|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
BON DIA A TOTHOM, SUPOSO QUE AMB AQUEST DIA QUE FA AVUI ESTAREU TOTS FORA , I NOSALTRES ESPERANT QUE A FINALS DE MES ENS DONGUIN L'AC.
ESTEM PREPARANT EL MATERIAL PER SORTIR , I M'AGRADARIA SABER QUIN TIPUS DE CONEXIÓ ENS TROBAREM ALS CÀMPING I/O AREAS DE SERVEI PER OMPLIR EL DIPÒSIT D'AIGUA NETA. LES CONEXIONS SÓN COM LES DEL JARDÍ , TIPUS " GARDENA " ? I LA MÀNGUERA DE QUINA PULSADA ÉS? ESTRETA O GRUIXUDA? SI FOS DIFICIL , AGRAÏRÍEM QUE ALGÚ ENS PASSESÉS UNA FOTOGRAFIA. MOLTES GRACIES |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Resposta: procura anar preparat amb tot tipus de conexions, perquè et trobaràs de tot. Personalment,jo vaig amb una mànega de 16mm d'uns 2 metres de llargada i amb conectors diversosos. A part porto una mànega més llarga per si les mosques. La que més faig servir és la primera. També he utilitzat una garrafa de 8 litres que pots omplir en una font.
|
|
|
Jo gasto les mànegues tipus gardena de sempre (mitja polzada?) , vaig agafar uns 10 m. i la vaig segmentar en un tros de 2, de 3 i de 5m. i agafo la que em va millor segons la situació, o les connecto entre elles amb els connectors que ja existeixen. També paga la pena portar els connectors que es rosquen a les aixetes, de diversos diàmetres. I el bidó, com deia JMFernan. Sobre fotos i demés temes aquàtics pots mirar elmonperlafinestra.blogspot.com/2008/01/sobre-laigua-ni-trucs-ni-astcies.html on donava quatre idees sobre això de l’aigua.
I sí: ha fet un cap de setmana fantàstic. Nosaltres hem estat per la plana de Lleida, i està preciosa, tota verda. Bon oli, bon temps, bons paisatges, bones excursions... què més es pot demanar? Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
|
Nosaltres no portem bidó. I a part de la mànega i els 3 o 4 adaptadors de diferents tipus de rosques per posar a l'aixeta que ens trobem on sigui, porto un connector que transforma la sortida d'una aixeta sense rosca ( d'aquelles antigues de l'àvia per exemple ) a sortida tipus "gardena".
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|