Benvingut,
Convidat/da
|
|
Aquest cap de setmana comença la celebració de
Les Santes
, la festa major de Mataró que l'any passat va ser declarada Festa Patrimoni d'Interès Nacional i un dels actes és el concert de gòspel que ofereix el meu grup, GospelSons. Serà demà diumenge, dia 24 a les 20:00h al
passeig del Callao
. Aquest any celebrem el nostre cinquè aniversari amb actuacions molt especials. Serà un concert impactant! Si no sabeu què fer demà al vespre, us espero a Mataró!
Mercè & Cia.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Mercè, moltes gràcies per convidar-nos guapa!!
Que us ho paseu molt béeeeee!! Un petonàs! ![]() |
|
Gràcies guapíssima, segur que ens ho passarem super bé, i sembla ser que no plourà
![]() Vaig a mirar com es poden posar fotos, i us penjo una de l'any passat que és molt espectacular. Mercè & Cia.
|
|
No m'aclaro gaire, però com que està disponible a internet, a veure si la podeu veure des d'aquest enllaç:
Concert 2010 Mercè & Cia.
|
|
Hola Merçè, no ho sabía que cantavas Gospel, donç no ets la única, la meva filla Mireia i jo mateix també estem dins de la Xarxa gospel de Catalunya sota la direcció del Ramón Escalé, estem amb els Gospelins de Terrassa, a més la Mireia també canta amb el Gospel Vallés. Bé ja en parlarem quant ens veiem. Una abrçada per tots.
Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.
|
|
Ostres Jordi, quina casualitat! Us porta la Laia Badrenas, oi? De GospelVallés conec alguns cantants, si no m'equivoco de grup, la Verònica, la Carol, l'Enric i la Cèlia. Aviseu quan feu algun concert, a veure si us podem venir a veure!
Mercè & Cia.
|
|
Donc no, la Laia porta als gospelins de Viladecavalls, a nosaltres ens porta la Alicia Rey, la seva mare es la Gorgina Peroy les dues canten junt amb la Laia als messengers si no m'equivoco.
Ara hi ha un concert a Tossa el dissabte día 10 dels de Viladecavalls, nosaltres i som convidats a cantar amb ells unes cançons que fem conjuntas, peró encara no se si traballaré o si i aniré. Ja ens veurem. Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.
|
|
Jo només coneixia els Gospelins de Viladecavalls, no savia que hi havien dos grups. A l'Alícia i la Georgina també les conec, també canten amb els Esclat de Manresa.
Mercè & Cia.
|
|
Donç, com he dit ens dirigeix l'Alicia, el seu pare el Josep tambè canta amb nosaltres i de vegades tambe ve la Gorgina als assaijos i als concerts, la gorgina es mestre a Viladecavalls i el josep el cap d'estudis de l'ies Terrassa. Ja ja ja, una familia molt activa en el Gospel.
Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per garoppa.
|