• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Nova Area

Nova Area fa 9 anys 1 mes #44316

Us deixo un enllaç de un pàrquing de Ripoll en el qual han habilitat un espai per a AC
www.ripoll.cat/ajuntament/actualitat-municipal/primera-zona-...-can-guetes/187.html
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Nova Area fa 9 anys 1 mes #44317

Bé pel turisme del Ripollès i la vila de Ripoll.
Des de l'area es pot fer la Ruta del Ferro amb bici per una Via Verda, fins a St. Joan Abadeses.

Re: Nova Area fa 9 anys 1 mes #44320

Moltes gràcies per l'ingormació, i l'horabona a l'Ajuntament de Ripoll per aquesta iniciativa.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Nova Area fa 9 anys 1 mes #44327

Molt bé! I enhorabona i gràcies als impulsors.
És una molt bona notícia. A més, Ripoll té molts atractius. A part de la Ruta del Ferro, Ripoll és una etapa de la Ruta Comtal a la qual li tinc posada l’ull a l’espera de disposar de l’ocasió de fer-la sencera. I ara, amb l’àrea de Ripoll quasi tota la Ruta Comtal la tenim coberta, amb la resta d’àrees existents:

Nota: la de la Val d’Aran en realitat és la de Banheres de Luishon .... però ja arribarà l’àrea aranesa ;-)

I si voleu informació de la Ruta Comtal, aquí la trobareu

www.gencat.cat/diue/ambits/turisme/rutes/pirineucomtal/index.html

I el vídeo, penso que està molt ben aconseguit...a mi em venen ganes de pujar a l’autocaravana i tirar cap el Pirineu :laugh: .
Salutacions
Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
Adjunts:

Re: Nova Area fa 9 anys 1 mes #44335

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1796
  • Gràcies rebudes: 46
Vés per on, em sembla que és el que farem...
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

socelectric en 4 dies (25.09), Pelicans Voladors en 17 dies (08.10), Macià62 en 28 dies (19.10), manel en 32 dies (23.10), Ddolors en 39 dies (30.10), XANU en 39 dies (30.10), joan i andreu en 41 dies (01.11), vistur en 42 dies (02.11), LaSanta en 44 dies (04.11)

Alguns viatges

• Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • De tornada a Suïssa +

...Quedo boquiabierta por la grandiosidad del paisaje y por el hecho de poder estar aquí. El guía nos explica que el grosor del hielo en el punto central del glaciar Llegir més
  • 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • Marroc en Setmana Santa +

Destí: Marroc Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Podeu veure o descarregar també la Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.