• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

CONEXIONS MANGUERA fa 17 anys 4 mesos #34702

BON DIA A TOTHOM, SUPOSO QUE AMB AQUEST DIA QUE FA AVUI ESTAREU TOTS FORA , I NOSALTRES ESPERANT QUE A FINALS DE MES ENS DONGUIN L'AC.
ESTEM PREPARANT EL MATERIAL PER SORTIR , I M'AGRADARIA SABER QUIN TIPUS DE CONEXIÓ ENS TROBAREM ALS CÀMPING I/O AREAS DE SERVEI PER OMPLIR EL DIPÒSIT D'AIGUA NETA. LES CONEXIONS SÓN COM LES DEL JARDÍ , TIPUS " GARDENA " ? I LA MÀNGUERA DE QUINA PULSADA ÉS? ESTRETA O GRUIXUDA?
SI FOS DIFICIL , AGRAÏRÍEM QUE ALGÚ ENS PASSESÉS UNA FOTOGRAFIA.

MOLTES GRACIES

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:CONEXIONS MANGUERA fa 17 anys 4 mesos #34703

Resposta: procura anar preparat amb tot tipus de conexions, perquè et trobaràs de tot. Personalment,jo vaig amb una mànega de 16mm d'uns 2 metres de llargada i amb conectors diversosos. A part porto una mànega més llarga per si les mosques. La que més faig servir és la primera. També he utilitzat una garrafa de 8 litres que pots omplir en una font.

Re:CONEXIONS MANGUERA fa 17 anys 4 mesos #34704

Jo gasto les mànegues tipus gardena de sempre (mitja polzada?) , vaig agafar uns 10 m. i la vaig segmentar en un tros de 2, de 3 i de 5m. i agafo la que em va millor segons la situació, o les connecto entre elles amb els connectors que ja existeixen. També paga la pena portar els connectors que es rosquen a les aixetes, de diversos diàmetres. I el bidó, com deia JMFernan. Sobre fotos i demés temes aquàtics pots mirar elmonperlafinestra.blogspot.com/2008/01/sobre-laigua-ni-trucs-ni-astcies.html on donava quatre idees sobre això de l’aigua.
I sí: ha fet un cap de setmana fantàstic. Nosaltres hem estat per la plana de Lleida, i està preciosa, tota verda. Bon oli, bon temps, bons paisatges, bones excursions... què més es pot demanar?
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re:CONEXIONS MANGUERA fa 17 anys 4 mesos #34712

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Nosaltres no portem bidó. I a part de la mànega i els 3 o 4 adaptadors de diferents tipus de rosques per posar a l'aixeta que ens trobem on sigui, porto un connector que transforma la sortida d'una aixeta sense rosca ( d'aquelles antigues de l'àvia per exemple ) a sortida tipus "gardena".
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• La Garrotxa i els volcans +

Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • Carcasonne +

Aquest cop el destí tornava a estar al sud de França, ens venia de gust arribar-nos a Carcasona i vam aprofitar el "pont del Pilar". Vam agafar l’autopista direcció a Llegir més
  • Països Baixos +

Diari de viatge als Països Baixos, del 5 al 21 d’Agost de 2006, escrit sobre la marxa. Viatgem l’Imma, el Xavi i la Irene (8 anys) en una camper Marco Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12