• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Telefonia mòbil fa 17 anys 5 mesos #34162

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Parlant amb Raboga em comentava que es va passar a la companyia simyo, i que li sortia molt bé de preu i que només pagava el consum efectuat, sense quota mensual.

Jo sempre he estat amb Movistar però em faria gràcia pagar menys, vés per on.

Algú més està content amb simyo o yoigo o coneix alguna bona alternativa a les "grans"?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per webmestre.

Re:Telefonia mòbil fa 17 anys 5 mesos #34164

Nosaltres estem a Yoigo desde fa 2 anys y sense cap problema.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Last edit: per webmestre.

Re:Telefonia mòbil fa 17 anys 5 mesos #34171

¿ y de cobertura que tal? yo tuve Orange y volvi a movistar porque segun donde estaba yo no tenia cobertura y los demas si.
creo que si pagas poco pero no tienes cobertura = caro.

Re:Telefonia mòbil fa 17 anys 5 mesos #34177

En principi no hem tingut menys que altres, crec. Aquest cap de setmana ho comprovaré, que vaig amb elñs meus pares que tenen Moviestr i per zones de muntanya.

Last edit: per matrix.

Re:Telefonia mòbil fa 17 anys 5 mesos #34178

yo estoy pensando en cambiar a simyo, ya dire como fue aunque todavia no estoy seguro

Re:Telefonia mòbil fa 17 anys 5 mesos #34179

lo malo de sinyo es q tiene los telefonos muy caros respecto a otros operadores

Re:Telefonia mòbil fa 17 anys 5 mesos #34191

Hola Companys. Efectivament, estic amb symio i malgrat que en un principi la cosa no rutllaba molt be, ara, us puc dir tranquilament, que per la meva part, i amb 5 linees que tinc, em funciona a la perfecció.

No tot a estat un camí de roses, i igual, aixo no acaba aqui. La meva experiencia amb la telefonia mobil, data del 96... amb Moviline.. ja ningú s'enrecorda d'alló.. d'aquesta a Movistar... i per problemes de cobertura, al meu barri Movistar no te gaire, ens vem passar a Vodafone. Després de mes de 3 anys, i veien i patint les factures mensuals, tot i ha que dir-ho, va funcionar de conya, vem arribar a Yoigo, molt be també, cobertura igual que Vodafone, trucades molt mes barates, conexió a internet amb velocitat 3g amb preus molt macos, trucades entre Yoigos gratuites, gaire be no va fallar mai, pero... 5 linees, de les que tinc pagar un minim de 6 euros mensuals, m'ho va fer pensar, i aqui va apareixer Symio, amb tot el mateix que Yoigo, pero sense quotes minimes mensuals, amb la conexió a internet estic encantat, faig servir el servei Nokia per rebre els missatges de mail al terminal i estic 8 a 10 hores conectat constantment, com no faig descarregues, no tinc consum. Pot ser que els telefons no siguin igual que els que oferten altres... pero... fes numeros, amb symio truques per 8 cts a tots i a totes hores, crec que només Yoigo ho iguala, jo si que n'hi fet de numeros, i el terminal que porto ara, et puc dir que amb el que m'estalvio en 5 mesos el tinc lliure sense estar lligat els tipics 18 mesos.

Vinga us deixo, que semblo un venedor que tingui comisió.

Salutacions i si voleu mes informació... ja sabeu.
Ramon
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re:Telefonia mòbil fa 17 anys 5 mesos #34208

Divendres passat vaig comprar per internet un telèfon Simyo amb número nou. No hem vaig atrevir a fer una portabilitat, ja que primer volia saber si funcionava be. Si funciona i hi ha cobertura, faré una portabilitat dels 2 números que tenim ara.
Encara no m'ha arribat el telèfon, quan el tingui ja us explicaré. Me n'han parlat molt bé.
Els telefons de Simyo són lliures, si no tingués cobertura,hem quedo el telèfon i tiro la targeta.

Salutacions
Salutacions

Re:Telefonia mòbil fa 17 anys 5 mesos #34213

En David té un mòbil amb Simyo.

Durant un any en va tenir un a prova, i ara ja ha fet la portabilitat del seu número de mòbil a Simyo.

N'està content, diu que ha reduït en un 70% la seva factura d'aquell telèfon.

No hi ha despesa o quota mínima, els 10 primers minuts al dia entre Simyos és gratuït, si es té un telèfon d'una altra operadora els col.laboradors de Simyo el desbloquegen, i va sobre la xarxa Orange, que a França i Suïssa hem trobat cobertura "fins a l'infern".
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Last edit: per EvaV.

Re:Telefonia mòbil fa 17 anys 5 mesos #34224

Tan avall no hem anat, pero em trovat bona cobertura per tot arreu.

Llavors, si molts de nosaltres ja en tenim Symio, les trucades entre la gent de Tot Camping son gratuites... :-P
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re:Telefonia mòbil fa 17 anys 5 mesos #34256

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Nosaltres estem amb Movistar amb un contracte de tres línies que compensen el seu consum a 18 euros com a mínim.

Com no l'usem gaire i una d'elles quasi sempre ho supera no sabem si canviant-nos sortiríem guanyant alguna cosa.
Gràcies per les respostes.

Raboga, encara hauràs d'obrir un fil de clients de Simyo.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Telefonia mòbil fa 17 anys 5 mesos #34278

Pel tema de cpbertura, yoigo és molt fiable, igual a moviestar , comprovat aquest cap de setmana.

Re:Telefonia mòbil fa 17 anys 5 mesos #34293

Jo tambe tinc SIMYO al movil particular, i la veritat es que no em puc queixar. És el que és ... un telefon per trucar, i pagar pel que l'utilitzes. Ni cuotes, ni grans ofertes, ni permanencia,...

A nivell de cobertura utilitza les linies d'Oragne, y no va malament. De tant en tant falla en el tema de missatges, o es torna una mica boig (l'altre dia la Loli que també n'es podia trucar a tothom menys a mi), i l'atenció no es massa bona ... pero n'estic content. Altra costa sería per feina ... prefereixo la "seriositat" d'altres companyies!
hthttp://blog.kampistas.com/

Re:Telefonia mòbil fa 17 anys 4 mesos #34541

hoy sabado he hecho la portabilidad de orange a yoigo ya veremos como va, he leido en foros q yoigo alquila la red 2G y 3G a movistar y ademas tiene red propia en el 56%
oferta del movil 69leros nokia 5800

Re:Telefonia mòbil fa 17 anys 4 mesos #34699

Nosaltres també hem fet la prova amb simyo i funciona de collons!
quan acabi el periode dels 18 mesos , ja que ens queda poc , els passarem tots , que son 4.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• La Garrotxa i els volcans +

Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • Ripoll i Camprodon, la ruta del ferro +

Aquest cap de setmana hem aprofitat que no teníem els nens per fer la Ruta del ferro amb bicicleta i visitar els 3 monestirs de la contrada. El de Ripoll, Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12