Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bona tarda,
us escri per comentar que en Conrad i l´Echobelly que vam conéixer gràcies al Fórum de TotCàmping a la trobada de "Locos por el Kayack" fa uns anys tenen un bloc fantàstic sobre els seus viatges amb l´autocaravana. Fa un temps que han decidit fer un pas més, i han creat una revista gratuïta i en format digital sobre el món autocaravanista i de les càmpers. De moment, han tret el número 0 i no fa gaire que han tret el número 1. Us poso l'adreça del bloc i de la revista per què si voleu, hi doneu un cop d´ull, que a nosaltres ens ha agradat molt. Cómo ser campista y no morir en el intento Aquí teniu el link al post concret del número 0 de la seva revista OnRoad: Revista OnRoad I volia agraïr públicament, la feina feta per ells i per tots vosaltres que teniu blocs de viatges o feu aportacions en els posts. Per què ens ajudeu molt! Salutacions, David i Glòria Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí) |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Moltes gràcies per la informació.
Coneixia el seu bloc però desconeixia totalment la revista, l'he estat mirant i em sembla molt bona |
|
Hola!
M'uneixo al que diu en David i la mar quant al bloc del Conrad i l'Echobell, i de tots aquells que feu relats, que hi poseu les ganes i la traça, que a mi em falten ![]() L'altre dia vaig estar gaudint una bona estona dels relats d'escapades i viatges que el webmestre té en aquesta web.Amb l'alicient que es poden guardar com a pdf. Salutacions! La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|