• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Una alternativa.

Una alternativa. fa 8 anys 11 mesos #44604

Avui llegia aquest article i m'ha semblat interessant.Us el penjo.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Una alternativa. fa 8 anys 11 mesos #44605

premeu aquí
Ara si.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Last edit: per webmestre.

Re: Una alternativa. fa 8 anys 11 mesos #44606

jepi, no ho puc obrir, provare mes tard

Re: Una alternativa. fa 8 anys 11 mesos #44610

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1796
  • Gràcies rebudes: 46
Em recorda el que comentava darrerament en Raboga...

Acostumats a viure en un bosc, els arbres no ens deixen veure els prats.

Jo personalment fa temps que n'estic molt més que tip, l'altre dia comentava que sinó fos pels fills me'n marxava ben lluny demà mateix. A Noruega, per exemple... :woohoo:
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Una alternativa. fa 8 anys 11 mesos #44613

Bona nit,
de tot l’article em quedo amb el missatge que no és més ric qui en té més, sinó qui menys necessita.
Salut!
Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Una alternativa. fa 8 anys 11 mesos #44614

MarceCRN ha escrit:

...de tot l’article em quedo amb el missatge que no és més ric qui en té més, sinó qui menys necessita.

Marceli, et dono tota la raó. En aquesta vida, la majoria de nosaltres ens hem impossat unes obligacions que sovint no ens permeten gaudir de les coses simples i sencilles.

nouespai, jo també hi aniria a viure a Noruega, però quan penso en el fred que ha de fer durant l'hiver ja no ho tinc tant clar ...
... haurem de fer com els nostres veins del nord: durant els mesos freds a la "Costa del Sol" i quan la calor comença a apretar doncs de Pirineus cap a munt.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Una alternativa. fa 8 anys 11 mesos #44626

Neus diu:
nouespai, jo també hi aniria a viure a Noruega, però quan penso en el fred que ha de fer durant l'hiver ja no ho tinc tant clar ...
... haurem de fer com els nostres veins del nord: durant els mesos freds a la "Costa del Sol" i quan la calor comença a apretar doncs de Pirineus cap a munt.

Neus, jo tambe hi aniria cap el nord,i al hivern cap a la "Costa Bava" o "Costa Dorada"pro tenim tans lligams, per a mi mol importants fills, nets

Last edit: per mar-mar.

Re: Una alternativa. fa 8 anys 11 mesos #44634

Jo sempre he admirat aquesta gent que els tenen tant ben posats. Emprendre una aventura com aquesta, déu n'hi do, has de ser molt valent i tenir les idees molt clares.
En el fons segur que hi ha molta gent que potser fariem el mateix, però al final, la por és la que et frena.

Re: Una alternativa. fa 8 anys 11 mesos #44635

Bon dia,
penso que aquesta mena de decisions és millor prendre-les abans que comencis a crear al teu voltant una sèrie de llaços (bàsicament emocionals, que no materials) per tal de no provocar danys col•laterals al teu entorn més proper quan prens decisions d'aquesta mena.

Conec algú que va prioritzar el seu projecte vital al marge de la seva dona i els dos fills preadolescents que ha deixat... i clar, s’ha de valorar tot, i si ja has establert una sèrie de compromisos, allò valent és assumir-los i gestionar-los com millor sàpigues; i el teu projecte igual ha d’esperar uns anys.

Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Una alternativa. fa 8 anys 11 mesos #44640

En cap cas, mai són decisions fàcils de prendre:

- Si ets jove, deixes pares, germans, parents amb qui tens més o menys relació, amics i la feina (si la tens).
- Més tard has de deixar els fills, els pares, la resta de parents, més amics i la feina (si la mantens).
- A mida que passen els anys has de deixar els fills, els nets, els pares (sovint d'avançada edat), la resta de parents, els amics i la feina que encara que la mantinguis ja n'estàs tip d'ella.

Per la majoria de nosaltres és una decisió que difícilment prendrem algun dia, però malgrat tot admirem (no sempre) a qui ho fa.

Fa uns dies vaig veure un reportatge per la tele d’una parella amb 3 fills petits que va embarcar en un veler per donar la volta al mon. Durant el trajecte van patir turmentes, fam i manca d’aigua potable i durant el trajecte ella va quedar prenyada i va tenir els seu fill a alta mar.
... Era el seu somni, però jo mai posaria en perill la vida dels meus fills !!!

Per acabar aquest “totxo” os deixo l’enllaç del blog d’una jove parrella que fa uns mesos ho van deixar tot i en una AC estan recorren Europa (de moment).
dondevayaelsol.blogspot.com/

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Una alternativa. fa 8 anys 11 mesos #44646

us posso l'enllaç d'un capitol d'Afers Exteriors, d'en Miquel Calçada on queda clar el que es pot fer en un moment donat

www.tv3.cat/ptv3/tv3TotsVideos.jsp?idint=119565482

Espero que es vegi

Re: Una alternativa. fa 8 anys 11 mesos #44648

Marce tens tota la raó.

La veritat és que el que em referia jo era en el fet d'emprendre una aventura que et fa trencar amb tot allò que et lliga de mala manera i et talla les ales per a fer coses que realment et vindrien de gust.

Evidentment tot això passa per no trencar amb lligams tant forts com són la parella i els fills, i en definitiva, a tot un seguit de lligams amb persones que estimes i en certa manera depenen de tu.

Precisament és que que em fa tocar de peus a terra i em fa veure que això no és possible. No només pel mal que podria arribar a fer sinó als que estimo sinó que jo tampoc podria tirar endavant sense ells, per a molt atractiva que sigui l'aventura.

Quins rollos de disertacions que fotem!!!

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

socelectric en 4 dies (25.09), Pelicans Voladors en 17 dies (08.10), Macià62 en 28 dies (19.10), manel en 32 dies (23.10), Ddolors en 39 dies (30.10), XANU en 39 dies (30.10), joan i andreu en 41 dies (01.11), vistur en 42 dies (02.11), LaSanta en 44 dies (04.11)

Alguns viatges

• Albacete +

Destí: Albacete Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Vimbodí, Vallbona de les Monges i Verdú +

Si ens haguéssim de guanyar la vida organitzant viatges en autocaravana, ens moriríem de gana. Aquesta setmana teníem plans per anar cap al nord i hem anat cap el sud. Llegir més
  • Eslovènia-Croàcia-Bòsnia +

Destí: Eslovènia-Croàcia-Bòsnia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Cáceres y sus valles +

Cáceres era uno de nuestros destinos pendientes desde hace tiempo, por ser tierra natal de Pere, tanto por parte de madre como de padre. Pero , la verdad, hacer el viaje Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.