|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Més que tema interessant, hauria d'anar a un apartat de fils MOLT INTERESSANTS...
Quina és la recepta segura per estar una estona de festa sense que es mogui gaire l'auto o la caravana? Posar les potes? Fer tothom fora ? Córrer les cortines ? Posar valeriana als altres acompanyants? Fer alguna postura silenciosa ? Per les properes trobades algú es podria encarregar de tots els nens, pre-adolescents, adolescents etc., durant una estona pactada ? No deixeu caure el fil !!! |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
He llegit el fil i no ho havia captat, he passat a un altre, i torno al fil (serà la cache que la tinc adormida després de un dia laboriós), parlem de festa, festa!!!
Doncs, jo diria que si hi ha gana de festa, festa, doncs a ballar fins que el cos aguanti, a ser possible sense fer soroll per si molesta als veïns... Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Hola La Santa,un tema molt interesant.Lo de les potes encara que estigui fluixes el moviment tambe te la seva gracia.lo de fer tothom fora que vols que et digui si tenen mes de 18 anys com mes serem mes riurem,el tema de les cortines hi ha molta gent que li agrada exibirse,etcccccccc
AHHHHHHHHH I JO NO EM QUEDO AMB ELS NENS. ENS VEIEM |
|
|
los niños no son problema, el problema es cuando crecen un poco que parece que tengar un radar.
en cuanto a las patas, cortinas y demas,,,,,,,,,,,,,,, cuando has estado en carro tienda creo que aprendes a pasar un poco de todo. |
|
|
carlosk75 ha escrit:
Jo no estava pensant en ballar si algu es queda amb els nens |
|
|
Els meus hem diuen al matí que les aigües grises es movien massa aquesta nit:sick:
Ara ja,correm la cortina i ...que n'aprenguin ooooooooe!! No hi ha solució,ni potes ni postures,a l'auto o a la caravana amb nens de 12 en amunt,si tens prejudicis,molt complicat.La meva dona sempre deia que això del campisme i de les kdades de totcamping només i faltava una cosa...temps per fer un KIKI(només es xerra molt). Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Ah! esteu parlant d’aquest mena de festa?
Doncs nosaltres esperem que estiguin dormits, posem les cortines i procurem controlar l’efusivitat del moment ( naturalment no portem les manilles ni la roba de cuir negre ... El que si era xungo, era amb la caputxina: l’alçada del sostre era reduïda, com un nínxol. Ara amb la integral tenim més espai...ara li estic donant voltes per posar un mirall al sostre Salutacions,
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
|
Marce, me tienes atonito: si yo, que soy bastante más alto, no encuentro pequeño el techo de la capuchina, y además te has dejado las esposas y el "traje de faena", ¿a qué practicas te entregabas que no cabías? ¿Acrobacia? ¿El salto del tigreton?
Cuenta, cuenta, que soy todo oidos....... |
|
|
Donsc... jo noto que es mou més l´ac que la cv.... suposo que será per les potes o per la suspensió, normalment treiem la neumàtica quan parem.... m´estava pensat posar les potes per estar més tranquils..jejjej
De moment..no en s tirat cap indirecta. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
A veure, posem ordre, quant una AC tingui les potes baixades vol dir NO MOLESTAR
Pel tema dels nens, es podrien fer torns no??????????? Marta & cia.
|
|
|
SAUR ha escrit:
jejej jo, aviat , els deixo sols a casa!! Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
En altres trobades no se pero en la del Cau de Bruixes de Centelles jo trobo que la explicacio es facil, els esperits han entrat a l'auto i la mouen, aixó jo penso que es pot fer durar per Balsareny, encara queden el 50% d'esperits, per Solsona el 25%, i l'alte cap de setmana encara i pot haver algun "ultimo coletazo d'esperits centellencs" es questió de mirar quins follets hi han por ahi, per Solsona i l'Urgell els "minairons" "que farem que direm" i anar recollint criatures fantastiques que mouen l'auto a les nits per tant si els nens senten quelcom es que els follets es mouen i els papes es parlen dient que hem de dormir.......COLA?
|
|
|
Al pas que vaig haure de marxar jo, per deixar-li amb ell la CV Marta & cia.
|
|
|
D'acord amb la Saur,però ara els que no ens tallem som nosltres,algun cop els nens ens han aplaudit:laugh:
Marce nosaltres mai hem dormit a la caputxina ,i un motiu important era aquest...je,je,je,m'he perdut l'experiència de tocar amb el c..l al sostre. Una abraçada. Salutacions ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Sabeu el que és un "KIKI interruptus" ???
A les 7,30 h del matí quand el vostre veí mentre passeja el gos dona tres o cuatre cops a la AC alhora que pregunta ... Teniu tormenta per aquí adins ??? ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
a eso le llamo yo "envidia", sera ca****o el tio.
|
|
|
Aixó si que es un bon vei. Una barçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Tonio...
cuando has estado en carro tienda creo que aprendes a pasar un poco de todo... Jepi... ara els que no ens tallem som nosltres,algun cop els nens ens han aplaudit... Jo sóc molt tallat per aquestes coses, sort de que ara no venen els ganàpies grans. Una de les condicions que habia de tenir la auto quan la vam comprar, i que LaSanta mirava amb especial deteniment, era que si estava sentada sobre el llit basculant ( ac integral ) no podia tocar amb el cap el sostre...per no agafar mal de coll quan pujava, ( al llit, malpensats ) MarceCRN A la integral li estic donant voltes per posar un mirall al sostre... Ostre entre els miralls i els leds del CarlosK podria semblar una sala de FESTES. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Ho acabo de descobrir ...
LaSanta és La Santa ??? ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Neus ha escrit:
Més d'un de vosaltres ja l'havia batejada, i a ella li semblava un nick "força ben trobat" i no puc parlar més... Segurament a partir d'ara la veureu més sovint, i no és conformarà a llegir-vos i de tant en tant riure, com amb aquest fil. A veure si a les properes trobades els organitzadors reserveu un espai i una estona per a que tots els menors tinguin temps de tranquil·litat i lleure conjunt ( llegir, pintar, playPSP, etc ) mentre els pares descansen de l'estrès setmanal... Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per nouespai.
|