Benvingut,
Convidat/da
|
|
Al
fulletó
de Lidl apareix una mànega extensible, que un cop estirada arriba als 15 metres. Per si a algú l'interessa la tenen a partir d'aquest dijous
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per nouespai.
|
|
Gràcies per compartir.
Miraré el catàleg. Salut LLUÍS DE CANET |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Gràcies per la info.
Em sembla que no te massa cabdal, m'he trobat alguna AC carregant aigua amb aquesta mànega i trobo que trigues una mica massa fent aquesta operació. Salut Santi Enviado desde mi Redmi Note 5A Prime mediante Tapatalk |
|
Bones,
sobre aquest tema de mànegues i tal, la meva experiència autocaravanaista: al seu dia vaig tenir una mànega similar, en format mànega "tèxtil" enrotllable, com la dels bombers, que una vegada enrotllada quedava ben compacta i ocupant poc espai, per ser de 15m...molt bé, de conya. Després la realitat del dia a dia em va mostrar que era poc útil, crec que només una vegada la vaig gastar , va ser en un càmping amb la font força separada de la parcel·la i en lloc de moure de l'autocaravana per omplir els dipòsits vaig tirar de la mànega enrotllable...i després vaig haver de deixar una bona estona que es buidés completament i quedés mínimament seca. El que gasto des de fa molt de temps: una mànega standard domèstica de jardineria, crec que de 10 m; i la tinc segmentada en fragments de 2, 3 i 5 metres. I segons la necessitat del moment ( com està l'aixeta de l'àrea d'autocaravanes respecte el dipòsit d'aigües netes) faig servir un segment o un altre, o la suma de d'algun d'ells mitjançant els connectors. Bonus: cada segment el tinc senyalitzat amb cinta adhesiva segons es tracti del segment de 2,3 o 5m, de tal manera que d'un cop d'ull visualitzo el tros que m'interessa. Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Kabretes
|