• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Força Barça!!! fa 17 anys 2 mesos #35976

Bé, aquest post és per felicitar a tots els Barcelonistes i també als seguidors de l'Atlètic de Bilbao...vaig estar veient la prèvia del partit i fa 25 anys hi va haver "estopa" entre els jugadors i les aficions...aquest any ha estar diferent i m'ha encantat veure com els jugadors del Barça aplaudien l'afició de l'Atlètic...

I sobretot :woohoo:

Veure com el Carles Puyol, el Capità del Barça, que és del meu poble
aixecava la Copa!!!

Felicitats de nou i a per les altres dos!!!!

Viatjarem més que el nan d´Amelie...!

(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per ciuatanejo.

Re:Força Barça!!! fa 17 anys 2 mesos #35980

M'afegeixo a les felitacions per l'afició de l'Atletic de Bilbao i a les dels guanyadors.
Te pinta de que aquest any s'acumularan els exits.
Un saludo
Marta & cia.

Re:Força Barça!!! fa 17 anys 2 mesos #35985

Avui al matí el primer que he fet ha sigut felicitar a uns amics bascos de l'athletic i ells molt esportivament m'han respos que ha guanyat el que s'ho mereixia.Aquest any "SI".
Visca el BARÇA i Visca CATALUNYA!!!!!
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Força Barça!!! fa 17 anys 2 mesos #35994

El Lince (la meva mitja taronja-culé:emoticcon_h) va ser ahir a València i ha destacat el bon rotllo entre aficions, aquí us en deixo una prova:
Adjunts:

Last edit: per monrib2123. Raó: foto

Re:Força Barça!!! fa 17 anys 2 mesos #35995

Adjunts:

Last edit: per monrib2123. Raó: foto

Re:Força Barça!!! fa 17 anys 2 mesos #36019

Sóc a València des del dimecres. Vaig estar veient tot l'ambient, primer, a la carpa del barça, i després, a la carpa del athletic de bilbo, i només us puc dir una cosa: el barça té el millor equip del món, però sens dubte, el bilbao té LA MILLOR AFICIO DEL MON. L'ambient a la carpa era indescriptible, de germanor, de bon rotllo, tothom em demanava el mateix: "por favor, dejadnos esta copa pa nosotros, os apoyamos a muerte en la champions y en la liga, pero la copa , nos la dejais eh" . La llàstima es que no haguessim pogut guanyar els dos...

Re:Força Barça!!! fa 17 anys 2 mesos #36031

Caram, jo en conec un de la foto! Ni que sigui de vista i d'una trobada...

Per cert, moltes felicitats de nou a tota la gent del Barça per la lliga...ara queda potser el més difícil...la Copa d'Europa. A veure si hi ha sort
Viatjarem més que el nan d´Amelie...!

(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí)

Re:Força Barça!!! fa 17 anys 2 mesos #36070

De veritat una afició exemplar excepte d'un fet aillat es digne de veure dues aficions juntes barrejades i com no la xiulada aquella cançoneta del començament, com sels ocorre amb aquests dos equips possar alló!!.

aupaaaa Barçaaaa
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Re:Força Barça!!! fa 17 anys 2 mesos #36155

Quina sort el Lince de haver-hi anat!

Matrix, Clanmayo i Lafermina espero que el dia del vostre aniversari celebreu dues coses: que fareu un any més i que guanyarem la Champions!!!:cheer:
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re:Força Barça!!! fa 17 anys 2 mesos #36167

iogui ha escrit:

Quina sort el Lince de haver-hi anat!

Matrix, Clanmayo i Lafermina espero que el dia del vostre aniversari celebreu dues coses: que fareu un any més i que guanyarem la Champions!!!:cheer:

jejej.. seria una data memorable!!

Algú va al miniestadi a veure el partit??
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Força Barça!!! fa 17 anys 2 mesos #36219

I demà:

A PER LA CHAMPIONS!!! FORÇA BARÇA!!! onadaa :drinks: :good: :victory
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • Itàlia 2007 en caravana +

Relat del viatge al nord d’Itàlia l’estiu del 2007 amb caravana i dues criatures (un nen de tres anys i una nena d’any i mig). El plantejament ha estat realitzar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12