• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Mascota diferent fa 17 anys 9 mesos #31256

A veure si per aquí hi ha més sort, us explico. Al meu fill gran després de anys demanant-ho li regalen un tosinet vietnamita per tindre com a mascota. Jo encara em rumio si la tindrem a casa o no:blush: . El problema está si quant anem a un camping podré portar-la o no.
Ja es prou difícil asumir lo de passejar una tocina, com per adamunt tindre problemes:-S .
He penjat el fil també a webcampista per veure si algún forero en té.
:(
Marta & cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Mascota diferent fa 17 anys 9 mesos #31259

Ufffffffff ... No se que dir !!!

Una mascota es converteix en un membre més de la familia a qui es te que estimar i cuidar; donen molta feina, i encara que els fills sempre diuen "jo la passajaré, jo la banyaré, jo li possaré el aigua i el menjar cada dia, jo ... jo ... jo ... la veritat es que som els pares els que acabem per fer aquesta feina.
La nostra estimada Bel·la esta a punt de cumplir 16 anys. Ens ha acompanyat a tots els nostres viatges: des de Nord Cap fins a Marroc, des de Anglaterra als Alps, des d'els cims nevats de Suiza fins els canals d'Holanda ....
Ara esta molt velleta i tenim de cuidar-la més que mai, pero tota la feina que ens ha donat durant aquests anys ha estat sobradament compensada amb l'alegria que ha portat a casa, amb la companyia que sempre ens ha fet i amb la seva estimació incodicional cap a tots nosaltres.

... No se si un tosinet vietnamita us pot ufarir el mateix.

Salutacions.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Mascota diferent fa 17 anys 9 mesos #31261

Aqui al meu poble hi ha una colla de jovent que en tenen un i es passeija carrer amunt i carrer avall hi tant pinxo

Tens de pensar que tot plegat te una part negativa i una de positiva, la negativa es que es un porc, t'agradi o no, i la positiva es que quan n'estiguis tip el pots matar i fer-ne butifarres,:whistle: cosa que amb moltes altres mascotes no ho pots fer
Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Mascota diferent fa 17 anys 9 mesos #31262

Neus, aquesta es la pregunta del mil.lió.
Jofranc, si no podem amb la tocineta, ja t'avisaré i n'hi feu vosaltres les botifarres B-), jo fora incapaç de fer-ho per més dolenta que fos.
Ara en serio, avui aniré al veterinari perque m'expliqui quatre cosetes bàsiques.
I a veure que acabem decidint.
Marta & cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Mascota diferent fa 17 anys 9 mesos #31263

hola, no se si es un cerdo vietmanita o de otra especie, pero cerca de mi casa hay una señora que lo tiene, lo saca a pasear como si fuera un perro, le llama y acude, eso si, no se si tendra problemas con los de parques y jardines pues a la que puede escarba en el suelo.
dicen que los cerdos son muy buenos para buscar setas, ya nos diras algo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Mascota diferent fa 17 anys 9 mesos #31275

Ja diré, ja diré, de moment de dos veterinaris que he anat a veure cap té coneixements per portar aquestes bestietes :blink:
Marta & cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Mascota diferent fa 17 anys 9 mesos #31276

A Valencia, de vegades veig una senyora que en passeja un, un dia parlant amb ella em va comentar que actuava amb ell com si fos un gossset. De fet, se'l veia molt tranquil, anava amb collar, corretja, olorava els arbres, vaja com un gos... Si la torno a veure ja li dire que diuen els veterinaris, el que passa es que tampoc la vegi molt sovint.

Anims

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Mascota diferent fa 17 anys 9 mesos #31277

Gracies Arizona
Marta & cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Mascota diferent fa 17 anys 8 mesos #31471

Mírate esta Web Marta, verás como es posible
domesticar a un cerdito.


s293.photobucket.com/albums/mm78/mingorro/?action=view&curre...e_de_cerdo_ajaja.flv

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Mascota diferent fa 17 anys 8 mesos #31473

Hola Saur.

Perque no ens posses unes fotos del animaló.
Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Mascota diferent fa 17 anys 8 mesos #31483

Paco muy chuli el video.
Jofranc, hem estat parlant amb un veterinari i ens ha aconsellat esperar a la cria de la primavera per adoptar-ni un.
Si podem un diumenge d'aquest anirem a coneixer els pares per veure si realment son de raça vietnamita pura. Ens han avisat que de vegades no ho son.
Tan aviat com tingui fotos les penjaré, ho prometo.
Marta & cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

  • Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

  • Noruega - Nordkapp +

    Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Sí Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Les illes Highlands d'Escòcia +

    No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • Dinamarca +

    Dinamarca, el nostre objectiu per aquest estiu 2009, és el més petit dels països escandinaus. Format per moltes illes, les més importants Sjaelland i Fyn, i per la península de Llegir més
  • Nadal a l'Alsàcia +

    Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí