|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
Fa anys, als anys 70 o primers dels 80 estaríem tots al carrer fent manifestacions.
Ens hem tornat tant dòcils que així ens va el pèl. I si ens aplacen un pagament els del banc, encara els hi estem agraïts. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per nouespai.
|
|
este otro video esta en ingles pero con subtitulos en castellano. mas o menos viene a decir lo mismo, sencillamente tremendo.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
|
|
|
A la tv, la ràdio la premsa sentim diàriament moltes xifres...
La setmana passada vaig rebre un correu d'en Raboga en el que comentaven els diners que s'estan donant als bancs per a que no esclati "el sistema". Com que no creia que les xifres fossin certes, les he comprovat i ho són. Li dono voltes però no me'n surto. El Senat dels Estats Units ha acceptat que "s'injectin" 700.000 millions de dolars als bancs americans per evitar la seva fallida. Més a prop, el govern espanyol, donarà o està donant 30.000 milions d'euros nostres als bancs. Si dividim aquests 30.000.000.000 d'euros entre 46.000.000 de persones que té Espanya, toquen a més de 652.000.000 per persona. Una família de 4 membres, suposaria que contribueix amb 2.608 milions d'euros a tapar l'estafa que han fet els bancs entre ells. Podríem contribuir una mica menys i pagar l'hipoteca i l'auto, no? Per més que m'ho miro no ho entenc. On està l'error ?? D'on surt aquest munt de diners que teòricament són nostres ? Si això és tot cert, i no fem res, és que som uns babaus i ens mereixem anar pagant hipoteca fins la jubilació, començant per mi. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per nouespai.
|
|
Relacionat amb el mateix tema, dels números que no quadren, avui llegeixo que la Seguretat Social ha tingut un superàvit de més de 14 mil milions d'euros al 2008.
Si aquests diners surten de les cotitzacions de treballadors i empresaris, i imaginéssim que el 100% dels empadronats a Espanya cotitzéssin ( nens, aturats, malalts i ancians també ) representaria que cadscú contribueix amb 313.65 milions d'euros. Jo (aquest any) no els he arribat a cobrar ni amb les hores extres. I vosaltres, ho enteneu ?? Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Ja que no ho fan els polítics,crec que entre tots hauríem de posar una dosis d'optimisme(encara que en aquest moment està negre),però es important no enfonsar el país en una boragine de pessimisme a voltes imposat pels mitjans de comunicació.D'aquí a dos anys quan els que tenen la sort de poder tenir atur(els autonams no en tenim)hem de valorar si la cosa a millorat o no.Hem de beure el got sempre mig ple que si no enfonsem el barco.Tot el que baixa ,puja,de cop i volta hem deixat de tenir el cel,no deixem que ens facin caure al infern.
Potser tal com diu en Nouespai ens hauríem de mobilitzar i ensenyar i dir als nostres polítics que no han fet els deures i que els nostres diners han de servir per generar treball i riquesa i no tan sols prestar-los als bancs. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Però entens com poden ésser reals aquestes xifres ?
Ja m'imagino que els diners estafats pels bancs, entre ells, els han "gastat" però són tants que em costa imaginar no només on van sinó d'on surten. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
nouespai ha escrit:
surtir, surtir, surten de la "casa de moneda y timbre"(crec que es diu així)... els bancs tenen 1 € i tel deixen a tu per pagar l'hipoteca, a í per pagar el cotxe i al meu veí per anar de vacances ... els bancs teníen 1 € (ara ja no el tenen), peró n'han deixat 3 € .... mentre la pilota es va fent grosa ... Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
No volia dir on s'imprimeixen, sinó que no entenc com es poden haver "llençat" tan ingent quantitat de diners en el cas dels bancs i com la Seg. Social pot guanyar tant si no produïm tant.
Per aquí no hi ha cap master economista ? Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
nouespai ha escrit:
si dividimos 30.000 millones de euros por 46 millones de personas a mi me sale 652€ , no 652 millones de euros por personas a mi tambien me llego un powerpoint similar, pero el que lo hizo su fuerte no eran las matematicas o tenia ganas de liar la troca. |
|
|
nouespai ha escrit:
jajajajjajajaj, no lo habia leido todo, Nouespai te vendo una calculadora, ¡¡¡barato, barato, baroto!!! |
|
|
La meva calculadora no té tants números... No comment. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Perdoneu pero si els meus numeros no fallan, encara que cotitzecim a la S.S. i comptan que som 46 milions d'habitans amb dona un total de 304,35 € per barba
Salut |
|
|
tots aquets numeros no serian res si les coses funcionesim tal com cal, pero el mes indignan es que mentres uns perdem la feina
(families sanceres) altres s'apugen el sou el % que calgui (funcionaris i politics)sense mirar ni pensar que els seus diners surten de les nostres butxaques, insolidaris total i a mes una pandilla de lladres i indecorosos |
|
|
Tonio ha escrit:
Jo ho feia tenint com unitat el "milió d'euros"...en fí, el pitjor és que molts us haureu donat compte, no m'heu dit res i encara estareu rient... Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
jajaja.... a mi em va pasar el mateix... també em vaig emprenyar molt, pero despres, un que la tenia mes mes gran (la calculadora), em va demostrar el mateix que ha dit Tonio.
De quelsevol manera... son molts diners tot plegat, i que no arriban en lloc. Salut. I perdona per induir-te a error Josep M.ª http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
Ja em perdonareu, i segur que molts teniu raó, però em sembla que hi ha uns col.lectius que en temps de crisi són facilment criticables: bancs i caixes, polítics i funcionaris. I moltes vegades no tenim tota la informació per poder parlar amb propietat; sovint les dades que se'ns presenten no són completes o només són que les interessa que siguin.
Ara ens toca assumir responsabilitats a tots i no deixar la pilota a la teulada del veí esperant que ens solucioni la papereta. Au, i ara marxo de cap de setmana !! |
|
|
A mi em sembla que el que s'està fent d'or és aquest senyor...
De totes maneres, els videos són molt entenedors. A mi m'ha recordat una cosa el tema aquest i és la pel.lícula de l'Al Gore de la Veritat incòmoda on surt en un moment el dibuix d´una granota a la qual estan coent a poc a poc i sembla que és el que estiguin fent amb tots nosaltres. Salutacions Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí) |
|
|
1994: Competencia de remo entre Japón y un país latino. Los remeros japoneses llegan a la meta una hora antes que el otro equipo. De regreso en el país latino, el Comité Ejecutivo se reúne para analizar las causas de tan desconcertante e imprevisto resultado. Las conclusiones son:
Equipo Japonés: 1 Jefe de remeros y 10 remeros. Equipo Latino: 10 Jefes de equipo y 1 remero. La decisión pasa a la esfera de planificación estratégica para el próximo año, con una reestructuración que toque profundamente a la delegación. 1995: En esta competencia, el equipo japonés vuelve a adelantarse desde el comienzo. Esta vez el otro equipo arriba a la meta dos horas más tarde. El nuevo análisis del Comité Ejecutivo arroja los siguientes resultados: El equipo latino, tras los cambios introducidos por el departamento de Planificación Estratégica tenía la composición siguiente: 1 Jefe de equipo 2 asistentes al jefe 7 jefes de sección 1 remero. Equipo japonés: siguió igual. La conclusión del comité fue unánime y lapidaria. EL REMERO ES UN INCOMPETENTE. 1996: El departamento de Nuevas Tecnologías y Negocios ha puesto en marcha un plan destinado a mejorar la productividad introduciendo novedosas modificacionesen la organización que generarán, sin lugar a dudas, incrementos substanciales de eficiencia. Serán la clave del éxito, el broche de oro de un trabajo que va a humillar al mismísimo Emperador del Japón. El resultado es catastrófico, el equipo latinoamericano llega tres horas más tarde que el japonés. Las conclusiones revelan datos escalofriantes. Para desconcertar, el equipo japonés optó por la alineación tradicional, un jefe de equipo y 10 remeros. El equipo latino utilizó una novedosa formación vanguardista integrada por: Un jefe de equipo Dos auditores de calidad total Un asesor de poder Un supervisor de planeación Un analista de procedimientos Un experto en tecnología Un controlador Un jefe de sección Un apuntador de tiempos Un remero Luego de varios días de agotadoras reuniones y profundo análisis, el comité decidió castigar AL REMERO quitándole todos los bonos e incentivos por el fracaso alcanzado. En la reunión de cierre el comité junto con los accionistas representativos concluyeron: Recurriremos a la contratación de un nuevo remero, pero a través de una agencia con el objeto de no tener que lidiar con el sindicato y no estar atado a convenios laborales anquilosados, que sin duda degradan la eficiencia y productividad de los recursos. De la anterior historia se desprenden tres moralejas: 1. No hay justicia en los juegos olímpicos. 2. Los japoneses usan anabólicos. 3. El remero era reactivo en lugar de proactivo, era flojo y no se apegó a la misión, visión, objetivos, estrategias y tácticas del sistema. Y por si fuera poco, no supo trabajar en equipo... POR GENTE COMO ESA NUESTROS PAÍSES NO...ESTAN EN NADA! no se a que me recuerda todo esto... |
|
|
... A mi me recuerda al "pan nuestro de cada día"
Saludos ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
|
|