• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Fomentar el teu poble fa 5 anys 7 mesos #50656

Bones!
Jo no sóc del Maresme, Vinya, però pel que parles de Canet tinc la sensació que l'ajuntament ja triga en muntar un àrea d'autocaravanes :laugh: :laugh: :laugh: , a banda d'atraure turisme fora de temporada estival podria recuperar la poca inversió que suposa fer-la.
Un suggeriment, Vinya: si veus que la situació està prou madura ( existència d'espai, atractius turístics més enllà de la platja, ajuntament tolerant o receptiu, etc.) contacta amb els companys de la secció d'autocaravanes de l'UCC que tenen la mà trencada en això de parlar amb ajuntaments i promoure la construcció d'àrees d'autocaravanes.
Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Fomentar el teu poble fa 5 anys 7 mesos #50657

• vinya
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Lluís de Canet
  • Missatges: 159
  • Gràcies rebudes: 26
Gràcies Mercè, ja vaig fer unes trucades, però sembla ser que es massa feina per els funcionaris. Tinc que presenta una instància.
Tot i això, miraré el que dius. Gràcies.
Avui aquesta
Un camió

LLUÍS DE CANET

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Gran Bretanya +

A pocs dies de començar les vacances la incertesa ens angoixa. No viatjarem a un país exòtic, ni tant sols llunyà, però sí a un país diferent. Un país on Llegir més
  • Rupit +

La sortida de cap de setmana a Rupit la vam protagonitzar alguns "Totcampinguistes". En aquesta ocasió tots erem autocaravaneros: RABOGA (Ramon, M José, Arnau i Ariadna), CALA (Cala, Sílvia, Ona Llegir més
  • Anglaterra de costa a costa +

Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12