• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Rodes. Opinions fa 5 anys 7 mesos #50554

• vinya
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Lluís de Canet
  • Missatges: 159
  • Gràcies rebudes: 26
Bona nit a tothom, voldria saber una mica la experiència de tots vosaltres amb el tema (suposo que número 1) que més ens preocupa. Las rodes.
Quina és la millor roda per vosaltres?
Gràcies

Salut

LLUÍS DE CANET

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Rodes. Opinions fa 5 anys 7 mesos #50555

Nosaltres fa anys que anem tot l'any amb pneumàtic M+S amb el símbol de neu. Es gasten, però si no els gastéssim, s'enduririen i perdrien propietats pel pas del temps.

No hem estat fidels a marques. Els comprem online, comparant propietats i preu, de la nostra mida concreta tampoc hi ha tantíssima oferta on triar.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya

Rodes. Opinions fa 5 anys 7 mesos #50557

Bones!
jo sempre he gastat les camping-car de michelin. Criteri: no ho he pensat gaire, teòricament són les dissenyades per a les autocaravanes i crec que la manual de Fiat Ducato les recomanava; però no em preguntis per les seves prescripcions tècniques o prescripcions.
Mira, Vinya, la teva consulta m'ha fet buscar més informació tècnica, he trobat aquesta, en FR:
www.campingcarlesite.com/publi-information/1913-bien-choisir...de-votre-camping-car
, no sé si et servirà.
Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Rodes. Opinions fa 5 anys 7 mesos #50558

Hola a tothom
Ara mateix porto unes agilis campig, però estic pensat de posar unes rodes de contacte, i anar-hi tot l'any, però la meva Ac està sobre els 4000kg una vegada carregada, i és això el que no tinc clar !!!

Rodes. Opinions fa 5 anys 7 mesos #50559

Nosaltres també anem sempre amb les Michelin, han anat bé per tot el que hem fet i sense problemes.
Sort!
Salut, Kms i República!!!

Rodes. Opinions fa 5 anys 7 mesos #50562

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1808
  • Gràcies rebudes: 46
Nosaltres també portem Michelin. Quan les vaig canviar em va semblar que no era el millor lloc on posar-se a estalviar diners.
Sabeu quan de temps es poden portar sense patir per la seguretat ?
Les nostres tenen encara molt de dibuix però sí que és cert que fa anys que les tenim posades. Potser de 2009.
Un dia que hi era, vaig preguntar a Auto88 (fiat) i tot i que van telefonar a la algú més expert, no em van saber dir...
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Rodes. Opinions fa 5 anys 7 mesos #50564

Estic segur que algú et diria que ja tardes a canviar-les, 9 anys son molts per a uns pneumàtics, sobretot en una ac, que es passa força temps parada i sinó està a a cobert reb moltes hores de sol que les espatllen molt.

Ara bé, cal veure com estan i quin us en fas, però com bé saps, és un risc que potser cal evitar.
Salut, Kms i República!!!

Rodes. Opinions fa 5 anys 7 mesos #50566

• Tom Sawyer
  • Visitant
  • Visitant
Pel que fa a l'autocaravana no et puc aconsellar perquè encara no he canviat els pneumàtics originals (Michelin) que du la nostra.

A la furgoneta de l'empresa, que té molts més kilòmetres, hem provat diferents opcions i marques i els que més ens agraden són els Michelin, de fet ara portem Michelin d'hivern al davant (rodes tractores) i normals al darrera.

No obstant això i tornant a l'autocaravana, en el nostre cas la tenim tancada en un magatzem i per tant protegida de la llum del sol i dels elements, a més a més fem sortides de cap de setmana (una al mes mínim), però tot i això procuro moure regularment l'ac uns metres per tal que els pneumàtics no suportin el pes del vehicle en un únic punt.

El que apunta l'Eva que amb el temps els pneumàtics es deterioren és cert i molt perillós, deixant de banda que poden rebentar, a més a més no serien gens eficaços frenant.

Rodes. Opinions fa 5 anys 7 mesos #50567

Efectivament, en el seu moment, quan vam decidir que volíem tenir pneumàtic apropiat per anar a la neu, vam començar tenint doble joc de pneumàtics, hivern i estiu (un cop gastats els d'origen).

Però això, a més d'incòmode, suposava que el cost de durant 8 anys combinar un joc d'estiu amb un joc d'hivern, hauria estat equivalent a si durant 4 anys fèiem servir un únic joc d'hivern tot l'any, i n'estrenàvem un joc nou per als següents 4 anys.

Ens va semblar que 8 anys era excessiu i al següent canvi ja vam optar per posar penumàtics d'hivern tot l'any, si duren 3-4 anys ja fan el fet. I així hem anat fent.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:RE: Rodes. Opinions fa 5 anys 7 mesos #50569

• vinya
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Lluís de Canet
  • Missatges: 159
  • Gràcies rebudes: 26

EvaV va escriure: Efectivament, en el seu moment, quan vam decidir que volíem tenir pneumàtic apropiat per anar a la neu, vam començar tenint doble joc de pneumàtics, hivern i estiu (un cop gastats els d'origen).

Però això, a més d'incòmode, suposava que el cost de durant 8 anys combinar un joc d'estiu amb un joc d'hivern, hauria estat equivalent a si durant 4 anys fèiem servir un únic joc d'hivern tot l'any, i n'estrenàvem un joc nou per als següents 4 anys.

Ens va semblar que 8 anys era excessiu i al següent canvi ja vam optar per posar penumàtics d'hivern tot l'any, si duren 3-4 anys ja fan el fet. I així hem anat fent.

Es bona pensada, quin seria?

El que té molt bona pinta és el de Michelin. Segueixo investigant (lo de ivern tot l'any és molts punts també).

Salut

LLUÍS DE CANET

Re:Rodes. Opinions fa 5 anys 7 mesos #50570

Jo tinc un joc d’estiu i un altre d’hivern. Fins ara els dos jocs sempre han sigut Continental Camper Contact, però a l’últim canvi de les d’estiu vaig provar les Pirelli Carrier Camper i de moment van igual de bé. Segons la fitxa, fan menys soroll i gasten menys benzina, amb la mateixa adherència que les Continental.

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Dinamarca +

Dinamarca, el nostre objectiu per aquest estiu 2009, és el més petit dels països escandinaus. Format per moltes illes, les més importants Sjaelland i Fyn, i per la península de Llegir més
  • La Garrotxa i els volcans +

Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12