• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Programes per controlar el Facebook i twitter

Programes per controlar el Facebook i twitter fa 9 anys 11 mesos #41619

Bona nit,
doncs ja fa un temps que m´he afegit en això que en diuen les xarxes socials. Trobo que tenen utilitat però si disposes de més d'un compte en diferents plataformes pots tenir un lio monumental.
Em van comentar l´existència d´un programet que s´instal.la conjuntament amb el Mozilla Firefox i que es diu Yoono.
Fa temps que l´estic utilitzant i obre una barra lateral a l'esquerra del navegador des d´on es pot control.lar tot el que tinguis (Facebook,Twitter,Myspace,Youtube,Gmail,etc...)
Us poso l´adreça per si us interessa i m'agradaria saber si l´heu utilitzat com us va?
Yoono
En coneixeu cap altre?
Gràcies a un link vaig descobrir el TweetDeck que fa coses més o menys similars. També us deixo l'enllaç.
Tweetdeck
Salutacions... :woohoo:
Viatjarem més que el nan d´Amelie...!

(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Programes per controlar el Facebook i twitter fa 9 anys 11 mesos #41722

Ostres ciuatanejo,jo no estic conectat a cap d'aquestes xarxes i tu ho fas per duplicat!!!quina sort la teva,m'haure de possar al dia.De totes formes gràcies per la informació ,de segur que als meus fills els servirà.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Programes per controlar el Facebook i twitter fa 9 anys 10 mesos #41907

Hola Jepi,
la veritat és que fa poc que utilitzo el twitter però va bé. És una xarxa social o com va dir algú una espècie de microblgging (uns companys d´un curs). Pots treballar en obert o en tancat, vull dir restringint el que Tú dius en el ciberespai. Em va bé perquè és una mena de "teletip"...així que algún diari té una notícia, la publica en els mitjans digitals i emet un twit que t'arriba a tu dient que s´ha produit tal i qual notícia amb el link a la notícia. Es pot fer seguiment de diaris, artistes i músics, polítics, etc...

El facebook també va molt bé per mantenir una mica el contacte amb aquells que fa temps que no veus. També penso que pot ésser una bona eina per fer negoci i fer arribar els serveis i els productes a gent diversa. D´altra banda ambdós permeten una certa interacció amb els mitjans de comunicació.

Pensa que m'és possible fer tot aix donat que estic a l'atur i tinc més temps que la majoria de mortals.

Aquests dos programes el que permeten centralitzar-ho tot una mica.

Penso que són unes eines que s'estan introduint i que s´han d´utilitzar però amb precaució.

Salutacions i espero que aviat ens diguis que ja estàs twitejant i faceboquejant... :woohoo:

Re: Programes per controlar el Facebook i twitter fa 9 anys 10 mesos #41953

Algú de vosaltres domina el "feisbuc" ??

Desconec què ha passat amb les notícies que sortien de TotCàmping en aquella xarxa...i que han desaparegut misteriosament.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re: Programes per controlar el Facebook i twitter fa 9 anys 6 mesos #43414

Ostres webmestre,
Jo dominar-lo no el domino però el faig servir. Malgrat tot he estat mirant i veig les notícies de Totcamping publicades, almenys les darreres.
Això d´utilitzar diferents canals per comunicar és molt útil.
Penso que hauries de provar el Twitter doncs permet una comunicació molt ràpida i el que és més interessant, fer servir aquest mitjà com un recordatori per aquells que estan subscrits.
A més a més, els mòbils d´ara incorporen lectors dels twits com el Tweedeck i permet una comunicació quasibé instantània. Jo que era reaci a l´ús del mòbil amb funcions d'internet, ara m´hi he ben enganxat.
Apa salutacions,

Re: Programes per controlar el Facebook i twitter fa 9 anys 6 mesos #43415

ciuatanejo ha escrit:

Ostres webmestre,
Jo dominar-lo no el domino però el faig servir. Malgrat tot he estat mirant i veig les notícies de Totcamping publicades, almenys les darreres.
Això d´utilitzar diferents canals per comunicar és molt útil.
Penso que hauries de provar el Twitter doncs permet una comunicació molt ràpida i el que és més interessant, fer servir aquest mitjà com un recordatori per aquells que estan subscrits.
A més a més, els mòbils d´ara incorporen lectors dels twits com el Tweedeck i permet una comunicació quasibé instantània. Jo que era reaci a l´ús del mòbil amb funcions d'internet, ara m´hi he ben enganxat.
Apa salutacions,

La meva darrera intervenció en aquest fil ja tenia dies...
Els problemes amb facebook es van poder resoldre, tot i que desconec què va passar.
Respecte el tema que dius de twitter, ho miraré, però ara per ara no m'és possible fer més coses. :dry:
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re: Programes per controlar el Facebook i twitter fa 9 anys 3 setmanes #44436

Webmestre, em sembla que ja ho has pogut solucionar, perquè apareix en l´historial de twitter o TL (em sembla que li'n diuen així) els diferents posts de les notícies que penges. Gràcies, una manera més ràpida encara d´assabentar-se de les coses.
Salutacions

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

socelectric en 2 dies (25.09), Pelicans Voladors en 15 dies (08.10), Macià62 en 26 dies (19.10), manel en 30 dies (23.10), Ddolors en 37 dies (30.10), XANU en 37 dies (30.10), joan i andreu en 39 dies (01.11), vistur en 40 dies (02.11), LaSanta en 42 dies (04.11)

Alguns viatges

• Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • Quatre parròquies osonenques +

...Tothom qui hagi passat per la Plana de Vic ha trepitjat algun punt o altre del municipi de Gurb, encara que no n’hagi vist el poble: els seus 2500 habitants Llegir més
  • Baix Empordà, pobles amb encant +

Vam anar a la comarca gironina del Baix Empordà, amb l'autocaravana, amb la intenció de visitar uns pobles, encara que petits, encantadors, que deixen un grat record en la memòria Llegir més
  • Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.