|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Ei, quina passada !!!
Enhorabona, quina enveja de nervis, deveu estar tots molt emocionats. Ja ens anireu explicant com evoluciona !! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Apa, i tu que vas fer servir el radiador al principi com a font calorífica.
Ara hauràs d'anar fent espai a l'auto. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Doncs el ou continua amb un foradet potser un pel més gran...
Un video que hem trobat a YouToube: Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per carlosk75.
|
|
nouespai ha escrit:
Doncs al principi i al final, és el que hi ha i pel que sembla al menys un ou té interés en sortir... Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Caram, quines emocions que deveu estar vivint.
Enhorabona, que surti un aneguet ben eixerit !!! Estem a l'expectativa, aneu-nos posant al corrent, si us plau. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
EvaV ha escrit:
Crec que tots estem a l'expectativa ... ... i la resta d'ous com estan ??? Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Doncs el part del dia:
Ahir al vespre ja se li sentia fer pio, pio... dins del ou amb el foradet que hi ha, aquest mati em comenta la meva dona que li han ajudat un mica trencant part de la càscara del ou i se li veu el pic, a la tarda si no ha sortit se li intentarà ajudar per que no sigui tant esforç.... Continua fent molt sovint, pio, pio... Tenim una capsa de cartró gran on ja està ficat el ou per si surt no es cremi amb el radiador.... (per cert, amb la calor que fa.... tinc ganes que finalitzi tot per aturar-lo....) Avui a la tarda quan arribi a casa faré el reportatge fotogràfic i el penjaré. Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
|
|
Last edit: per carlosk75.
|
|
Enhorabona !!!
Quina preciositat d'aneguet !!! Ja té nom? Menja? Parla? Les nenes deuen estar meravellades, felicita-les de part nostra. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
EvaV ha escrit:
Soc la Mar, estic molt contenta de haber tingut l'ànec, és molt mono i hem vist com neixia i ya fa piu,piu de nom li he possat Quaki, beu però no menja. Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Mar, en Quaki, com tots els nadons, ha d'aprendre a fer de tot.
Però veuràs que amb una mica d'ajuda teva de seguida sabrà menjar, també. Moltes felicitats, aquesta nit els dic a la Xènia i l'Aina que es mirin la foto d'en Quaki, que està preciós. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Crec recordar que tenies dos ous, com va l'altre ?
L' Ester deu estar contenta... L'ou del Pau no dona senyal de vida, només per contrariar a la professora que li diu sovint que no naixerà tinc ganes de que surti. Però jo no he utilitzat la tècnica del radiador. Felicitats Escrit per LaSanta... Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Last edit: per nouespai.
|
|
Dons el altre ou continua sense donar senyals (potser no li ha convençut la tècnica del radiador).
En Quaki (Mar la batejat era el seu ou) , fa piu, piu, està tota la estona estirat (es mou) i el plomatge se li està secant. Ara les preguntes de rigor: per menjar cal esperar un dia?, té que aixecar-se en Quaki com a senyal que tot ok?. Algun té alguna informació? No volem tenir cap drama ara a casa... Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Hola, Carlos,
A la Llavina em van dir que en Quaki s'ha d'assecar abans de menjar. I llavors l'haureu d'acompanyar fins el menjar, per tal que n'aprengui, però de seguida n'aprendrà. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
|
|
|
|
|
|
... FELICITATS pels pares d'aquest esdevaniment !!!
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
|
|