Benvingut,
Convidat/da
|
|
Us deixo un enllaç de un pàrquing de Ripoll en el qual han habilitat un espai per a AC
www.ripoll.cat/ajuntament/actualitat-municipal/primera-zona-...-can-guetes/187.html Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bé pel turisme del Ripollès i la vila de Ripoll.
Des de l'area es pot fer la Ruta del Ferro amb bici per una Via Verda, fins a St. Joan Abadeses. |
|
Moltes gràcies per l'ingormació, i l'horabona a l'Ajuntament de Ripoll per aquesta iniciativa.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Molt bé! I enhorabona i gràcies als impulsors.
És una molt bona notícia. A més, Ripoll té molts atractius. A part de la Ruta del Ferro, Ripoll és una etapa de la Ruta Comtal a la qual li tinc posada l’ull a l’espera de disposar de l’ocasió de fer-la sencera. I ara, amb l’àrea de Ripoll quasi tota la Ruta Comtal la tenim coberta, amb la resta d’àrees existents: Nota: la de la Val d’Aran en realitat és la de Banheres de Luishon .... però ja arribarà l’àrea aranesa ![]() I si voleu informació de la Ruta Comtal, aquí la trobareu www.gencat.cat/diue/ambits/turisme/rutes/pirineucomtal/index.html I el vídeo, penso que està molt ben aconseguit...a mi em venen ganes de pujar a l’autocaravana i tirar cap el Pirineu ![]() Salutacions Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Vés per on, em sembla que és el que farem...
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|