tot arreu fins i tot al
WC :mrgreen: , es te de pagar per tot, tothom corre, a veure qui arriba primer. A pages, el que no fagis avui dema tampoc i aixi anem vivin

Re: Trens fa 19 anys 9 mesos #6796

Jofranc , cuidado con lo que deseas, porque ten en cuenta que si se mejoran las comunicaciones, todas esas cosas cambiaran, en Lleida estan subiendo los precios de los pisos, por culpa del TGV, imaginate por un momento que teneis que pagar solo la mitad de los impuestos y peajes que tenemos que pagar los de Can Fanga, con mejores comunicaciones la habitantes se multiplicaran por 10 en muy poco tiempo, con el mismo numero de ambulancias, vaya, que encima tendreis que hacer cola para subiros a ella.
Pues eso, desea que mejoren la carretera, pero que no la mejoren mucho.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • Itàlia - Eslovènia +

Després de visitar Morella i la Vall d’Uixó durant la Setmana Santa del 2005 estrenant la caravana i veient de què anava això del caravàning, havíem deixat la caravana parada. Llegir més
  • Països Baixos +

Diari de viatge als Països Baixos, del 5 al 21 d’Agost de 2006, escrit sobre la marxa. Viatgem l’Imma, el Xavi i la Irene (8 anys) en una camper Marco Llegir més
  • Normandia - París +

Aquest any hem anat sobre segur i hem triat un lloc fàcil pels autocaravanistes, Normandia (tota França és agradable per viatjar amb autocaravana) i per proximitat hem aprofitat per visitar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12