• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Fomentar el teu poble fa 4 anys 11 mesos #50656

Bones!
Jo no sóc del Maresme, Vinya, però pel que parles de Canet tinc la sensació que l'ajuntament ja triga en muntar un àrea d'autocaravanes :laugh::laugh::laugh: , a banda d'atraure turisme fora de temporada estival podria recuperar la poca inversió que suposa fer-la.
Un suggeriment, Vinya: si veus que la situació està prou madura ( existència d'espai, atractius turístics més enllà de la platja, ajuntament tolerant o receptiu, etc.) contacta amb els companys de la secció d'autocaravanes de l'UCC que tenen la mà trencada en això de parlar amb ajuntaments i promoure la construcció d'àrees d'autocaravanes.
Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Fomentar el teu poble fa 4 anys 11 mesos #50657

• vinya
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Lluís de Canet
  • Missatges: 159
  • Gràcies rebudes: 26
Gràcies Mercè, ja vaig fer unes trucades, però sembla ser que es massa feina per els funcionaris. Tinc que presenta una instància.
Tot i això, miraré el que dius. Gràcies.
Avui aquesta
Un camió

LLUÍS DE CANET

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Pirineu Gironí +

Malauradament, per aquestes dates el Pirineu presenta un aspecte pletòric i dic malauradament perquè tot es deu a l’absència de precipitacions que estem patim aquest hivern; això ha fet que Llegir més
  • Irlanda, una illa maragda amb ovelles de colors +

...Poc a poc el cel es cobreix de núvols, i fa acte de presència una fina pluja que ens va calant. El mariner de la nostre closca de nou ( és Llegir més
  • Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12