• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Enquesta sobre habits autocaravanistes FICC

Enquesta sobre habits autocaravanistes FICC fa 8 anys 1 setmana #46900

www.autocaravanesucc.cat/node/1054

En aquest post podreu trovar la Enquesta sobre habit autocaravanistes realitzada per la Comisió d'autocaravanes de la FICC.
Han col.laborat la FECC i la Secció d'autocaravanes de la UCC totes dues asociades a la FICC.
Espero que sigui del vostre interés.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Enquesta sobre habits autocaravanistes FICC fa 8 anys 1 setmana #46901

la meva resposta voldria que no s'entegui com a ganes de polimitzar
pero..quin servei te aixo que ja sap la majoria del sautocaravanistes?
A les hores diuen que un setanta i tants per cent d'autocaravanistes no estan federats, de vent segur que els meus diners no s'els gastaran per fer estadistiques i aixi justificar el seu sou
Repateixo es amb anim de polimitzar, nomès es un criteri, una opinio mès
Una salutacio ben cordial Joan

Re: Enquesta sobre habits autocaravanistes FICC fa 8 anys 1 setmana #46902

Sota un punt de vista individualista, molt personal i nomès esperant beneficis particulats no te cap interés.
Aixo es document actualitzat el qual serveix per portar-lo a les administracions o a qui estigui interesat en crear un àrea de servei, o per treure senyals de prohibició de segons quins ajuntaments o en definitiva potenciar el nostre turisme , que tal i com estan les coses, no aniria mal que es tingués una bona infraestructura i augmentesin les visites d'autocaravanistes.
Pero si a tu no et serveix de res , deixau corre, meyns mal que encara hi ha gent que desinteresadament treballa en aquest temes en els temps que corren..
Opinions com la teva fan dubtar i sap greu i que a sobre es puguin benefeciar.
Bon vent...

Last edit: per jahugar.

Re: Enquesta sobre habits autocaravanistes FICC fa 8 anys 1 setmana #46903

perdona Jaume,pero en cap moment te insultat ni tant sols te fet cap despreci, per tant entenc encara més i nomes per la meva part esta clar que el poc interes que tenia per l'enquesta, ara puc dir que si els que l'ahn fet son com tu, no solsament mareixen desinteres si no tot el meu despreci
Gracies per desitjar-me un bon vent

Re: Enquesta sobre habits autocaravanistes FICC fa 8 anys 1 setmana #46904

Jofranc ha escrit:

la meva resposta voldria que no s'entegui com a ganes de polimitzar
pero..quin servei te aixo que ja sap la majoria del sautocaravanistes?
A les hores diuen que un setanta i tants per cent d'autocaravanistes no estan federats, de vent segur que els meus diners no s'els gastaran per fer estadistiques i aixi justificar el seu sou
Repateixo es amb anim de polimitzar, nomès es un criteri, una opinio mès
Una salutacio ben cordial Joan

Aqui hi ha un error, perdoneu
Repateixo es amb anim de NO polimitzar, nomès es un criteri, una opinio mès

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

socelectric en 4 dies (25.09), Pelicans Voladors en 17 dies (08.10), Macià62 en 28 dies (19.10), manel en 32 dies (23.10), Ddolors en 39 dies (30.10), XANU en 39 dies (30.10), joan i andreu en 41 dies (01.11), vistur en 42 dies (02.11), LaSanta en 44 dies (04.11)

Alguns viatges

• La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Dinamarca +

Dinamarca, el nostre objectiu per aquest estiu 2009, és el més petit dels països escandinaus. Format per moltes illes, les més importants Sjaelland i Fyn, i per la península de Llegir més
  • Escapada al Solsonés +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge en autocaravana per Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.